Dal mi nějakou malou lopatičku, kterou mě krmil. Už jsem pochopil, co s tím mám dělat. Byla tam omáčka a tak jsem si to zamíchal, protože suchá rýže nebyla dobrá. Začal jsem papat až dokud nebyl celý talíř prázdný, za chvilku to bylo pryč a já spokojeně seskočil ze židle a šel za Louim, který se rozvaloval na gauči. Vyskočil jsem na něj a položil hlavičku na jeho hruď.
"Lou, Lou, Lou," vrněl jsem mu do hrudě.Šel jsem si na chvíli odpočinout k telce. To kotě mi dává zabrat. A to ho mám u sebe teprve den, ani to ne celý.
Najednou na mě to šidlo skočilo a málem mi vyrazilo dech. Jen tak tak jsem ho zachytil.
"Co děláš, šmudlo. Mohl si ublížit mně i sobě. Navíc jsi celý od omáčky." Vzal jsem ubrousek a otřel mu ústa.Když mi očistil ústa, zavrněl jsem a pooblizoval si má ouška a ocásek, aby byl zase krásně chundelatý. Když jsem se celý očistil, přitulil jsem se ouškem k jeho ruce a nechal se rozmaznávat. Drbal mě za oušky a na bříšku, bylo to tak příjemné. Spokojeně jsem vrněl a tulil se k jeho ruce.
"Loui můj!""Ty jedno kotě," zasmál jsem se a pousmál se. Tento poloúsměv mi zůstal i nadále, když jsem ho drbal za ouškem. Byl roztomilý, musím uznat...
Najednou mi pŕišla zpráva na mobilu, kterou jsem si hned přečetl.
"Tak Harry, musíš se jít upravit, přijde sem můj kamarád.""Ka-ma-rád? Co to je ?" zeptal jsem se a skroutil se do klubíčka, nevěděl jsem, co se děje a kdo sem přijde. Co když ten kamarád bude někdo zlý? Když říkal, že se musím upravit. Prohrábl jsem si srst na ouškách a na ocásku.
"Hotovoo."Zasmál jsem se. "Šikovný," zaculil jsem se a podrbal ho mezi ušima. Zamračl se na mě a začal se upravovat znovu, protože jsem mu to očividně celé zkazil.
"Kamarád je někdo, s kým jsi pořád, bavíte se, hráte si spolu, máte se rádi a záleží vám na tom druhém, víš koťátko?""Aha, takžeeee... Ty sji můj kamarád??" vykřikl jsem a hodil se mu kolem krku.
"Harry má kamaráda! Jupiii!" vykřikl jsem a spokojeně se tiskl k jeho krku.
"Loui je Harryho kamarád?"
Spokojeně jsem se tulil a posadil se zpět na místo a upravil si mé vlásky a kožíšek na ouškach, který byl zase rozhazený."Ano koťátko, Louis je Harryho kamarád a Harry Louisův," usmál jsem se a sledoval, jak se upravuje. "Můžeš mít hodně kamarádů. Já mám tebe a Nialla. Určitě si budete rozumět, je hodný a má rád kočičky," mrkl jsem na něj a šel ke dveřím, odkud šel zvuk zvonku.
Když jsem slyšel to 'kočičky', zavrčel jsem. "Harry je kocourek! Ne kočička!" zasyčel jsem a skroutil se do klubíčka na gauč. Loui někam šel a tak jsem si jenom pohupoval ocáskem a stříhal oušky. Chtěl jsem, aby mě drbal, ale on mě tady nechal! Najednou jsem ale ucítil cizí vůni a celý se naježil.
"Nazdar Loui, kámo, dlouho jsme se neviděli!" zařval ten blonďák, jen co jsem otevřel dveře. "Blázne, viděli jsme se včera," zasmál jsem se a nechal se od něj obejmout.
"To je tak dáááávno," zazubil se a vešel dovnitř.
"Tak pojď, musím ti někoho představit." Zavedl jsem ho do obýváku a jeho oči se při pohledu na kočičího hybrida na pohovce rozšířily.Slyšel jsem křik a automaticky se zahrabal pod nejbližší deku, kterou jsem našel a z ní mi koukala jenom hlava. Co když další Lou znamená víc vody? Já vodu nechci! A když říkal, že kamarádi dělají věci spolu, co když mě budou oba naraz stříkat vodou, to je moc vody a to nechci! Nemám rád vodu!
Chvíli jsem přemýšlel, než někdo nadzvedl deku a pak mě celého odkryl.
"Bože, ten je roztomilý!!"Harry měl v očích smt. Nekecám!
"Nialle, dej mu prosím tě prostor!" zasyčel jsem na něj a on malinko poodstoupil.
Sedl jsem si k Harrymu a on se ke mně hned přitulil. "Harry, tohle je Niall. Nialle, tohle je Harry."
Harry se koukal střídavě na mě a na něj. Niall ho chtěl podrbat mezi ušima, ale Harry ucukl. "Neboj, nic ti neudělá," šeptl jsem mu do kočičího ouška a pousmál se.
ČTEŠ
Life with cat ~ Larry {POZASTAVENO}
FanfictionMladý Louis Tomlinson je synem ředitele neúspěšnější firmy v Londýně, žije si v luxusu, má zpousty přátel- má všechno. Nebo si to alespoň myslí... Na narozeniny dostane od svého otce neobvyklý dárek, který mu v podobě kudrnatého kluka s kočičími ouš...