18. Bölüm; "Selin'in Saçma Planı"

2.7K 136 47
                                    

Multimedia; Benim yaptığım bir kapak. Nasıl olmuş sizce?

İYİ OKUMALAR

Yarım saat sonra yerimden kalktım ve kapıya ilerledim. Kapı kolayca açıldığın da şaşkınlıkla kapıya baktım. Beni bayıltıp kenara sakladıktan sonra kapıyı kitlemeyi akıl edemeden gitmişlerdi. Bu olaydan sonra tam olarak aptal olduklarını anlamıştım. Şimdi sizin büyük ihtimal ile kafanız karıştı çünkü en son benim bayıldığımı görmüştünüz. Olayın gerçeği ise tamamen farklıydı.

Ben duş aldıktan sonra giyinirken Selin ve arkadaşlarının konuştuklarını duyup orada beklemeye karar vermiştim. O sırada da Selin'in ona göre mükemmel olan planını duymuştum.

Amaçları beni bayıltıp bir yere saklamak ve tüm gece karanlıkta olmamı sağlamaktı. Böylece Selin benden intikam alacaktı. O yüzüme fondoten sıçratan kızın verdiği peçete de bayılmamı sağlayacak bir şey vardı. Sadece bir tarafına sürüldüğünden diğer tarafına katlayıp kullandığım da bayılmayacaktım ama olayı bildiğimi anlamamaları için bayılmış gibi davranmıştım. Onlar beni sürükleyerek bir yere götürdükten sonra kaçmışlardı ve kurtulmuştum.

Sonunda eve geldiğim de odama gittim ve duş  aldım ve günlük kıyafetlerimi giydim. Karnım acıktığı için aşağı indiğim de Ayşe ablanın izinli olduğu aklıma geldi. Şuan yemek hazırlayacak ya da dışarı çıkmak için üşendiğimden  yemek yememe ihtimalim yüksekti.

Buzluğu açtığım da karşım da gördüğüm dondurulmuş küçük boy pizza paketini aldım ve tezgaha koydum. Paketi açıp içinden iki tane pizza aldım ve ısınması için fırına koydum. Evet zayıf bir kız olabilirdim ama bu sürekli diyet yaptığım ya da fazla yemek yemediğim anlamına gelmezdi.  Ne kadar yese bile kilo almayan gruptaydım bu yüzden kendimi yemek yerken kısıtlamıyordum.

Kabul ediyorum ki güzel olduğum kadar da şanslı bir kızdım.

Isınan pizzaları tabağa koydum ve bıçak yardımı ile dilimledim. Bir bardağa kola koydum ve odama çıktım.

Balkonda olan masaya oturup pizzalarımı yerken telefonum ile de ilgileniyordum.

Buğlem; Yarın için heyecanlı mısın?

Anında çevrimiçi olup mesajımı gördüğünde pizzamdan bir ısırık alarak cevap gelmesini bekledim.

Anonim; Elbette heyecanlıyım, yarın sana sarılacağım sonuçta.

Anonim; Sen heyecanlı mısın?

Buğlem; Evet ama neden heyecanlı olduğumu bilmiyorum. Galiba ilk defa seni göreceğim için bu kadar heyecanlıyım.

Pizzamın son parçasını da ağzıma attıktan sonra tabağı ve bardağı mutfağa bırakıp odama çıktım.

Anonim; Yarın bu heyecan son bulacak. Sen  beni tanıyacaksın ben de sana sarılacağım.

----------

Yatağımın yanında şarjda olan telefonumu elime aldım ve saate baktım. 06:10 olduğunu görünce biraz daha uyursam geç kalabileceğimi düşünüp yatağımdan kalktım ve banyoma gidip yüzümü yıkadım. Daha sonra makyaj masama oturdum ve yüzümü temizleyip yumuşatan maskemi sürdüm. 10 dakika sonra maske tamamen  kuruduğunda yüzümden soyarak çıkarttım ve yüz yıkama jelim ile yüzümü yıkadıktan sonra tonik sürüp odama geçtim. Okul kıyafetlerimi giydikten sonra saçıma bakım spreyi sıkıp taradıktan sonra at kuyruğu yaptım ve kalktım. Çantama gerekli eşyalarımı koyduktan sonra resmin olduğu çerçeveyi bir pakete koyup çantam ile birlikte aşağı indirdim. Mutfk da kendime tost yapıp yedikten sonra dişlerimi fırçaladım ve nemlendiricimi sürüp aşağı indim. Saate baktığım da 07:15 olduğunu gördüm.

Buğlem; Ben çıkıyorum Derin. Hazır mısın?

Derin; Hazırım.

Ayakkabılarımı giydikten sonra çantamı ve paketi alıp evden çıktım. 30 dakika sonra okula geldiğimiz de hızla spor salonuna indim ve paketi dolabıma saklayıp yukarı yani sınıfıma çıktım.

Beni neşeli gören Selin garipseyerek baksa da umursamdan yerime oturdum.

Şimdi tek yapmam gereken öğlen arasına kadar sabretmekti.

Selam! Nasılsınız? İyisinizdir umarım.

Diğer bölümün sınırı geçmesi için 40 yorum daha alması gerekiyor normalde ama istediğiniz için bòlümü bugün yayınlamaya karar verdim. Umarım bölümü seversiniz.

Not; Bugün bir bölüm daha gelebilir.

Bu bölüm de sınır yok ama sınıt olmadığı için yorumlar az gelirse üzgünüm ki sınır koyacağım. Çünkü yorumlarınızı okumak hem hoşuma gidiyor hem de normalde olduğumdan daha istekli olarak yazmamı sağlıyor.

Multimedia' da olan kapak nasıl sizce?

Kitabı seviyorsanız arkadaşlarınıza önererek ailemizin büyümesini sağlayabilirsiniz.

İnstagram; anonimstalker_wattpad

Bu bölümü turkoglunursena'ya ithaf ediyorum. Yorumların oçin teşekkür ederim ♥♥

Sizleri seviyorum ♥♥♥

Anonim ; Stalker   |Texting| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin