Ez a nap is eltelt

670 38 9
                                    


Miután befejeztük a beszélgetést, megettük a Hot-Dog-unkat illetve megittuk a Colánkat útnak is indultunk, hiszen még sok nézelődni való volt. Sétálgattunk a kajáldák között és megláttuk Dezső Bencét, pár rajongójával körül véve. 

- Látod? Nem úgy volt, hogy nem tud itt lenni? - kérdeztem Dorinát, nagyon meg voltam lepődve.

- De! Úgy volt, de mit állunk itt? Gyorsan menjünk oda hozzá! - mondta, majd elindultunk gyors léptekkel felé. 

Mivel szerencsére nem voltak sokan Bence körül, hamar sorra kerültünk. Nagyon izgultunk, remegett a kezünk mint az öreg néniknek és bácsiknak szokott. Ő volt az a videós, akit nagyon imádtunk, mindenkinél jobban. Ezért is, talán a legjobbnál is jobb lett a napunk, mivel mégis el tudott jönni a rendezvényre. 

- Szi...... - ennyi fért ki a számon. 

- A - egészített ki Dorina. 

- Jajj lányok, nem kell ennyire izgulni! Ugyan olyan ember vagyok mint ti. - mondta majd ölelésre nyújtotta a kezét először felém, majd Dorina felé. 

A szoros és kedves ölelések után készítettünk vele közös képet és persze aláírásunk is lett tőle. Tovább nézelődtünk a helyszínen és még jó pár videóssal sikerült össze futnunk pár percre a szokásos dolgokra. Powii, PLaura, luckeY, UNFIELD és DoggyAndi. Mindnyájukkal öröm volt találkozni. 

- Mit szólnál, ha végre próbálnánk ki dolgokat? Például VR szemüveg vagy Zombie Run? - kérdezte tőlem Dorina, mikor bementünk egy csarnokba. 

- Benne vagyok. - mondtam, majd neki kezdünk a keresésnek. 

Először a VR szemüveget próbáltuk ki egy ilyen hullámvasutas dologgal. Hatalmas élmény volt, bár több mint 1 órát álltunk sorba. Utána játszottunk kicsit csocsóval meg ping-pong-al. Imádtuk mind a kettőt, végig röhögtük az egészet. Nem is olyan halkan, ezért az emberek körülöttünk mindig minket néztek. 

Épp a birkózokat néztük amikor Dorina szólt.

- Hallod Kami, nézd már. Ott van BeniiPowa és folyton téged néz. - mondta és jobbra mutatott. Ott állt Beni a rajongóival aláírást osztogatott nekik. Valószínű észre vett, ezért nem nézegetett engem. Inkább néztem tovább a birkózókat. 

-Kami! Kami! Nézd Benit, most! - oda néztem és bele néztünk egymás szemébe. Csoda szép szemei vannak. Miket beszélek? Hiszen utálom. Jó darabig néztük egymást, Beni addig aláírást se osztogatott. Aztán az egyik srác hangosabban mondta, hogy Beni lehet egy képet? Erre levette rólam a tekintetét én meg folytattam a birkózók figyelését. 

- Kami! Miért bámultátok ennyi ideig egymást? 

- Semmi Dorina, hagyjuk! Inkább menjünk haza, úgyis hamarosan záróra van. 

Még kicsit nézelődtünk, vettünk innivalót és elindultunk a vasútállomásra. 

Utálatból szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora