Kapitola 7

83 14 0
                                    

Why?

"Nemůžeme ale zůstat tady."

"Proč? Cože? Ty mě chceš učit hned?" Regina je překvapená, už takhle toho na ni bylo trochu moc.

Rampelník přikývne, "samozřejmě, nemůžeme na nic čekat. Jakmile se Cora dozví, že už jsi zdravá, budeš muset jít..."

"Tak tedy dobře, ale než začneme, ocenila bych aspoň vanu horké vody."

"Oh, ano samozřejmě, hned to bude."

Rampelník otevře dveře do vedlejší místnosti pokoje a nachvíli tam zmizí. Pak Regina zaslechne zvuk vody a chvíli čeká.

"Tak, tvoje lázeň je připravená, potřebuješ ještě s něčím pomoct?" zeptá se starostlivě.

"Ne, umít se snad zvládnu sama," odpoví pobaveně.

Regina vstane z postele, v tu chvíli se jí však zatočí hlava, Rampelník ji okamžitě chytí.

"Opatrně." Regina mu pohlédne do očí a on ji zase pomůže na nohy.

"Díky."

"Dávej pozor, pořád ještě nejsi úplně ve své kůži, kdyby něco stačí zavolat."

Regina s úsměvem přikývne a pomalu odejde do koupelny, mezitím Rampelník odchází pryč.

_______________________________________

Regina vleze do vany, horká voda ji udělá dobře. Bylo to uklidňující...

Už necítila žádnou bolest, klidně by tu zůstala...Rampelník se o ni staral mnohem líp, než nějaká služka.

Ale proč? Proč ji zachránil? Proč se o ni staral? Proč ji chtěl naučit kouzlit? Proč měl o ní strach?

Tisíce otázek se honilo její hlavou, na žádnou z nich však nedokázala odpovědět.

Nakonec o všem přestala přemýšlet a vychutnala si svou koupel.

Good student & Bad teacherKde žijí příběhy. Začni objevovat