•A világról, a teremtésről, meg a fajokról•

82 13 0
                                    

A teremtés:
Réges régen, amikor még Isten, Allah és Budha bízott az emberekben, elrejtették az emverek világában a teremtés kulcsát és receptjét. Hosszú ideig békében pihebt a titok, míg egy nap egy Lume nevű ifjú lány meg nem találta a titkot és fel nem használta a saját kíváncsisága miatt. Próbálkozott és kísérletezett, míg végül meg nem alkotott egy világot. Lassan építettem, darabról darabra, nem sietett el semmit, mert azt akarta, hogy tökéletes legyen az alkotása. Megalkotta a bolygót, az összes holt dolgot, a köveket, a vizet, majd elkezdte élettel feltölteni. Kezdetben állatokat teremtett. Olyanokat, amelyek a földi állatokhoz hasonlítottak, mégis mások voltak. Ezután nagy lépést tett és az emberi élettel kísérletezett. Különleges embereket teremtett. Némelyikük külseje teljesen emberi volt, másokat állatokkal ötvözött, a földi ember számára ijesztőek lehetnek. Képességeket is adott nekik, melyekkel csodás dolgokat vihettek véghez. De a valódi isteneket nem verhette át. Megtalálták a világát, s haragjuk mindent elsöpört. Csakhogy az elkészült világot, mely élt és lélegzet, el nem pusztíthatták. A lányt a saját világukba börtönözték, míg elintézték, hogy a bolygó, amely a Lumeor nevet kapta ne találkozhasson soha a Földdel. Ám egyetlen egy kaput nem találtak meg... Olyan nevetséges és ostoba helyen volt, hogy nem is gondoltak rá. Nem is feltételezték, hogy pont azon a helyen Lume elrejtett egy kaput. Ha tudják is, még akkor sem gondolták volna soha, hogy bárki közlekedne rajta. Lume mosdója volt a kulcs. Oda rejtette el a legutolsó kaput, hogy átverje a földi isteneket. Soha nem találták meg, mivel az otthonából később árvaház lett.

A világ:
Lume hatalmas világot alkotott. A legnagyobb kontinens Montuf lett. Az óriási kontinens belsejében sivatagok és trópusi esőerdők területek el, de a mérsékelt övi erdők, sőt, a hideg sztyeppék is megtalálhatók voltak. Montuftól nyugatra a Lonode tengeren túl terült el Bostor. A hegyek és az erdők otthona. Tőle délre, a Tagmatos tengeren átkelve Tantorába érünk. Hűvös és zord hely, akárcsak Bostor. Telis tele hatalmas fenyvesekkel, melyekben állandó a félhomály, s a legnagyobb hegyek is itt magaslanak. Tantorától keletre a a Wali-tengeren túl található Okwomu. Meleg és kellemes hely, ahol szonte virágzik az élet és a kereskedelem. Középütt helyezkedik el Estarta. A sivatagok és esőerdők kontinense. Folyton perzsel a nap, még a szél is meleg. Nem sokan bírják ezt a fülledt klímát, de akik igen, azok a legszívósabbak, akik bármit túlélnek. Az Ultra-szigetcsoport igazi trópusi vidék, tele erdőkkel, tavakkal és gazdagsággal. A Yelsval szigetcsoport kissé félreeső helyen van, mégis virágzik itt az élet, hála a híres aranybányáknak, melyek mérhetetlen gazdagságot hoznak a vidéknek. Az Astramanta-szigetcsoport is trópusi éghajlatú, de itt elszaporodtak a vadállatok és járványok is megjelentek már.

 Az Astramanta-szigetcsoport is trópusi éghajlatú, de itt elszaporodtak a vadállatok és járványok is megjelentek már

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A történelem:
Kezdetben az istenek még csak a fajok tagjai voltak. Ők csinálták a háborúkat. A sok faj nem tudott békében élni egymás mellett, nem alakultak még ki az országok. Járványok, s háborúk tizedelték a népet. Senki nem volt, aki rendet teremthetett volna. Gyerekek és nők tetemeiből lakmároztak a dögevők. Erdők égtek el. Családok pusztultak ki.
Míg aztán... Megjött a remény, páran a béke érdekében lecsillapították a harcokat. Ők látták, hogy a háborúk sehová nem vezetenek. A népek élére álltak és békét kötöttek. Évek múltán aztán istenekké váltak. Beköszöntött a béke, s jólét. A fajok megfértek egymás mellett. Kialakultak az államok. Lettek országok és királyok. A nagy háborúk okozóit megláncolták.

A teremtést követő 52. évben a Darknerek és az Anso nép véres háborút vívott.
A 59. évben a sanloodok harcoltak a Sionnachokkal
A legnagyobb háborúra a 169. évben került sor. Minden faj részt vett benne.

//Még pár ilyen bevezető részre számítsatok, aztán már tényleg a történet következik x3

LumeorWhere stories live. Discover now