Kapitola 8

101 14 6
                                    

First lesson

Po své koupeli se Regina převlékne do čistého oblečení, které ji Rampelník nechal na posteli. Musí uznat, že má docela vkus.

Poprvé vyjde ze svého pokoje, nemá tušení kudy se má vlastně vydat. Na konci chodby si všimne schodiště a rozhodne se jít tímto směrem.

Sejde schody, ale zjistí, že se naprosto ztratila. Ale do háje.

"Rampel..." nestihne ani doříct jeho jméno a pocítí ve vzduchu kouř magie. Otočí se a všimne si ho. Stojí nehybně za ní se skříženýma rukama a pozoruje ji.

"Myslím, že jsem se ztratila," řekne tiše. On se pouze pousměje, "nedivím se ti, můj zámek je jedno velké bludiště. Pojď za mnou."

Rampelník ji vyvede ven ze zámku, Regina se zamračí na pronikavé sluneční paprsky. "Kam to jdeme?" zeptá se ho, když stále nezastavuje.

"Nebudu riskovat, že mi zničíš zámek, když poprvé probudíš svou magii."

Regina překvapeně zamrká, ale mlčí a následuje ho.

Když dojdou k lesu, Rampelník uzná, že už jsou dost daleko.

"Tak...jsi připravená?" zeptá se s pozvednutým obočím.

"Asi ano."

"Neměj strach, nic se ti nestane. Začneme s něčím jednodušším." Rampelník na ni pohlédne, všimne si, že ho upřeně pozoruje. Natáhne ruku, netrvá dlouho a v jeho dlani se začnou tvořit malé plamínky ohně.

Regina překvapeně zamrká a pak se usměje. "Teď to zkus ty."

Regina natáhne ruku a ať se snaží jakkoliv, tak se nic neděje.

"Nejde to...třeba neumím kouzlit."

Rampelník ji zastaví a přijde k ní blíž. "Hnedka ti něco nevyjde a ty by jsi to hned vzdávala? Nemysli si, že ti to půjde hned napoprvé. To chce trpělivost a čas."

"Ale času moc nemáme," Regina se na něj otočí a on jen pokývne hlavou.

"A proto spoléhám na tebe." Opatrně se dotkne její ruky, pevně ji stiskne do správné polohy a drží ji. Přiblíží se k ní a zašeptne jí do ucha. "Stačí se jen soustředit."

Regina se otřese, ale dál hledí na svou ruku, dokud se na její dlani nezačnou oběvovat malé plamínky. Pousměje se, ale Rampelník znovu zašeptne. "Žádné rozptylování, jen se soustřeď."

Opravdu, plameny na dlani se začaly zvětšovat, dokud nedosáhly své odpovídající výšky.

"Skvělé. Učíš se rychle." Regina se po něm ohlédne a usměje se. Byla ráda, že ji pochválil. Potom plameny jednoduše sfoukne. "Jak se cítíš?"

"Je to...úžasné." Konečně od ní odtrhne svůj pohled a její ruku pustí. Poodejde dál a usměje se.

Potom ji naučí pár dalších jednoduchých, základních kouzel.

Good student & Bad teacherKde žijí příběhy. Začni objevovat