En sevmedigim bir günlerden Pazartesiye uyanmıştım. Cidden bu sendrom hayatım boyunca üzerime yapışık kalacak heralde. Gözlerimi çalan alarmın sesi ile araladığımda direkt yanımdaki telefonuma uzandım. Önce telefonu geri koysamda hızla tekrar ekranına baktım. Daha saat 05:00. Ben hayatım boyunca bu saate alarm kurmadım. Çünkü daha o kadar delirmedim.
Telefonum elimdeyken arkasında olan bir şey beni rahatsız etmişti. Baktığımda küçük bir kağıt yapıştırıldığını gördüm.
"Hadi çabuk hazırlan. Seni bekliyorum."
Bilmediğim bir kişi ve hadi hazırlan seni bekliyorum notunu bırakmış. Bu gün doğum günüm veya başka özel bir gün değil. Ne süprizi bu şimdi? Bu saatte beni uykumdan uyandırmaya vesaret edenin yanına ancak o kişi öldürmek amacıyla giderim. Tekrar yastığıma kafamı gömdüm.
(5 dakika sonra)
Daha harekli bir müzikle alarmımın çalması üzerine tekrar gözlerimi açtım. Telefonu sinirle elime aldığımda kırmamak için kendimi zor tutuyordum. Tanrım neden ben? Yarın okul var okul. Bir rahat bırakın beni ya. Okuldan sonra şirket ve daha yoğun bir tempo. Alarım etiketindeki yazıyı fark ettim.
"Kalkmayacağını biliyordum. Kalkmadığın sürece uyuyamayacağını bilmelisin. :)"Gözlerimi devirdikten sonra söylene söylene hazırlandım. Hangi arkadaşım,bilmiyorum ama ona baya bir kızacağımı biliyorum. Fotoğraf çekiliriz diye makyajımı da yaptıktan sonra aşağıya indim.
Karşımda bir araba duruyordu. Şoför, aşağı inip kapıyı açtı. Bir dakika benim hiç bir arkadaşım bu kadar zengin değil.
Korksamda belli etmedim. Arabaya bindiğimde şoför:-Arkadaşlarınız sizin için BTS VIP konser bileti almış.Yanında BangtanBomb ve diğer hayran eşyaları sizin.
(Adınız):
-pardon, acaba doğru kişinin ben olduğumdan emin misiniz?Yani o arkadaşlarım böyle bir araba ve şoför yollayamazlar da. Ya da VIP bilet hemde BTS konserine.Şoför:
-BigHit şirketinde çalışıyorsunuz. Arkadaşlarınız şirkete gelip özel konuştular.Makyajim olmasa ağlayabilirdim. Çünkü kalabalıktan nefret ettiğim için hiç bir zaman konserde bulunmadım. BigHit'te çalıştığım için elbette BTS üyelerini görüyordum ama sahnede izlemek çok başka. Ama bir dakika. Bu saatte konser mi olur?(adınız):
-bir dakika, bu saatte konser olmaz.
Şoför:
-Army'ler arasında anket yapıldı. İstek üzerine ve program yoğunluğundan bu saatte. Ayrıca tam olarak şimdi başlamayacak. Arkadaşlarınız kalabalık olmadan gitmenizi söyledi.Kafamı sallamakla yetindim. Her şeyi bu kadar düşüneceklerini hesaplamamıştım. Konser alanına geldiğimizde VIP kapıya doğru ilerledim. Hiç bir Army görmüyordum. Kalabalığa denk gelmediğim için mutlu olurken koltuğa ilerledim. Koca yerde bir ben vardım. En önde ve tam sahnenin dibindeydim. Kimsenin olmaması garip hissetirirken birden gelen yüksek müzikle kafamı sahneye çevirdim. BTS sahnedeydi. I NEED YOU şarkısında dans ediyorları. Bir dakika ama daha kimse yok ki. Anının tadını çıkartırken başka şarkılara geçtiler. Cidden ne ara ağladığımı bilmiyorum. Sanki 10 bin kişinin önündeymiş gibi performans sergiliyorlar ama sadece ben varım. BS&T performansı bittikten sonra Jungkook öne çıktı.Look Here şarkısını söylmeye başladığında konfetiler patladı. Bana doğru gelip tam önümde şarkıyı söylerken ona olan hisleeimin karşılıksız olmaması ölmem için yeterli bir sebepti.
Her şeyi benim için ayarlaması o kadar hoşuma gitmişti ki. Şarkı birtiğinde göz yaşlarımın hızlandığını fark daha yeni fark etmiştim. Iyice dibime gelen Jungkook ellerini yüzüme yaklaştırıp göz yaşlarımı sildi. Gülümserken dudağını kıpırtadım "ağlama"demisti. Gülerek hafiften kafamı aşağı yukarı salladım. Elleri yanaklarımdayken bir süre öyle bekledi. Gözlerin garip bir bakış vardı bir de munzur bir gülüş. Hala ona bakarken birden dudağımdan öpüp geri çekildi. Gözlerim şaşkınlıktan kocaman olurken gülerek geri çekildi ve Go Go müziği çalmaya başladı.üyeler de gülüyordu. Ben müziğe adepte olamıyordum.***umarım beğenmişsinizdir. Vote ve yorumda yeni bölüm gelir. Teşekkürler.😊*****