Yine yaşamak istemediğim bir güne gözlerimi açtım. Amacım yok, hedefim yok , en önemlisi yanımda sevdiklerim yok. Adım gibiyim okyanus gibi içimde tuttuğum ölü canlı şeylerin hiç birini dışarı atamıyorum içim kirleniyor ve bunun hiç bir çözümü yok çünkü okyanuslar sonsuza kadar yaşar.
Amaçsız günümde yapabileceğim en güzel şey yemek yemek olduğu için yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp aşağı kahvaltı hazırlamaya tam iniyordum ki ne zamandan beri çalmayan telefonum çalmaya başlamıştı. Ekrana baktığımda sadece beni çıkarları için kullanan anne bile denilmeyecek kadar alçak kadın arıyordu sabah sabah bu geri zekalıyı hiç çekemezdim telefonu meşgule verip pijamamın cebine atıp aşağı indim. Aramasından sonra Çok geçmeden mesaj geldi.
Gönderen= gereksiz
Güzelce giyin bu akşam parti var araba gelip alıcak gelmezsen Ne olur biliyorsun.Kaşar beni daha doğmamış kardeşimi aldırmakla tehdit ediyor.
Birden kapı çaldı. Kapıyı açmaya gittiğimde karşımda doğrusu iri yarı bir adam beklemiyordum adamın elinde büyük bir kutu vardı
Kutuyu bana uzatarak "anneniz yolladı okyanus hanım akşam ki parti için " şu anne lafından tiksiyorum adamın elinden kutuyu aldım ve tam kapıyı yüzüne kapatıyordum ki "birde okyanus hanım saat tam 9.00 da sizi almaya gelicem" kafamı sallayıp kapıyı örttüm. Kutuyu koltuğun üzerine koyup mutfağa geçtim.Dolaptan kahvaltılıkları çıkarıp masaya dizdim ve yemeye başladım kahvaltım bittiğinde kaseye çekirdek koyup televizyonun karşısına geçtim.
Saate baktığımda saat 7.00 dı parti 9.00 da başlıyordu çekirdeği mutfak masasının üstüne bırakıp duş almak için üst kata çıktım.
duş aldıktan sonra kutuyu aşağıda bıraktığım aklıma geldi hemen aşağı inip kutuyu aldım ve odama geri çıkıp kutuyu açtım.
Ondan böyle bir seçim beklemiyordum çünkü elbise çok güzeldi elbiseyi giyip aynanın karşısına geçtim ve saçlarımı yapmaya başladım.
saat tam 9.00 da araba geldi evden çıktım kapıyı kitleyip arabaya bindim ve partinin olacağı yere doğru gitmeye başladık.
Bir süre sonra araba çok büyük ve ihtişamlı bir yerin önünde durdu.
Şoför kapımı açtığında karşımda o gerizekalı vardı. Etrafıma baktığımda ise magazinciler ve gazeteciler vardı. Sahte bir gülümseme ile annem olucak kişiye baktım oda bana sarılarak "hoşgeldin kızım " dedi.Kızım? Ah çok duygulandım ya onun elleri bana değdi demi eve gidince iyice bir keselenmem lazım yok ya direk çamaşır suyuyla yıkanayım ben.
Bunları sonra düşünmeye karar verdim ve içeriye doğru yürümeye başladım.
İçeri girdiğimde herkes selam verdi bende hafif tebessüm ederek başımı eğdim.
Böyle partileri felan hiç sevmiyorum Böyle sık sık geldiğim şeylerde değiller o da doğru.
Boş bir masaya geçtik biz masaya geldiğimiz an yanımız bir çok kişi ile doldu ama annem olucak şahısın yüzü son gelenleri görünce garip bir hale girdi. Yine annem olucak kadın kulağıma eğilerek "uzak dur bunlardan senin iyiliğin için".
=============================
Ta-ta-ta-tammmmm
Merhabalar nasılsınız?
İlk bölüm nasıl?
Hatalarım varsa kusura bakmayın.
Peki okyanusun annesi neden uzak dur dedi ?Aklınızda deli sorular dimi neyse bir dahaki bölümde görüşürüz.