ÖSSZEZÁRVA

1K 138 30
                                    

mielőtt olvasni kezdenéd, figyelmeztetlek, hogy sok kínos rész van benne.

mielőtt olvasni kezdenéd, figyelmeztetlek, hogy sok kínos rész van benne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ÖSSZEZÁRVA !

taehyung boldog volt. nem volt különösebb oka, amiért így érzett. átlagos, egyszerű életet élt. művészetet és irodalmat tanult, nagy szenvedéllyel hallgatta a zenéket és imádta a könyveket.

amióta elköltözött szülei házából, egy neki pont megfelelő apartmant kezdett el bérelni. a lakás is egyszerű volt. a kis erkélyen a kedvenc virágai voltak elhelyezve, a kégli belsejében egy nagy könyvespolc volt, amin mindenféle stílusú és írójú könyvek voltak. következőnek - egy újra egyszerű - kanapé és egy tévé állt, egy kis asztallal.

egy egyszerű lakóhely volt, mégis rengeteg emléket őrzött, melyeket a szomszédjával, jungkookkal együtt szereztek. mint minden romantikus filmben vagy könyvben, egy új ember rengeteg dolgot hozhat az ember életébe. taehyung esetében először barátot, aztán szerelmet, majd egy összetört szívet hozott.

taehyung felvette a verses kötetet a polcról. a könyv utolsó lapja egy fotó kollázzsal volt megjelölve, ami egy fotókabinban volt készítve. az első képen jungkook és taehyung egymás szemébe neznek. a másodikon jungkook megcsókolja az idősebbet. taehyung arcán lehet látni, hogy meglepődött a hirtelen cselekvéstől. a harmadikon taehyung visszacsókolja jungkookot, és a negyedik képen - egyben taehyung kedvenc részén - belemosolyognak a csókba. taehyung egy aprót sóhajtott, majd a kötettel együtt kilépett az ajtón.

szombat volt, ami azt jelentette, hogy jungkook nem dolgozik. taehyung minél jobban szerette volna kerülni a fiút.

a szomszéd ajtajára nézett. késztetést érzett, hogy bekopogjon és csókokkal hintse be az ott élőt; hogy átölelje és beszívja édes illatát; hogy összekulcsolják ujjaikat és egymás fülébe suttogják, hogy szeretlek. taehyung gyorsan kizárta fejéből a gondolatot. iszonyatosan hiányzott neki a fiú. kerülte, de a fejéből sosem tudta és nem is fogja tudni kiűzni őt.

jungkook három éve költözött taehyung szomszédjába. fényképészetet tanult, de emellett gyakran énekelt - minden lefekvés előtt taehyung megkérte őt, hogy daloljon neki valamit. taehyung imádta a hangját. mindegy volt neki, hogy milyen dalt énekelt a fiú, újra és újra beleszeretett a hangjába. a közeli könyvesboltban dolgozott részmunkaidőben. taehyung gyakran járt abba a könyvesboltba, így hamar összemelegedtek és szerelembe estek.

szomorú, hogy ennek már vége. taehyung szerette jungkookot és jungkook is taehyungot. nem tudták mi vezetett az elváláshoz. talán kezdték elhanyagolni egymást.

taehyung megállt a folyosó végén lévő liftnél, majd többször egymás után megnyomta a lift gombját. háta mögül ajtózáródás hangját hallotta, de nem nagyon érdekelte ki lehet az. még párszor rá nyomott a gombra. türelmetlen volt és ki nem állhatta, ha várnia kellett. az ajtózáródás után lépéseket közeledését is hallotta. oldalra fordította a fejét, majd megpillantotta a barna hajú fiút, aki próbálta kerülni taehyung pillantását. bármennyire is próbálta egymást kerülni a két fiú, lehetetlen volt, hiszen egymással szemben laktak.

ÖSSZEZÁRVAWhere stories live. Discover now