Naked....Chained /h.s./ (Mature, +18)

1.7K 30 0
                                    

POZN.: Príbeh nie je písaní mnou. Čítala som ho na stránke a zapáčil sa mi tak som sa rozhodla ho sem pridať, pretože je naozaj zaujímavý. Mám povolenie od oficialnej autorky aby som to mohla pridať, takže tu to je! :) :) 

  Nahá... Pripútaná... Hluchá... Slepá... Ležala na posteli, pripútaná. Nohy aj ruky od seba vystavená na obdiv chlapcovi, ktorý sa nad ňou nakláňal s túžbou neskrývane viditeľnou v smaragdových očiach zdobiacich jeho dokonalú tvár. Slepá, majúca pokryté oči hodvábnou látkou brániacou pozrieť na božské telo svojho milenca a hluchá majúca v ušiach predmet neumožňujúci počuť jeho nízko posadený hlas sa zvíjala na posteli prosiac o dotyk, ktorý by uhasil horúcu vášeň kolujúcu jej telom.Nahý, podopretý jednou rukou nad zviazaným telom svojej lásky sa nežne dotkol stvrdnutej bradavky, ktorá akoby žiadala o poláskanie zručnými prstami alebo vzanie do teplých, vlhkých úst. Letmými dotykmi bruškami prstov obdarovával bradavku zdobiac plný prsník dievčaťa vychádzajúce v ústrety jeho dotykom. Sklonil svoju tvár do medzery medzi dvoma pokladmi a slabým vysunutým jazykom vyslobodeným zo zajatia úst sa pozerajúc do tváre svojho dievčaťa poláskal ľahko hodvábnu pokožku hrudníka.Vzdych vychádzajúci z jej ružových, plných pier dosvedčoval záľubu v dotykoch, ktorými bola zahrnovaná, a dopomáhal k zvýšeniu túžby samotného chlapca túžiaceho po jedinom. Túžiaceho po splynutí ich tiel v jedno jediné. "Prosím..." nepoznateľne zašepkala. Nevedela, či šepká, hovorí polohlasom, ba dokonca kričí. Pocitu drtiace jej telo v slastnom kŕči, ktoré sa čo chvíľa zväčšovalo, nebolo úniku ani konca, a dievča nevedelo, či bude schopná vydržať letmé chlapcove dotyky a dráždenie jej tela krčiaceho a prosiaceho k dosiahnutiu mohutného vrcholu. Nevidela, nepočula na prianie svojho milenca a zároveň priateľa, ale ďakovala, že jej nemohol byť odobratý ďalší zo zmyslov a to hmat, ktorý síce práve nemôže použiť k dôkladnému preskúmaniu tela svojej lásky, ale môže aspoň pociťovať jeho dotyky obdarovávajúce jej roztúžené telo, ktoré aj tak žiada stále viac a dúfa, že jej prosby budú vyslyšané. Bolo pre ňu neuveriteľné presmerovávať všetku svoju pozornosť do jedného zmyslu a nespoliehať sa na zrak a sluch. Nevedieť, kde sa ťa dotkne, nevidieť jeho sústredenú, v žiadostivosti stiahnutú tvár. Len sa snažiť vnímať, kde sa práve nachádza a spoliehať sa na neobjavený šiesty zmysel, ktorý možno ani neexistuje. Nepočuť tiché vzdychy unikajúce mu z pier s doprovodom hlasitého dýchania ťažko spojeného so stonaním.  

  "Áno, láska, prosím...." Nemohol ďalej pokračovať v nežnom, jemnom a nepatrnom láskaní, ktoré ho zabíjalo. On potreboval viac. Ona potrebovala viac. Obaja. Zabíjalo ho to zažívať, nedotýkať sa jej vášnivo a tým jej nedokazovať túžbu, ktorú pociťuje v jej prítomnosti. V prítomnosti, kedy je zviazaná, nahá, vydaná mu na pospas, čakajúca na ukojenie, ktoré jej môže dať len on. Kedy mu patrí celá. V dlaniach zovrel plné prsia a s neskrývanou dychtivosťou a zvrátenosťou vsal hlboko do svojich úst stvrdnutú bradavku, ktorá svoju tvrdosť umocnila v teplých ústach chlapca. Vykríkla. Dlho zastonala, nečakane a chlapec s ňou. Ponúkala sa viac jeho ústam. Ponúkala sa mu celá. Každý kúsok, záhyb tela patril jemu, bola jeho a on aj ona to vedeli. Cítila teplo jeho úst, jazyk, ktorý kmital v nepravidelných pohyboch okolo bradavky a zuby hryzúce jemnú kožu, zatiaľ čo druhou rukou krúžil okolo celého prsníka a menej intenzívne ťahal za bradavku, ktorá bolestivo a zároveň slastne pulzovala a prosila o viac než len o masírovanie. Prosila o teplé ústa vťahujúce ich hlboko do svojich tajov a zručným jazykom umocňujúce nepredstaviteľnú slasť vychádzajúcu z nej a končiacu až v podbrušku, vnútri celého centra túžby. Posadil sa ľahko, obkročmo na podbruško svojej lásky, pociťujúc na semenníkoch dotýkajúcich sa jej lona vlhkosť, prezradzujúcu pripravenosť prejsť hlboko do jej vnútra jeho pýchou bezbolestne s dychtivosťou a vášňou. Tlačí oba prsníky k sebe dlaňami, sklonil sa k druhému, ktorému sa nemal možnosť patrične venovať a vsal hlboko bradavku, týčiacu sa hore oproti jeho perám. Silno stlačil vo svojej dlani prsník, ktorý stále láskal jazykom. Vykríknutie. Dlhé. Nevedel, či od samotnej rozkoše alebo bolesti. Myseľ mu zatemnila veľká červená clona, ktorá hlásala prísľub rozkoše, vášne a neutíchajúcu extázu, ktorá sa nekontrolovateľne hromadila a kedykoľvek mohla vybuchnúť v dlhotrvajúci orgazmický krč. Hlboko a neustálene dýchal a tým sa snažil kompenzovať túžbu a dovolil by si povedať aj adrenalín kolujúci jeho žilami. Dievča bolo zmätené medzi dvoma pocitmi - bolesť, rozkoš. Nevedela, ktorý pocit prevláda. Medzi rozkošou a bolesťou bola tenká hranica a ona kričala, zmietala sa a zároveň stonala a vychádzala chlapcovi v ústrety. Nevyznala sa vo svojich pocitoch a už vôbec nie v sebe samej. Cítila to... Svoju myseľ zamierila len na jeho ruky stláčajúce jej prsia v bolestnom a zároveň žiadostivom stláčaní, zatiaľ čo sa svojimi intímnymi partiami intenzívne trel o jej pulzujúce lono. Vyvolávalo to v nej protichodné pocity, kedy chcela, aby jej prsia stláčal jemnejšie, ale zároveň chcela, nech ich stláča silnejšie, pretože v kontraste trenia ich lôn to v nej vyvolávalo väčšiu potrebu po ukojení túžby. Hlboko dýchala a snažila sa patrične spojiť dych s nepravidelným stonaním, ktoré sa prejavilo nečakane v momente, kedy jeho ruky necítila na svojich prsiach ani jeho lono silne sa obtierajúce o to jej.  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 18, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Naked....Chained (Mature, +13)Where stories live. Discover now