Di rumah Nayeon
Omma melihat Nayeon sudah pulang. Dia tak sabar nak tunjukkan gambar bakal suami Nayeon.
"Nay.. Sini kejap " panggil omma dengan senang hati
" ye omma? Ada ape? " tanya nayeon yang sedang keletihan.
" haaa.. Ni lah gambar bakal suami kamu. Sesuai dengan kamu " kata omma sambil menunjukkan gambar tersebut kepada Nayeon.
Nayeon sangat terkejut. Lelaki tu sangat lah dia kenal. Dan dia anggap laki tu musuh dia. Omoooo
" what??!!!!! Nayeon taknak kahwin dengan dia, omma " rengek nayeon kepada omma nya
" kenapa taknak.. Ok lah ni hensem ape. Nama dia Park Jimin. " kata omma sambil senyum. Dia ingin nay kahwin dengan jimin.
" eeeeii please omma. Nay tak nak dengan dia!! " kata nayeon sedikit menengking lalu terus meninggalkan omma nya. Dia berkurung dalam bilik.
Omma hanya melihat Nay.. Tapi dia tak boleh bantah. Dia mesti kahwin dengan Jimin.
Omma mengeluh lihat perangai Nay yang tidak mendengar kata .
••••
Appa dan mama jimin juga membuat perkara yang sama . Dia menunjukkan gambar Nayeon kepada Jimin.
" whatt ?? Ni nayeon kan ?? Jinjaaa!!! Why kena kahwin dengan perempuan macam dia ni ? " Jimin terkejut apabila dia dapat tahu dia kena kahwin dengn Nayeon .
" ouhh jadi kamu kenal lah ye . Haa bagus lah . Senang urusan nanti " kata appa dengan gembira .
" lagi pon dia macam bagus untuk kamu . Huhu omma memang nak dia jadi menantu omma . " kata omma dengan gembira sekali .
" hmmm ok lah . Jimin terima dia tu " jimin mengeluh dan berlalu meninggalkan omma dan appa .
Jimin masuk ke dalam bilik dan menghempaskan badan nya ke katil . Dia mengambil henpon .
Dia membuka galerry untuk melihat gambar Nayeon . Dia tersenyum sendiri . Tak sangka dia akan berkahwin dengan Nayeon .
Dia membuka whatsapp . Dia membuka chat nya dengan Nayeon .
Nayeon online
Dia tersengih lagi . Dia memulakan chat nya .
Jm : Oi nayeon 😀
Ny: kau nak ape 😒
Jm : jangan lah garang
Sangat wahai bakal
Isteri..😘Ny : gile!! Kenapalah aku
Kena kahwin dengan kau ni!Jm : kau ingat aku nak
Sangat ke kahwin dengan
Kau hah? 😑Ny : kau jangan suka suka
Aku belasah kau nanti👊Jm : aku belasah kau
Malam pertama nanti😜Ny : dasar byuntae tahap
Babun..aku malas nk layn ko. Bye!Jm : bye sayang😍
Seen.
End chat
Jimin tersenyum sendirian lagi. Dia berasa suka untuk mengusik Nayeon, bakal isteri nya.
Jimin mematikan henpon nya dan meletakkan dia tepi. Jimin memejamkan matanya dan tertidur.. 🍃 #semogamimpiindah 😍
Nayeon
'Dah knpe dia ni panggil aku sayang.. Eee geli betul dengan Mamat byuntae ni. ' kata nay dalam hati.
Pv Nayeon
Kenapa lah dengan Mamat ni. Kena kahwin dengan aku pun masih suka2.. Herhhh aku malas betul nak layan dia ni. Kalau twice tahu, habislah kena gelak. Sebab dapat jimin si byuntae tu.
End pv ~
Bersambung 😘🍃
YOU ARE READING
Always In My Heart [ P.J.M ]
RomanceWatak Utama 🙌 Jimin - byuntae - anak tunggal - 17 years old Nayeon - tak suka byuntae - garang - 17 years old Bts | twice | red velvet " aku tak nak bebaik dengan kau " - nayeon " aku pasti suatu nanti kita akan jadi kawan " - jimin ••• Nayeon d...