♤39.BÖLÜM♤

314 11 0
                                    

Steve bir haftadır aynısını yaptığı şeyi yapacaktı.Ceketini alıp Tonynin evinden çıktı.Tonynin arabasına bindi ve çiçekçiye sürdü.

Bir buket orkide aldı.

Arabasına bindi ve mezarlığa sürdü bu sefer.

Dün aldığı çiçekler kurumamıştı bile.Mezarın üzeri hala ıslaktı.Birazını Stevein gözyaşı dolduruyordu.

Her gün başını toprağın üzerine koyuyor bir eliylede toprağını okşuyordu.

Gözlerinden damlalar süzülürken Tonyle konuşmayı da ihmal etmiyordu.Hava kararana kadar orada öyle duruyordu. Hava kararıncada arabaya binip eve gidiyordu.

Evden içeri girer girmez Tonynin kokusu dolmuştu burnuna.

Gözünden bir damla yaş süzüldü. Burukça bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.

Tonynin elbise dolabına doğru yürüdü ve en alltaki siyah tişörtü çekti.

Altından bir zarf düşmüştü.

Steve zarfı açtı ve okumaya başladı.Mektup Tonydendi.Steve tekrar gülümsedi.

Tony'den

Sana kavuşmayı bende isterim ama olmuyor Steve.Olmaz.Senin hayatını yaşaman gerek.

Ben yeterince yaşadım Steve.Tek pişmanlığım senin yaşayamamış olman.

Bu mektubu eğer okuyorsan ölmüşüm demektir.

Ama seni hep seveceğim.Ben seni severek öldüm ve bundan hiç pişman değilim.

Geleceğim Steve.Seni almak için geleceğim. Hayalinle yaşamaktan mutluyum.Seninle yaşamaktan.Senin hayalinle.

Ben seni hep seveceğim.Daha önceki ilişkilerim seni bulmak içinmiş meğer.

Seni sevdiğim için o kadar memnunum ki.Sana aşık olduğum için.Hiçbir zaman pişmanlık duymadım Steve.

Hiçbir zaman keşke sevmeseymişim bile demedim.

Seni aldattığımı zannettin.Yemin ederim ki öyle bir şey yok Steve.Ben senden başkasına asla bakmazdım.Bakmadım da.O görüntüler gerçek ama onları yapan ben değildim Steve.

Bana da aynı videoyu izlettiler.

Senin başka bir kızla olduğuna dair.

Gözlerim gördüğü halde beni aldattığına inanmak istemedim.Ben sana inanmayı seçtim.

İnanmamakta haklıydım çünkü videodaki adam sen değildin.

İnceledim.Boynundaki doğum lekesine kadar bildiğim adam.

Senin yerine dublör kullanmışlar ve beni inandırmaya çalıştılar.İnanmadım.Gözüm gördüğü halde sana inanmayı seçtim.

Şu an ağladığını biliyorum.Göz yaşların kağıda düşüyor.Mürekkep dağılıyor.Tam seni hep seveceğim kısmına.

Ağlama Sevdam.Kıyamam benim için gözyaşı dökmene.

Seni aldatmadığıma inandığını biliyorum.Ben yine de sana göstermek istiyorum.Bu zarfın yanında bir usb var onu bilgisayara tak ve çalıştır.

Açı kötü olduğu için pek görünmüyor ama şırıngayı yere atıyor.Usbnin içinde şırınganın resmi ve ne işe yaradığı yazıyor.Onu oku ve bana inan.

Bana gücendiğini biliyorum ama bunu dile getiremediğinide biliyorum.
Çünkü beni seviyorsun.Çünkü seni seviyorum.

Yemin ederim ben değildim o Steve.Ayılınca hemen kovdum sana yemin ederim.

Senin canının yandığını düşününce içimden bir şeyler kopuyor.Seni bu hale getirenin ben olduğunu biliyorum.

Ama üzülme lütfen.Biraz olsun acım hafiflesin.

Bu sana yapmamalıydım ama yemin ederim elimden bir şey gelmiyordu.

Steve bir gün buluşacak olursak bana inan ve güven.Çünkü buna o zaman çok ihtiyacım olacak.

Sana ihtiyacım olacak Steve.

O zaman beni bırakma olur mu?

Ama bıraksanda seni suçlamam çünkü onları ben haketmiş olacağım.

Ben şimdi sensiz kaldım
Bağrıma taş basacağım.
Benim sevgim gerçek sevgi
Ölsemde seveceğim

Ne diye sorma Steve söyleyemem.Ama sana bunu yaptığım için çok özür dilerim.

Ben hep seninleyim Steve.Daima yanıda olacağım.

Her gecenin sabahında başım yine döner
Getirmiyor seni bana
Kısa kalıyor geceler
Bir ben miyim diye
Baktım ki etrafıma
Hepsi doğuştan dertli

Benim gibi sevenler
Sevip acı çekenler

Tony.

*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin