14.01.2017
Kery süper bir kahvaltı hazırladı. Kokusu üst kata geliyordu. Hiç tereddüt etmeden terliklerimi giyip alt kata indim. Maydanozlu krep olduğu apaçıktı. Günaydın der demez hemen masaya oturdum. Oturmamla Kery'nin Matt konusunu açması bir oldu. Çok yakışıklıymış onu kaçırmamam lazımmış. Ama benim onu tarketmedim o beni terketti anlamıyor.
Kery çok güzel bir kızdır ve güzelliğini siyah saçları,çekik kehribar rengi gözleri ile tamamlar. E haliyle de erkeklerde onun etrafında dört döner. Benimde bir adım önümde. Ama derslerde A+ kim alıyor ben.
Ben rekabetçi huyumla bunları düşünürken Matt hakkında yine nefesini boşa harcıyordu. O benim için bitti. Ona benim Mett'i terk ettiğimi söyledim ama aslında o beni terk etti. Bunu söylemedim çünkü söyleseydim kesin benimle dalga geçerdi. Bütün erkekler onun peşinde ya. Ama ne yaparsın
işte kuzen.
Bende onu dinlemiş gibi yapıp krepimi yerken masanın altından çikolata sepeti çıkardı. Gözlerim kamaştı. Bitter,sütlü,beyaz hepsi vardı. " Bunu senin için getirdim"dedi ve devam etti "Depresyonda olduğunu biliyorum bunlar senin için ve..." dedi sonrasını dinlemedim çünkü Matt hakkında birşeyler daha geveledi birden telefon çaldı ve sonunda sustu. Beni düşündüğü biliyorum ama başımın
etini yiyor.
Telefonda Jack vardı. Jack, Kery'nin sevgilisi. Kery birden kapıyı çekip gitti. Bana bye bye diyebilirdi. Kesin ayrılıyorlar daha dün aşkları başlamıştı. Jack okulun en popüleri. Kery onu kaçıracağım diye ödü kopuyor. Her gün başını boya kovasına bandırmış kadar makyaj yapıyor. Bence sevecekse gerçekten seni sevmeli boyayı değil.Ne aşk ama.
Ahh KeryO gittikten sonra dolapta cips aldım ve TV'nin karşısına geçtim canım çizgi film izlemek istedi tam açtımki üşüdüğümü hissettim. Şömineyi yakmaya çalıştım olmuyordu bende artık kolonya döktüm. O arada yanlışlıkla elimi yaktım elim acıyordu . Ellerim uyuşmaya başladı. Çok garipti hiç böyle olmamıştı. Aslında en son dört yaşında böyle olmuştu. Sonra başım dönmüştü ve yere düşmüştüm. Aaa hayır yine başım dönüyordü. Düşmemek için koltuğa dayandım tutmamla yanması bir oldu. Neden yandı şömineden uzaktı. Kafam dalgın bir şekilde yangın tüpü için aşağıya indim merdivenler hiç bitmiyor gibi geldi. Sonunda aldım merdivenlerden çıkarken pes ettim. Merdivenin yanında bir şifonyer vardı ona dayandım oda tutuştu. Sanki biri içimden bütün ruhumu emiyordu. Gitgide başım dönüyordu. Herşeyi unutuyordum. İsmimi unuttum. Gözümün önünde sadece alevler vardı. Sonra omzuma biri dokundu dumandan yüzünü göremedim. Ben ne yaptım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Prensesi
FantasyBetty normal bir kız gibi gözükür dışarıdan. Ama Malozia' hiç de öyle değildir. Aslında büyük bir krallığın son yadigarıdır. Fakat doğduğunda bir büyücü tarafından lanetlenmiştir. Büyücü Betty'nin çok yakınındadır. Bu büyü Betty'i çok zorlayacaktır