•95- ,,Tak jsi snad chlap, ne?"

4.5K 282 50
                                    

Políbil mě a já se mu usmála na rtech. Pomalu vklouzl jazykem do mých úst a vzdychl. Přitiskl se ještě blíž ke mě.

Po pěti minutách jsem ho od sebe musela odtáhnout, jinak bysme si to spolu rozdali přímo tady.

,,Milady" uklonil se a otevřel mi dveře.

(fonetický přepis je ;milejdy;, myslím a doufám, že to znáte. Je to takový snobský a dost starý způsob polichocení :D)

•••

,,Já tam nejdu. Prostě ne" zakroutil Justin hlavou a křečovitě svíral zapnutý bezpečnostní pás.

,,Justine. Tak jsi snad chlap, ne?"

,,Jo, ale chlap, který jejich dcerku nevědomky donutil, aby nechala prestižní školy a hledala ho po celých státech. Myslíš, že mě přivítají s talířem boloňských špaget a velkým rodinným objetím? Neodpovídej. Já myslím, že nic jako ,,Vítej do rodiny, Justinku" neproběhne. Pokud mě nezabijou nebo neumlátí hasičákem už ve dveřích, tak se mnou minimálně do konce života nepromluví. Nebo minimálně do té doby, dokud jim nedám vnoučata" odfrkl si Justin a zahrabal se hlouběji do sedačky.

,,Justine, vidíš to moc černě. Nikdy nezjistíš, jak to dopadne, dokud tam nevejdeš a nepostavíš se jim tváří v tvář" řekla jsem starostlivě a on protočil očima.

,,Kam se poděl ten obávaný Justin McCann Bieber, nejnebezpečnější muž ve státech a v podstatě i na světě?"

,,Jestli sis nevšimla, tak se ho momentálně snažím zbavit. A proti rodičům jeho budoucí manželky nezmůže McCann nic" zamrmlal a tentokrát jsem očima protočila já.

,,Ne. My se snažíme zbavit se toho života kolem. Né tvojí povahy. Ta je sexy" mrkla jsem na něj svůdně a mu se blýsklo v očích. No konečně. Obešla jsem auto a začala couvat ke vchodovým dveřím našeho domu.

,,Notak pojď" vyšpulila jsem na něj rty a naznačila mu, že chci polibek.

,,Ani to nezkoušej" pohrozil mi Justin a oblízl si rty.

,,Tak dělej, pak už budeme celou dobu s mými rodiči a moc si neužijem" řekla jsem provokativně znovu a Justin si okamžitě odepnul pás a zavřel dveře od auta. Rozběhl se po chodníku ke dveřím, ke kterým jsem mezitím stihla dojít a přitiskl mě na ně. Objal mě úzce kolem pasu a přitiskl se na mé rty. Kdyby nestál pevně nohama na zemi, spadli bychom na zem, jelikož se najednou dveře otevřely.

,,Ehm, ehm" odkašlal si můj otec a já okamžitě zrudla. Odtáhla jsem se od Justina a otočila se ke dveřím.

,,Otče" snažila jsem se to zachránit úsměvem.

,,Isabello," řekl vážně a založil si ruce na hrudi ,,no to je dost, že ses ukázala, holčičko" nakonec se usmál a vtáhl mě do medvědího objetí. Když jsem se od něj odtahovala, všimla jsem si, jak Justina propaloval pohledem skrz na skrz. Je to jedna z věcí, kterou můj otec umí velmi dobře. Vyjednat si respekt. A jak to tak vidím, tak už byl Justin podroben průzkumu. Určitě si o něm mí rodiče zjistili všechno možné i nemožné. V tomhle jsou mí rodiče strašní pedanti. Nemám šanci ho ubránit.

,,Takže... Justine" řekl můj otec a Justinovo jméno řekl velmi pomalu. Nenápadně jsem protočila očima a přešla od otce na stranu Justina. Stála jsem po jeho pravém boku a chytla ho za ruku.

,,Tati, pozveš nás dál?" zeptala jsem se. Můj otec nikdy nebyl na prostou mluvu. Doma jsem vždy musela mluvit spisovně. Ale když jsme byly s matkou samy, mluvily jsme si, jak jsme chtěly.

,,Ale jistě, pojďte. Matka mi poručila udělat hovězí steaky" řekl otec a já, dívajíc se krátce na Justina, jsem si všimla, jak se mu rozšířily zorničky. Miluje hovězí. Otec ustoupil a pokynul nám do domu. Justin mě nechal vejít první a ve dveřích se zastavil, přímo vedle mého otce.

,,Pane Strewdowne" podal mu ruku a otec ji přijal a stisknul.

,,Pane Bieber" odvětil mu a Justin si zul boty vedle mých.

,,Budeme jíst venku" prošel kolem nás otec a zmizel na zahradě.

,,Pojď. Představím tě matce" řekla jsem a chytla Justina za ruku. Pohračovala jsem halou a zabočila do prvních pravých dveří.

,,Isabello?" má matka se otočila od linky a lehce se na mě usmála.

,,Matko, zdravím" řekla jsem a nahlédla do okna, abych se ujistila, že táta je stále venku.

,,Otec je na zahradě" ujistila jsem ji a ona se doširoka usmála.

,,Beruško moje" obešla linku uprostřed kuchyně a přešla rychle ke mě. Vtáhla mě do objetí a pevně mě stiskla.

,,Chyběla jsi mi, mami"

,,Ty mě též" zašeptala a políbila mě do vlasů.

,,A kdopak je tohle?" řekla a podívala se na Justina, ikdyž už o něm stoprocentně věděla všechno.

,,Mami, tohle je Justin McCann Bieber, můj přítel. Justine, moje matka" představila jsem je a Justin pomalu přistoupil k mé matce.

,,Paní Strewdownová" Justin matce podal ruku, ale ta ho objala.

,,Těší mě, Justine" zasmála se a s úsměvem se odtáhla.

,,Mě též" řekl.

,,Takže, s čím můžeme pomoct" tleskla jsem rukama a nakoukla na linku, na které byly matčiny přípravy.

,,Bello, vem prosím talíře a misku se zeleninou. Justine, ty prosím vem to pečivo a příbory. Já vezmu ubrousky a omáčku" řekla a my jsme udělali, co po nás chtěla.

•••

,,Takže, Justine. Prý jsi zabil dvanáct lidí" promluvil můj otec, pokládajíc příbor na prázdný talíř. Mě okamžitě zaskočil kousek masa a Justin přestal žvýkat.

Votes prosím <3

Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat