O kadar canım yanıyordu ki etrafa bakıyordum sadece ayaklarım çıplak olmasına rağmen alev ateş yanıyordum.Yağmur benliğimi yıkıyordu ve git gide arınıyordu bende ki tüm duygular.Birtek aşk kalmıştı bana.Oda bana senden yağdigar.İçim acırdı elinde bir kesik görsem kalbim ağrırdı.Nefesim daralırdı.Peki şimdi?Ölüm ve yaşam arasında ki bu ince çizgideyken sen ben ne yapmalıyım.Sensiz ne yapmalıyım Kerem...
Gitme..Çünkü Seni Seviyorum....
Keremmm.Diye yataktan fırlamıştı Zeynep.Neydi şimdi bu bir kabus mu?Kerem'in araması arabanın ona çarpması.Benim onu aramama yerde kanlar içinde görünce kendimden geçmem.Cenk ve Ezginin yardım etmesi hepsi bir rüyamıydı yani?Allahım eğer öylese sana teşekkür ederim.Bunlar bir rüya olduğu için.
Uyandın mı Zeynep iyi misin?Birşeyler getiriyim mi?
Evet iyi miyim ben?Hayır iyi değilim üzerime baktığımda ıslak pijamalarım hala üzerimde duruyordu.Hastanede bir odada ve serum balı bir durumdaydım.Ne oldu bana diye sormuştum karşımda duran ve dokunsam ağlıyacak gibi duran ezgi'Ye.
Hatırlamıyor musun?Bizi aradın kerem kaza geçirdi dedin bizde apar topar geldik.Kerem'i kenara çekmiş kucağına yatırmış ağlıyordun bir zaman sonra bayıldın.Yolda sürekli kerem kerem diye sayıkladın.
Peki kerem nasıl?Sorum cevapsız kalmıştı.Sana nasıl diye sordum!Sesim hastaneyi inletmişti eminim.
O şey-yy Zeynep-p-p be-n-n çok üz-gü-ünümm.
Nasıl üzgünsün ya ne oldu desene?Yoksa.Hemen yataktan doğruldum.Eğer ona birşey olursa kenddimi affetmezdim.Çünkü o hayat mücadelesi verirken ben burda yatıyordum.Asla kendimi affedemezdim.Ezgi ne kadar uğraşsada yatağa yatmadım koridora çıktığımda herkes dönüp bana baktı.
Ne bakıyorsunuz ha.Ne oldu.Hiç mi aşık bir kadın görmediniz hiç mi aşkını kaybetmek üzere olan bir kadın görmediniz söylesenize.Aralarında fısıldaşmaya başlamıştı herkes.
Söyleyecek bir şeyiniz varsa sesli söyleyin şimdi bana cevap verin Kerem nerde?
4606 demişti sevgi bir odadan çıkarken.
Teşekkür ederim.Zeynep tam giderken sevgi zeynep'in kolunaa girdi.Ne yapıyorsunuz.
Sana yardım ediyorum.Aşık ve aşkını kaybetmiş bir kadın olarak.
Teşekkür ederim.Demişti zeynep yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirerek.Peki siz nasıl kaybettiniz?Yani eğer üzmeyecekse sizi.
Bence bu konuyu sonra konuşalım sen Kerem ile ilgilen şimdi.En çok sana ihtiyacı var.
Çok teşekkür ederim demişti Zeynep odanın camına yaklaşırken.
Ordaydı işte yatıyordu.Soğuk olur o oda şimdi.Üşümüyordur dimi.Çünkü sevmez soğuğu.Sadece benim ellerimin soğukluğunu severdi.Her seferinde ısıtırdı ellerimi.Bem beyaz bir oda.Ve odanın ortasında bir yatak.Keremin ne dakar yanlız olduğunu bildiğim için zoruma gitmişti bu durum.Çünkü yanlız olmayı hiç sevmezdi.O yanlız yemek yemez gezmez uyumazdı kerem.Ama şimdi kocaman odada tek başına.Ve ben ona bir arım yakınken bu canım arkasından bakıyorum.Odaya giren hemşire çıktığında ona ardı ardına sorular sormaya başlıyorum.
Nasıl iyi mi?birşeyi var mı?Uyanacak dimi?Sakin olun Zeynep hanım iyi durumu.İç kanaması vardı.Savaş bey iyi bir iş çıkardı şimdi yoğun bakımda tutuyoruz biliyorsunuz presedür bu işler.Sağ bacağı ve ve sağ kolunda kırıklar var alcıya alınacaklar.Bacaktakii alcı pek uzun kalmayacak ancak koldaki çok kalabilir.Çünkü darbe fazla almış.Bunlar dışında iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek ve Kadın
RomansaEvlenirsin ve hayatını onunla birleştirirsin herkesin yaptığı gibi.. Boşanırsın ve hayatlarınız ayrılır... Peki her şey bu kadar kolay mı? Yaa kaderler bir yazıldıysa? Kadere inanmak gerekir... Çünkü onlar birbirlerinin kaderiydi.