Yine çıkıyorum evden.Bu sefer daha çok yıkılmışım.Daha da çökmüş.Her gün ölüyorum.Ağır ağır.
Her gün sana olan hasretim daha da katlanarak artıyor.
Gidişinin 8.günü.Benden gidişinin.
Bu sefer kararlıyım ölmeye.Senin eskiden üretmiş olduğun bir tabanca.Senin evinden aldım.
Ölümüm senin elinden oluyor bak.En çok istediğim şey: katilim olman.
'unut beni katilim ol çünkü senden başkasının katilim olmasını istemiyorum'
Sahi unuttun mu beni Tony.Acılarım çok ağır geliyorlar bana artık.
Daha fazla kaldıramayacağım bu yükü. Tek mermi.Ve son.Mutlu son mu?
Sen yoksun ki nasıl mutlu olsun.
Son anıma kadar bekleyeceğim gelmeni.
Mermiyi sıkana kadar.
Bi ümit gelirsin.Bak yine ümidimi kaybetmedim.Hala bekliyorum seni.Hiç inancım yok ama.
Olsun beklerim.Hem ben seni beklemekten pişman olmam ki.
Seni sevmekten.Her gün gözyaşlarımla suluyorum mezarını.Her bir zerresini.
Gözaltlarım uykusuzluktan morarmış.Çökmüşüm Tony.
Gidişin sadece fiziksel etki bırakmadı bende Tony.Ben bedenen de çöktüm.
Ruhen de.Yokluğunun beni acıtmadığını mı sanıyordun?Her gün acıttı.Her saat.Her saniye.Her salise.Her an.
Ben her gün kahroluyorum Tony.Her gün daha fazla ölüyorum.
Sensizlik beni öldürüyor. Ağır ağır.
Mezarındaki çiçek buketleri mezarını kaplıyor.Benim özenle koyduklarım.
Seni tam göremiyorum artık.
Görsemde yüzüne nasıl bakacağımı bilmiyorum ama gerçekten yoruldum.Bunu yapmam gerekiyor.
Sana kavuşmam gerekiyor.Artık dayanamıyorum.Sensizlikten ölüyorum.Her zerrene ihtiyacım var.
Saatlerce toprağına bakmak bana yetmiyor artık.Bana sen lazımsın.Hadi kalk.Tut ellerimi.Bak bu son bekleyişim seni.
Kavuşacağız artık.Kavuşacağım sana.Kokunu özledim.Seni özledim Tony.
Acım biraz hafiflesin diye her gün evinde kalıyorum.Arabana biniyorum.
Kokunu unutuyorum Tony.En çok korktuğum şey seni unutmak.Artık silik silik geliyor burnuma kokun.
Sen olmayınca hiçbir şey tamamlanmıyor.
Bak sen yokken eksiğim gel artık.
Ağlamaktan yoruldum Tony.Sana kavuşamamaktan sıkıldım.
Konuşup konuşup kendim dinliyorum.
Kalk cevap ver.Cevap ver Tony.Hadi kalk.
Az önce toprağını yumrukladım.Acıttı mı canını? Özür dilerim sevdiğim.
Gözyaşım tekrar düştü mezarına.Her gözyaşı döktüğümde canın yanıyor mu?
Sen kıyamazdın bana.İstemezdin senin için ağlamamı ama yapamıyorum.Elimde değil.
Seni çok özlüyorum.Gel yeterki kız bana.Bağır çağır ama sessiz kalma.
Lütfen bir şeyler söyle.
Yok mu?Peki.
Bu son bekleyişimdi seni.Kavuşuyoruz artık.
Alıyorum elime silahını. Dayıyorum şakağıma.
Şimdi emniyeti kaldırdım.Tek mermi. Garanti ölüm.
Elimi tetiğe koydum.Ama korkuyorum.
Neden oldu bu anlamıyorum.Sana bu kadar kavuşmak isterken.Hücrelerim seni bu kadar arzularken kenarda bir yerde yaşamam gerekiyormuş gibi hissediyorum.
Sen öyle demiştin bana.Ama ben istemiyorum.
Tekrar koydum elimi tetiğe.Bu sefer kararlıyım.Basacağım. Acılarıma son vereceğim artık.
Birden bir şey oluyor.Silah kayıp gidiyor elimden.Bir adam.
Şapkalı.Yüzünü tam göremiyorum ama bu yüz hatlarını nerde görsem tanırım.
Silahı eline aldı ve gidiyor.Sana yine kavuşamıyorum.Dur bi saniye.
'Her intihara meyil ettiğinde gelip seni kurtaracağım ve ölmene asla izin vermeyeceğim.Sana o zevki yaşatmayacağım.Öteki dünyada bile buluşturmayacağım sizi.'
Olamaz değil mi Tony?Ellerimle öldürdüğüme eminim.Sevdiğime dokundu o Tony.Affedemezdim.
Bir şeyler söylemesini bekliyorum.Ağzından çıkacak tek bir kelime.
"Silahımın bende kalması daha uygun olur."
~ S O N ~
°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°
Selam kankslar.iyi kötü bölümler yazdım.Siz de benim acemiliklerime katlandınız.Bunun için size sonsuz teşekkürler.Zaten veda konuşmalarını pek sevmem.Ama zaten bu bir veda konuşması değil.İlerde bu hikayenin devamını yazabilirim ama şimdilik bu.Profilimden diğer textinge gidip okuyabilirsiniz.Sizi çok seviyorum.Esen kalın. 🌹👑💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡
FanficYavaşça yürüyorum.Benimle konuşan adamın yüzünü görmek için. Sana kavuşmamı engelliyor Tony. Bedenimi sürüklüyorum.Tek isteğim şu silahı alıp sana kavuşmak. Adamın söylediği şey yankılanıyor beynimde. "Silahımın bende kalması daha uygun olur." Ama b...