■Prolog■

159 22 6
                                    

Di satu ruangan yang gelap yang hanya memiliki satu tingkap.Dinding di penuhi dengan coretan ngeri  berwarna merah.Pintu bergerigi besi yang yang sangat mustahil untuk seseorang keluar dari ruangan tersebut.Pelbagai macam barangan yang terdapat di ruang tersebut.Anak patung arnab yang tubuh badanya terpisah entah ke mana.Di suatu sudut seorang namja pucat berpakaian seragam pesakit mental melekat pada tubuh tegapnya.Rantai gari cukup panjang membolehkan dia berjalan sekitar ruang tersebut melekat kemas pada pergelangan kaki nya.

Krek

Pintu besi itu dikuak menampakkan seorang yeoja berpakaian serba putih dan juga alatan yang digunakan sebagai seorang psychatarist.Nametag yang berukir Bae Irene tergantung di jaket putih panjang miliknya.Sebuah fail dibuka mempamerkan segala info tentang pesakit yang sedang dihadapnya.

"Oh Sehun..23 years old?That's too young uh?Okay Sehun,i'm Dr.Bae.And i'm here to help you get out from this hell."Sehun tidak bergeming.Dia masih berpeluk lutut dan membenamkan  kepala nya.Irene memberanikan dirinya mendekati Sehun tangan nya terbawa menyentuh bahu kokoh Sehun.

"Hey~it's okay...I'm here to help you.If you just tell what is your problem?"Soal Irene.Tiba tiba Sehun mengangkat kepalanya menunjukkan wajahnya kepada Irene membuatkan Dr.Yeoja itu menatapnya kagum.

"Y-you're beautiful."Katanya.Sinisan dibibir Sehun terukir membuatkan Irene memandangnya hairan.

"i got you".Dengan sepantas kilat Dr Bae Irene tumpas.Lehernya terkesan 3 kali kelar membuatkan Sehun tersenyum puas.

"I am beautiful....For a monster hahaha."

================

Ha?Amacam?ok dok prolog dia.Iye seyya tau sehun jer yang ade lam prolog ne.Nanti koang akan baca part Kai kat chap 1.

And pls gais~i need some support for this fiction.I really need da Vote and positif comments.

And kepada Hunkai hard shipper mcm seyya!!!Keep supporting that two maknae.Wokay!?Caiyok Exo-l

Oh ya!?Don't forget to vote our boys for Mama Awards next comin' exo are counting on you!?

☺😘

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Nov 16, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Deep BreathTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang