Jaehoo: Selam! Nasılsın? Uzun zaman oldu!!.
Army: Selam! İyiyim, sen nasılsın?? Evet uzun zaman oldu ~
Jaehoo: İyiyim bende teşekkür ederim~ En son konuştuğumuz da salakça şeyler yüzünden kavga etmiştik. Gerçekten üzgünüm. Senin o kadar kırılacağını tahmin etmemiştim. Sadece sana gerçekleri anlatmaya çalışmıştım. Fakat anladım ki senin ki hayranlık değil, aşkmış.
Ama görmediğin birine nasıl aşık olabilirsin bunu hala anlamış değilim arkadaşım.Army: Evet. O kavgamız gerçekten beni çok kırmıştı. Beni her konuda anlayan insan neden bunu anlamadı diye düşündüm gecelerce. Bunun olmayacağını, olsa da zor olacağının bende farkındayım. Gerçeklerle her zaman yüzleşiyorum. Sadece gerçeklere inanmak istemiyorum. Çünkü gerçekler inan ki çok acı veriyor. Bende anlamıyorum neden görmeden birine aşık olduğumu, onun için deli divane olduğumu, hayatımın neden ondan ibaret olduğunu bende anlamıyorum arkadaşım.
Jaehoo: Gerçekten şuan senin ne duygular içerisinde olduğunu bilemiyorum. Eminim ki zordur. Karşılıksız aşkın zor olduğunu bilirim.
Her insan karşılıksız aşk yaşamıştır. Fakat senin hissettiğin duygu.. Onun senden haberi yokken senin ona aşık olman. Bu en acı verici şey olmalı -,-Army: Çok acı verici. Ne kadar belli etmemeye çalışsan da her gece kafanı yastığa koyduğun zaman onun senin adını dahi bilmediği gerçekler canımı sıkıyor. Bazen değişmek istiyorum ama yapamıyorum da.. Olmuyor ondan başkasını istemiyorum, sevemiyorum..
Jaehoo: Hey üzülme! Hem bir şey daha merak ediyorum. Tanışırsanız eğer belki sadece bi merhaba diyecek sana. Bu seni üzmeyecek mi? Onun ne istediğini bilemem belkide birlikte olursunuz.. Ama sen koreli değilsin. İnan bilmiyorum arkadaşım.
Army: Bi merhaba dese bile yeter benim için. Belki o zaman bu çılgınlığımı bırakabilirim ~
Jaehoo: O zaman senin için bir sürprizim var. Ama eğer bir şey olursa ben sorumluluk almam.
Army: Ne oldu ? Süprizin ne ?
Jaehoo: Sırf sana kendimi affettirmek için 2 ay boyunca Suga'nın numarasını bulmaya çalıştım. Buldum da :))
Army: Dalga geçmeyi keser misin ~
Jaehoo: Ben ciddiyim..
Army: Lol.. Ben ne yapacağım..?
Jaehoo: Orası artık sana kalmış. Bi merhaba yeter diyorsan mesaj atmalısın.
Ya cevap verir yada engeller. Bilemiyorum.Army: Şuan ağlıyorum ㅠ teşekkür ederim arkadaşım gerçekten bu iyiliğini hiç unutmayacağım..
Jaehoo: +82 10 **** ****
Army: Jaehoo-yaa ㅠ Teşekkür ederim..♡
Jaehoo: Fighting! Arkadaşım. Unutma beni. Arada mesaj at :) görüşürüz!!
Army: Tamam! Görüşürüz. Kendine iyi bak!!
Jaehoo: Sende!! ㅋㅋ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serenity | Min Yoongi ✓
Фанфик[ tamamlandı.] Ne olursa olsun da seninle olsun. Çünkü ben sensiz bir hiçim. Bitiş|07.01.2018|