Maceranın Başlangıcı

33 1 0
                                    

Adamlar kapıya geldiler her gelen arabadan indi sadece bir arabanın içinde bir adam vardı. Wilson o arabaya doğru dürbünle bakıyordu ve adam arabadan indi.Wilson gözlerine inanamadı.Bu polis teşkilatından arkadaşı Rick Grimes'dı.Wilson karavanın merdivenlerinden indi arabaya doğru yürüdü.O arada Rick'in karısı ve çocuğu yanındaydı.Rick Wilson'a sarıldı.Sadece tek bir kişi Rick'in dönüşüne sevinmemişti o da Adam'dı.Kampa gizemli biri geldi ve pek anlaşabilinecek tiplerden değildi. Wilson yanına giderek:'' Ne oldu ne bu sinir?'' dedi.Adam:''Şu anda seninle uğraşamam kardeşim nerede'' Wilson bu terslemeye bayağı sinirlendi ''Ben ne bileyim kardeşin nerde hem ne bu artistlik sen herhalde benim senden korkacağımı sandın ama bunu rüyanda bile göremiyceksin.'' Bunun üzerine sinirler gerildi.Ve o arada Rick'ler geldi.Rick:''Napıyorsunuz orada?'' Wilson:''Bu arkadaşa ders veriyorum''Rick:''Ne istiyormuş? Wilson:''Kardeşini arıyormuş'' Rick Samuel'e dönerek:''Orada bıraktığımız adam bunun kardeşimiydi. Samuel:''Evet'' Onun üzerine adam sinirlendi.Wilson adamı geri çekti.Adam Wilson'a yumruk attı.Wilson sinirlendi ve öyle bir kafa attı ki adamın ağzı burnu kan içinde kaldı.

Wilson'u ayırdılar.Richard'ın kardeşini aramaya Richard,Rick,Samuel,Wilson ve Steven gitti.Arabayı Atlantanın biraz uzağına park ettiler.Wilson:''Arabayla en fazla buraya kadar mı gelebiliyoruz?'' Rick:''Evet ne yazık ki.'' Sonra bunlar Richard'ın kardeşi Merlow'u bıraktıkları yere doğru yol aldılar.Ve orada bir el buldular.Wilson:''İnanılmaz!'' Rick:''İmkansız!'' herkes buna benzer tepkiler gösterdi.Richard kesik eli torbasına koydu.Dışarıya çıktılar zombiler ve 3 kişi oradaydı Darly onlardan genç bir çocuğu esir aldı ve silah çantasını kaybettiler.Onlar da Steven'ı kaçırdı.Wilson:''Kahretsin.'' Rick:''Umutsuzluğa kapılmayalım merak etmeyin çantayı da alacağız Steven'ıda kurtaracağız.Bu arada içeri girdiler.Richard torbadan çıkardığı eli göstererek:''Bak bu eli ben kestim.Çabuk söyle kardeşim nerde.Bu arada adamı sandalyeye bağlamışlardı.Adı Carlos'tu.Carlos:''Ben bilmiyorum kardeşinin nerede olduğunu lütfen beni bırakın'' Wilson:''Onlar Steven'ı bıraksın bizde seni bırakalım bu arada yerinizi de söyleyeceksin.''

Carlos ile birlikte oraya doğru yol aldılar karşılarına oradaki adamlar çıktı ve silahlar çekildi.Grup Lideri:'' O çanta bizde kalsın biz size adamınızı siz bize adamımızı verin'' Wilson Carlos'un kafasına silahı dayayarak:''Ya çanta ya insan'' dedi.Grup Lideri:''Bakın biz yaşlılara bakıyoruz ve silaha ihtiyacımız var adamınıza da zarar vermedik. Ve içeriye girdiler gerçekten de Steven zarar görmemişti onu aldılar ve silahların yarısını onlara bırakıp geri döndüler.Ama arabaları yerli yerinde yoktu. Wilson:''Araba nerede?''

Rick:''Merlow almış...''

Devamını yazacağım eleştirilerinizi ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Wilson RODNEY'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin