31.

2.7K 127 4
                                    

Leo

,,Čo tu robíš?" Opýtal som sa a len pohľad na ňu ma naštval. Celý som sa napol a zaťal som päste. Scott si to všimol a chytil ma, aby som niečo nevyviedol.

,,Synček môj. Ahoj. Ako sa máš?" Opýtala sa ma.

,,Mama, načo si bola za Zoe? Nestačilo ti to, čo si už urobila? Baví ťa ničiť mi život? Páči sa ti keď trpím?"

,,Ona si za to môže sama!" Ukázala prstom na Zoenu izbu.

,,Jediný, kto za to môže si ty a tá kurva, ktorú si priniesla domov! Ver mi mama, že keď ma Zoe kvôli tebe nebude chcieť vidieť, alebo ma začne nenávidieť, tak sa aj tak nedám dokopy s tou kurvou. Ale zabijem sa! Nech je ti to jasné!"

,,Uvedom sa!" Skríkla a odišla.

,,Leo, si v pohode?" Spýtal sa ma Scott. Zrútil som sa na zem.

,,Ako sa mohla tak rýchlo zmeniť? Ako môže byť tak zaslepená? Ona nevidí, že mi ubližuje?"

,,Ja viem Leo. Viem ako sa cítiš. Ale pozri. Je lepšie mať mamu, aj keď ju teraz nemáš rád, ako keby si nemal mamu vôbec." Sklonil hlavu Scott.

,,Scott... Ale moja mama mi ničí život a skoro zabila osobu, ktorú milujem."

,,Viem. Ale aha... Chceš tu sedieť, alebo ísť konečne za mojou sestrou?"

,,Čo keď ma nebude chcieť vidieť?"

,,Pozbieraj sa a netáraj voloviny." Zdvihol ma zo zeme. Len som prikývol a vošli sme do jej izby.

,,Sestrička." Podišiel k nej Scott.

,,A-a-ahoj..." Šepla. Mal som sklonenú hlavu a ja som stál pri dverách. Bál som sa.

,,Ako ti je sestrička?"

,,Bolí m-ma t-to." Za všetku jej bolesť môžem vždy len ja. Ako sa mám na ňu pozrieť, keď kvôli mne len trpí. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Scott sa na mňa pozrel.

,,Leo? Poď sem." Šiel som k nim a stále som mal sklonenú hlavu. Nechcel som, aby ma videli znova plakať.

,,A-ahoj Z-oe." Snažil som sa hovoriť kľudne.

,,B-braček? N-necháš n-nás os-amote? Prosím." Pozrela sa na Scotta. Scott len prikývol a odišiel. Ja som to už nezvládol a sadol som si na stoličku pri jej posteli. Už nevládzem. Tej bolesti je na mňa už moc. Hlavu som mal stále sklonenú, aby na mne nevidela všetko to trápenie a smútok.

,,P-ozri s-sa na mňa." Šepla. Pomaly som zdvihol hlavu.

,,K-klamal si mi..."

,,Neklamal som ti. Len som nechcel, aby si sa znova trápila kvôli mojej mame. Bál som sa, že keby ti poviem o tej chodiacej pohlavnej chorobe, tak by si sa so mnou rozišla. Nechcel som, aby si sa trápila a tak som bol ticho."

,,Ma-la som radšej z-zomrieť."

,,N-nie Zoe. Ani si nevieš predstaviť, ako sme sa so Scottom trápili."

,,To nevyťahuj." Nevedel som čo mám od nej čakať. Vedel som len, že ma už nebude chcieť vidieť.

,,Viem Zoe, že som ti to mal povedať. Dokonca mi to povedal aj Scott. Ale ja som sa bál. Máš právo sa na mňa hnevať, nadávať mi, kričať na mňa a kľudne ma môžeš aj prefackať. Len ťa prosím o jedno. Neopúšťaj ma." Začali mi tiecť slzy. Už som ich nedokázal udržať. Je toho na mňa veľa.

●Bad Couple●Dokončené●Where stories live. Discover now