7. rész

1K 68 24
                                    

Setet kirázza a hideg, majd mocorogni kezd.
-Héka, az én beleegyezésem nem is kell?
-Mire a tárgyra térek, te már könyörögni fogsz, hogy tegyem meg. -búg vészjóslón a fülébe. Ez után a vöröske állára fogva kényszeríti, hogy az izzó, vörös szemeibe nézzen.
Ahogy a zöld szemű elmélyed a világító tekintetben egyre inkább zsibbadni kezd mind a teste, mind az agya, mintha csak köd lepné el azt. Gondolatai egyre zavarosabbak, végtagjait nehezére esik minimálisan is megmozdítani. Úgy érzi a levegő egyre forrósodni kezd, míg minden porcikája bizseregni kezd. Szemét képtelen elfordítani a karmazsin tekintettől, mely most mintha a lelkéig látna - vagy tovább.
Caleb megnyalja szája szélét ahogy elmosolyodik s lassan végigsimít az alatta fekvő arcát, majd ajkaira hajolva kezdi el vadul csókolni. Egyik kezét a fiú felsője alá csúsztatja, mire az eléggé összerezzen, de nem foglalkozik vele. Mikor kitapintja egyik bimbóját, két ujja közt összecsípi s morzsolgatni kezdi, amivel egy nyögést vált ki a vöröskéből. Hangját kissé megmosolyogja, mely csak ingerli, hogy többet tegyen vele. Ajkaitól elválva nyakát végigcsókolja s itt-ott lágyan meg is harapja, de bőrét fel sem sérti. Mikor már teljesen megkeményedett a fiú mellbimbója, akkor szánja csak el magát a vámpír, hogy ismét megszólaljon s addig abbahagyja keze tevékenykedését.
-Milyen érzés a ,,képességem" áldozatául esni? -búgja a fülébe a kérdést, majd cimpáját meg is nyalja. Set nem válaszol, csak elfordítva fejét arcát kissé felfújva s közben alsó ajkát beharapja, időközben kissé elvörösödött a szituáció miatt- Kár, hogy a te tested nem tudom teljesen az uralmam alá hajtani. -sóhajt fel, majd elkezdi vetkőztetni mindkettejüket.
Mikor ezzel megvan a vöröske térdeit feltolja a hasához, majd egyik kezével fenekén végigsimít. Ez után ujjait kissé nyálával benedvesíti, majd lassan egyet bejáratába felnyom, mire fájdalmasabban felmordul az alatta fekvő.
-Lazíts, úgy jobb lesz.
Jegyzi meg halkan, de esélyt sem ad neki hogy lazulni próbálhasson, mivel máris mozgatni kezdi benn az ujját, mit hamar követ a második és harmadik. Ez idő alatt a zöld szemű igyekszik nagyon nem hangoskodni, bár pár nyögés kiszalad ajkai közt. Mikor a vámpír már elég tágnak gondolja, kihúzza ujjait, majd tagját nyomja a bejáratának.

***

Nem tartott túl sokáig maga az aktus, de a végére már mindkettejükön csillogtak a verejték cseppjei s kissé lihegve fekszenek most az ágyon. Set az oldalán, karjait maga előtt összefonva, míg Caleb a háta mögött terül el, háton fekve. Kínos csend telepszik közéjük. De egyikük sem akarja ezt megtörni. A lila hajú már látja maga előtt, hogy ennek a hirtelen ötletnek még lehetnek elég kellemetlen következményei s mikor ezt belátja, inkább a vöröske felé fordulva karolja át a derekát, így kicsit közelebb húzva magához.
-Ugye nem akarod ezt közhírré tenni?
-Hülye vagy? -csattan fel a zöld szemű, majd le is halkítja a hangját- Persze, hogy nem.
-Akkor ez marad a mi kis titkunk. -közelebb csúszva egy kis csókot nyom a mellette fekvő fiú egyik vállára, ám a csókocskából hamarosan átvált egy harapásba. A véréből egy kortyot sem vesz, de maga sem tudja milyen alapon, kicsit megharapdálta.
-Mire jó neked, ha kilyuggatsz? -sóhajt fel szemeit forgatva Set s a harapásra simít.
-Mindennek kell, hogy oka legyen? -kuncog fel halkan.
-Nem. -kissé megingatja a fejét.
-Akkor erre most nem kapsz választ. -kis szünetet tart, majd egy perverzebb vigyorral támaszkodik fel, így félig felülve- Lesz ismétlés?
-Idióta. -inkább csak ennyit válaszol s a takarót a fejére húzza, mintha itt se lenne.
-Na mindegy. -von vállat, majd visszadőlve öleli továbbra is félkézzel- Aludj csak.
-Elég könnyű úgy, ha közben szóval tartasz. -ironizál.
-Jó, befogtam.
Ez után ismét a csend lepi el a helyiséget, melyet hosszú percek múlva egyenlesetté váló, lassú s halk szuszogás tör meg. Set mikor felébred, már otthon, a saját ágyában fekszik -felöltözve- s valaki ül az a fekvőalkalmatossága szélén.
***************************************************
Nah, sziasztok ^^ kész is az új rész. Ugye senkinek sem életbevágó probléma, hogy a rendes yaoi rész át lett tekerve? Azt a fantáziátokra bízom x3 Egy kérdést tennék fel nektek. A következő vámpír alanyunk Kane vagy Vlad legyen? Válaszoknak egy komment formájában örülnék ^^ na sziasztok, hamarosan ismét jelentkezem


4 vámpír mellett az életWhere stories live. Discover now