" Onu bana ver,Ege!"
Ege bilgisayarımı almıştı. Şu biz kızların girdiği depresyona girmek için uğraşıyordu büyük ihtimalle. Hatta Uzay'ı zorla bakkalı yollamış çikolata,dondurma,cips gibi şeyler aldırmıştı. Tabii ki de poşetten cipsi yürüttüm. Hepsini ona bırakamazdım. Şimdi ise bilgisayarımı alıp 'Orkun Işıtmak- Ağlamama Challenge' videosunu açıp Orkun gülerken o ağlayacaktı. Kardeşimi ne kadar iyi tanıyorum ama!
"Ege bak beni sinir etme. Ben bugün Teen Wolf izleyip Scott aşkıma yürüyeceğim. Aramıza girme!" diye bağırdığımda omuz silkip diz üstü bilgisayarı kolunun altına sıkıştırdı.
"Ben de bugün Katy Perry aşkımı izleyeceğim. Kusura bakma ama söz konusu Katy Perry. " dediğinde gözlerimi devirdim.
Katy Perry sırf Ege yüzünden Türkiye'ye gelmiyordu. Hatta Ege o kadar hazırlıklıydı ki iki yıl önce iki metrelik bir çuval diktirmişti. Hesapta Katy Perry'i kaçırıp fidye isteyecekti. Vermezlerse takas yapmayı öne sürecek bu sefer Kate Upton'u isteyecekti.
Bu erkekler hiç değişmiyordu.
"İyi tamam be! Git menopoza mı giriyorsun neye giriyorsan ona gir!" dedim. Bana kaşlarını çattığında ona dil çıkırdım. Daha sonra beni takmayıp odasına gitti. Yanımda telefona bakıp gülümseyen Uzay'a baktım.
"Telefon ile ilişkiye girmeye mi geldin, yoksa benimle önemli bir şey konuşmaya mı?" dedim onu dürterek.
"Hayır be salak! Anlayacağın üzere sana bir şey danışmalayım." dedi heyecanla sonra telefonu kapatıp bana baktı.
" Hani şu Ezgi vardı ya..." dedi kafasını biraz eğip. Durun bir dakika! Ezgi? Çınar'ın kardeşi olan mı?
"Çınar'ın kardeşi olan?" dediğimde kafasını salladı.
" Ben ona karşı bir şeyler hissetsem mesela... Çınar ne der?" dediğinde yutkundum. Ne derdi? Kızar mıydı? Sevinir miydi?
"İnan hiç bilmiyorum ama...Siz uzun süredir arkadaşsınız. Yani büyük ihtimalle kızmaz." dedim.
"Uzun süredir yazıştığın kız o muydu?" dedim gülümseyerek. Kafasını salladı. Masanın üstünde duran telefonumun ışığı yanınca elime aldım iki tane mesaj vardı. Biri Çınar'dandı.
Gönderen; Çınar
Yardımına ihtiyacım var!
Gönderilen; Çınar
Ne oldu? Ne yardımı?
Gönderen; Çınar
Kardeşim...Kardeşim Buse(@BKynkk )gelecek. Ve emin ol çok büyük bir yardımına ihtiyacım var. Yarın erkenden bana gelebilir misin?
Gönderilen; Çınar
Tamam. Gelirim.
Diğer mesajı açtım. Bu numara telefonuma kayıtlı değildi.
Bilinmeyen Numara; Ben seni e-okul fotoğrafını görüp sevdim. Sen ise o götü uçak gibi kalkmış olan bir zengin züppeyi seviyorsun! Ne zaman beni fark edeceksin?
Neden bir günümüz normal geçmiyor ki?
***
Gözlerimi çalan alarm ile açtım. Vakit kaybetmeden yataktan kalkıp işlerimi hallettim. Sizin bilidğiniz kızlar gibi alarma küfür edeceğime, ben ona minnet duyuyorum. Her sabah beni zamanında kaldırıyor canım alarmım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşunun Kızı |✔|
HumorTamamlandı √ "Ben onun için sadece komşunun kızıydım,daha ilerisi olamazdım." Rüya ile Çınar tanıştıklarından beri ya birbirlerinin boğazını yapışıyor ya da dudaklarına... Hız kesmeyen macera, yanlışların doğru,doğruların birer çikolataya dönüşt...