נקודת מבט אלינור:
10 ימים לחתונה, אני כל כך מתרגשת! כבר סגרנו הכל לחתונה וברנדון אמר לי שהוא גם הכין לי הפתעה בחתונה אז אני בכלל מתרגשת!
ישבתי בסלון שלנו, מחכה שברנדון יסיים עם כל הניירת שלו ויבוא הביתה. ״חדשות הכוכבים מיד מתחילים!״ המנחה אמרה מבעד לטלוויזיה, תמיד אהבתי רכילות אבל כשהרכילות עליך זה אפילו קצת מצחיק.
״ועכשיו נעבור לזוג הכי נוצץ בביצה, אלינור פרח וברנדון פרשן שעומדים להתחתן בקרוב!״ המנחה אמרה בהתלהבות ורציתי לדעת מה הרכילות הפעם ״אז כולם יודעים שהזוג האהוב על כולנו עומד להתחתן בקרוב אבל האם אחד הצדדים לא מרגיש טוב? המצלמות שלנו תפסו את הזוג בבית חולים מקומי, אנחנו רק רוצים לאחל רפואה שלמה ולהרגיע שעד החתונה זה כבר יעבור״ המנחה אמרה וקרצה.
משם זה כבר נהיה משעמם אז זפזפתי בין הערוצים עד שקיבלתי הודעה מרוב, המפיק של הסרט ״אלינור אני שמח להודיע לך שיש תאריך יצא לסרט! 1.9 באותו יום תהיה השקה לסרט בבית הקולנוע בקניון LA״ היו עוד פרטים בהודעה אבל אין לי כוח לזה עכשיו אבל בסוף ההודעה היה כתוב ׳מזל טוב, נתראה בחתונה׳. הזמנו את כל הקאסט של הסרט ׳לבד מול העולם׳ ושל הסדרה ׳המלאך שלי׳ בכל זאת העונה השנייה עומדת לצאת כל רגע והתחברנו ממש עם כל הקאסט.
״אז מה אישתי והבן העתידי שלי עושים?״ ברנדון נכנס הביתה וראה אותי בסלון ״אמרתי לך כבר מיליון פעם שזאת תהיה בת, וכלום״ אמרתי והוא התיישב לידי ״תגידי בחודשים הראשונים אפשר לעשות סקס נכון ?״ הוא שאל והכיתי את ידו ״אם היה אפשר באמת הייתי סוחבת 20 ילדים בבטן״ צחקתי והוא חייך ״מה אתה מחייך לך אה? יש פה מישהי שהולכת לסבול במשך 9 חודשים בגללך״ אני אומרת והוא צוחק ״רק שתדע שאני הולכת להעיר אותך כל כך הרבה פעמים בלילה כדי שתביא לי דברים״ אני אומרת בזמן שאני קוברת את ראשי בחזהו ״גם אם תרצי לחמנייה עם שוקולד ומלפפון חמוץ באמצע הלילה אני אביא לך״ הוא אמר ונגעלתי ״אני חושבת שאנחנו צריכים מלאי של שניצלים בבית״ אמרתי, כי בכל זאת אני מתה על שניצל ״מה שהמלכה שלי רוצה, המלכה תקבל״ הוא אמר וחיבק אותי.
YOU ARE READING
Why did it happen to me?
Подростковая литератураלמה זה קורה לי? זה סיפור על ילדה בשם אלינור (כולם קוראים לה אלי) פרח שעוברת דירה מבואנוס איירס (ארגנטינה) לניו יורק (ארה״ב). היא בדיוק עולה לכיתה יא ועוברת הרבה דברים טובים אבל גם רעים פוגשת אנשים חדשים ואולי גם אהבות? ***הסיפור בעברית*** ...