Medya=okyanus
Nasılsınız bugün?
Bazılarınız iyi bazılarınız kötü demi?
Kötü olanlara sesleniyorum üzmeyin kendinizi ne olursa olsun kim için olursa olsun anlaştık?
Şimdide iyi olanlara sesleniyorum sizde aynen böyle devam edin üzmeyin kendinizi sizi üzmeye çalışanlara yol vermeyin.
Neyse ben çok konuştum hemen bölüme geçin.
********************
"Anlamadım? Neden uzak durucam "
Hiç bir şey anlamadım ki ya neden uzak durucam bunlardan.
"Kızım ben senin iyiliğin için diyorum"Dedi.
"Sen ne zaman benim iyiliğimi düşündün ki hem bir daha bana kızım deme " dedim ve çantamı alıp kapıya doğru yürümeye başladım.
Tam kapıdan çıktım ilk adımımı atıyordum ki ( bebek ya bu kız ilk adamını atıyor ) birden ayağımı burktum tam düşüyordum ki biri kolumdan tuttu yüzüne baktığımda bu annem olucak kadının uzak dur dediği adamın oğluydu galiba (sülaleyi saysaydım bari)
Hemen kendimi toparlayıp "teşekkür ederim" dedim o da kafasını salladı ve "bu halde gidemeye bilirsiniz isterseniz ben bırakayım sizi" kafamı olumsuz anlamda sa1ladım. " şuradan bir taksiye binerim ya sıkıntı olmaz"
Bir iki adım attıktan sonra ayağım bir daha burkuldu yine adını bilmediğim adam tuttu ve " bence siz burda bekleyin ben arabamı getiriyim bir hastaneye gidelim" dedi. " yok gerek yok ama taksi çağırırsanız çok makbule geçer " adam kafasını salladı ve telefonundan taksi numarası çevirdi telefon? Hayır ya ben telefonu evde unuttum Neyse anlamaz inşallah
Bir süre sonra taksi geldi taksiye kadar yardım etti ve ben tam binerken " bu arada ben çınar" oh be sonunda öğrendim ismini "bende okyanus tanıştığıma memnun oldum görüşmek üzere" deyip taksiye bindim ve taksiciye evin adresini verdim.
Şimdi aklıma geldi bu kadın benim peşimden gelmedi yani onu merak ettigimden değil karnında kardeşimi taşıyor.
Taksi durduğunda parayı verip indim.
Çok yorulmuştum sendeleye sendeleye evin önüne gidip kapıyı açtım ve içeri geçtim.
Çantamı komidinin üstüne bıraktım ve duş almak için yukarıya çıktım.Duş alıp üstümü değiştirdikten sonra bilgisayarımın başına oturdum ve şu çınar hakkında araştırmaya başladım.
Arama motoruna çınar yazdım adamın soyadını bilmediğim için ilk gelen şeye tıkladım karşımdaki resimde o vardı soyadı demek ki ılgaz mış adamı biraz daha araştırmaya devam ettiğimde ılgazlar holdingin sahibi olduğunu gördüm.
Canım sıkıldığı için adamı stalklamayı bıraktım ve bir flim açıp izlemeye başladım.Flimin ortasında karşıma bir reklam çıktı tatil turuydu hemde bizim burda. Aslında güzel bir tatile ihtiyacım vardı hemen reklamın üzerine tıkladım 1 haftalığına bir tatil ve rehberle beraber gezme süper hemen bende rezervasyon yaptırdım 1 gün sonraymış o zaman yarın biraz dışarı çıkmam gerekecek ilk defa!!
ERTESİ GÜN*****
Sabah erken uyanıp kahvaltımı felan yaptım çünkü alışveriş merkezleri öğlene doğru çok kalabalık oluyordu hemen üstüme rahat şeyler giyip dışarı çıktım.
3 SAAT SONRA
Sonunda alışveriş midir nedir sonunda bitti ya öldüm öldüm dirildim ne zormuş be ben ne güzel internetten sipariş veriyordum.
Bunları düşünmemeye karar verdim ve bavulumu hazırlamak için yukarı ya çıktım.Bavulumu hazırladıktan sonra güzel bir banyo yaptıktan sonra biraz flim izledim ve sabah erken uyanmak için erkenden uyudum.
============================
Naber ?
Nasılsınız?
Ben diyorum ki bu kitabı okuyanların bir lakabı felan olsun herkes bununla ilgili düşüncelerini yazsın.Eee bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz biliyorum hala neden o adamlardan uzak durması gerektiğini öğrenemediniz ama çok çok çok yakında okyanus neden uzak durmalı sinemalarda.
skkskajjjsajjasNeyse siz düşüncelerinizi yazmayı unutmayın oylarınızı bekliyorum.