BaekHyunLuhan'ın beni kovması ile eve kaçmıştım. Bir şeyler atıştırarak koltuğa yayılmış ve en sevdiğim filmi, Iron Man'i izliyordum.
Bu adam 70 yaşında da bu karizmaya sahip olacak gibime geliyor.(Y/N:Efsane ya)
Ben rameni hüp diye yiyip filmi izlerken telefonuma gelen mesaj ile kâseyi masaya koyup telefonu elime aldım.
Bilinmeyen numara?
Bilinmeyen numara:Byun?
BaekHyun:Kimsiniz?
Bilinmeyen numara:ChanYeol
BaekHyun:Hey! Numaramı nereden buldunuz?
Bilinmeyen numara:Orası seni ilgilendirmez.
Yarın saat 09.00'da odamın önünde ol.BaekHyun:Anlaşıldı!
Telefonu ve kâseyi alıp mutfağa ilerledim. Erken yatmam en iyisiydi. Kâseyi bırakıp odama girdim. Yatağa yayılıp gözlerimi kapattım. İş buldum ya ben!
❉❉❉❉❉
Bu ne? Alarm mı bu? Bu alarmın sesi mi?
"Üff içim yok gücüm yok niye kurdum ben bu a- Ben işe girdim!"
Yataktan fırladım.
Saat 08.00
Evde işlerimi hemencecik hallettim. Luhan geceye kalmıştı. Sehun denen doktor bırakmıyordu ki bizim oğlanı. Başka şeyler düşünecektim artık!
Luhan için bir şeyler hazırladım, gelecekti çünkü yarım saate eve. Sonrasında ise evden çıktım. Taksi arıyordum. Saat 08:50 olmuştu. On dakikam vardı. Ancak bir veya iki dakika eksiltmem daha iyi olurdu. Taksi gelir gelmez binmiştim ve Park Holding'e sürmesini istemiştim.
"Ne güzel ya yollar açık hep. Rahat rahat gideriz."
Arabanın durması ile gözlerimi derin bir nefes verip kapattım. Kafamı yavaşça ön cama doğru çevirip bir gözümü açıp korkarak yola bakmıştım. Burası hangi ara bu kadar araba dolmuştu ki!?
❉❉❉❉❉
Teşekkürler❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOSS AND CLUMSY ASSISTANT ❥ChanBaek
FanfictionPark Holding büyük bir belayı işe almıştı. O belanın adı: "Byun BaekHyun."