Seděl jsem naproti Hanji v jedné kavárně v centru. V rukou jsem drtil hrneček s kávou, zatímco Hanji si do kafe zaujatě přidávala už asi pátý cukřík. Vážně jsem tohle setkání navrhl já? Hanji se podívala na mě a já ztuhl. Co teď?
,,Tak co jsi chtěl probrat?" zeptala se s úsměvem.
,,No, vlastně mi to nakonec nepřijde jako úplně nejlepší nápad." řekl jsem.
,,Tak proč jsme sem šli?" nasadila nechápavý pohled.
,,Chtěl jsem s něčím poradit." hlesl jsem nervózně.
,,Tak sem s tím!" vykřikla. Tohohle budu litovat. Hodně.
,,Jde o Leviho." řekl jsem po chvíli ticha. Jen přikývla a dál mě zaujatě sledovala.
,,Máme teď trochu intimní problémy a potřeboval bych poradit, co s tím." řekl jsem zaobaleně na jeden nádech. Hanji vypadala, že se na chvilku zamyslela, pak upila ze svého hrnku, znovu ho postavila na stůl a podívala se zpět na mě.
,,Jaké intimní problémy?" zeptala se přímo. Doufal jsem, že tohle nebudeme rozebírat do detailů. Zhluboka jsem se nadechl a přemýšlel, jak to říct.
,,Nespíme spolu už nějakou chvíli." hlesl jsem potichu.
,,A proč?" vyjekla překvapeně Hanji. Musí být tak hlasitá? Všichni se na nás otáčejí a poslouchají nás.
,,Nechci moc řešit úplně detaily, to je moc osobní." řekl jsem jí.
,,Ale jak ti mám teda pomoct?" zeptala se Hanji.
,,No..." začal jsem vyprávět a Hanji vypadala jakoby hltala každé slovo, které řeknu.
,,No prostě jednou jsem nějak asi podcenil přípravu a Levi z toho neměl úplně nejlepší zážitek." řekl jsem jí, ale Hanji se na mě jen nechápavě zašklebila.
,,Zkrátka ho to bolelo." vysvětlil jsem jí netrpělivě.
,,Aha." přikývla a dál na mě hleděla.
,,To je všechno?" zeptala se po chvilce ticha.
,,Vlastně ne." nervózně jsem se podrbal na zátylku. Hanji pokynula rukou, abych pokračoval.
,,No když jsme to pak zkoušeli znovu, tak to prostě nešlo." protočil jsem oči nad touhle trapnou situací.
,,Jak nešlo?" zeptala se nechápavě.
,,Bál jsem se, že bych mu zase ublížil." vysvětlil jsem, ale tohle vysvětlení jí pravděpodobně nestačilo.
,,Prostě jsem byl hodně nervózní, tak se mi...nešlo to." skoro jsem šeptal.
,,Tak se ti nepostavil." řekla Hanji tak nahlas, že se na nás otočila skoro celá kavárna.
,,Nemusíš tak křičet." řekl jsem hned.
,,Tak musíš mluvit narovinu a ne v náznacích." obořila se zpět na mě. Chvilku jsme na sebe jen mlčky koukali.
,,S-stalo se ti už něco podobnýho?" zeptal jsem se.
,,Mě? Ne." řekla.
,,Nemyslel jsem jako přímo tobě, ale jestli se to někdy stalo tvýmu...partnerovi." pokračoval jsem v týhle trapný konverzaci.
,,Ne." řekla okamžitě. Tohle jsem slyšet nepotřeboval.
,,No a co teda bylo pak?" zeptala se.
,,Hm?" nechápavě jsem se na ní podíval.
,,To je důvod, proč spolu nespíte?" objasnila svou otázku.
,,N-no já vlastně nevím. Od tý doby jsme spolu nespali. Vždycky Levi řekne, že je unavený nebo nemá náladu." řekl jsem ji popravdě.
,,A ty máš pocit, že ses před ním jako chlap znemožnil, a proto s tebou nespí?" zeptala se přímo. Musí být tak upřímná a sypat sůl do ran?
,,V podstatě." přiznal jsem.Je tu nový příběh! ^^ jak se vám líbí první kapitolka povídky?
Vaše Taree-hime ❤️
ČTEŠ
The Reason Why... [Ereri FF] POZASTAVENO
FanfictionKaždý má občas problémy. Některé jsou malé, jiné zase větší. Některé jsou možná pro někoho úsměvné a jiné zase méně. Občas i z malých problémů mohou vzniknout velké a občas za problémy stojí úplně něco jiného, než si každý myslí. SnK AU Varování: Ya...