első

2.7K 98 102
                                    

Üdv nálam!
Ha már olvastál tőlem, akkor sziaaa, nagyon örülök, hogy itt vagy újra, egy újabb utazáson, remélem nem okozok csalódást!! Ha pedig még nem, akkor szeretettel üdvözöllek, és nagyon várom majd a véleményed!🤍

Ha valami könnyed kis larry sztorit szeretnél olvasni, akkor ez nem teljesen lesz az.
Nem olyan, mint az eddigi történetem, de szerintem ebben sem kellemes témák jelennek meg

Előfordulhat (és szerintem elő is fog): durva nyelvezet, halál, self-harm, szexuális tartalom, droghasználat (ez utóbbi kettőnek az esetleges beleegyezés nélküli történése/ennek említése)
ezek mind fontos részei lesznek a történetnek, ezért lesznek leírva

A történet teljesen a kitalációm, vannak dolgok, amik nem felelnek meg a valóságnak!!!

A történetben kizárólag Harry és Louis a valóságból "kölcsönvett" karakterek, mindenki mást az agyam alkotott

A történet részenként vált "szemszöget", de aki ismeri az írásom, nem E/1.
Szóval szépen lassan mindent tudni fogtok róluk, még ha nem is beszélnek egymással az adott dologról. Ez az látószög most nekem is új és izgalmas, érdekes volt írni.

Nektek pedig jó olvasást!🤍

Immár fél éve annak, hogy Harry elmondta a szüleinek, amit már sehol nem titkol; hogy meleg. A reakció meglepően közömbös volt, aminek az oka talán az lehet, hogy Harry valójában sosem volt igazi kapcsolatban egy fiúval. Ennek ellenére tizenhat éves korára egy sikertelen, és zavarba ejtő eset után biztosan ki tudta jelenteni, hogy a lányok egyáltalán nem mozgatják meg a fantáziáját. Harry szinte azonnal, már fiatalabb korában érezte, hogy egy valamiben biztosan különbözik a legjobb barátaitól; hormonjaik lángolásában, mind Angelina Jolie szerű barátnőt akartak, de ő le se tudta venni a szemét Brad Pittről. A legtöbben egy bólintással, néhány unalmas kérdéssel rendezték magukban, hogy Harry megbélyegezte a szexualitását egy bizonyos jelzővel, de Harrynek ez sokkal fontosabb dolog volt. Ki kellett mondania, hogy valós legyen, de egy "krás" hiányában, a szavak csak azok maradtak, amik; szavak. A szavak pedig itt nem nagyon bírtak annyi jelentőséggel, amennyit Harry szeretett volna nekik adni. Talán pont ezért hozta fel az apja minden egyes üzleti megbeszélés előtt, hogy Harrynek kell szórakoztatni üzlettársa legunalmasabb személyiséggel megáldott lányát. Utóbbi időben viszont az a fordulat történt, hogy az állandó szingliségét élő egyszem tizenhét éves fiúknak, Harrynek, a szülei barátnőt akarnak. A hangsúly a nőn van. Egy hete hozták fel, amikor is Harrynek ismét el kellett magyaráznia, hogy ő nem így érez. Szülei szemforgatását látva Harrynek el kellett fogadnia, hogy sajnos nem veszik őt komolyan, bárhogy igyekszik.

Harry a szobája sötétjében nyomkodja a kontrollelt, de a képernyőn hamar megjelenik a piros iksz, így hát ledobja az ágyára a tárgyat, hogy kezébe temesse az arcát. Nem tud kikapcsolni. Vasárnap közös ebédet szerveztek a szülei, ahol Heatherrel kell időt töltenie. Hányszor kell még magyarázkodnia?

Nem érti a szülei hanyadik században élnek, hogy azt hiszik, eldönthetik helyette, hogy kivel fogja leélni az életét!? Merthogy itt azon van a hangsúly, hogy amikor átveszi a céget az apjától, akkor legyen mellette egy támogató társ, hiszen utána nem lesz ideje ismerkedni. Az természetesen nem számít, hogy Harrynek mi a véleménye erről, esetleg van-e más álma. Mivel az édesapja ezt csinálta, értelemszerűen neki is ez a sors jutott.

- Vacsora, Harry! -kiált fel az anyja pár perccel azután, hogy Harry kikapcsolta a TV-n ugráló képet.

Harry nagy sóhajjal indul le az ebédlőbe, ahol a három, tökéletesen elrendezett terítékkel megterített asztal várja. Amikor az apja is megérkezik, Harry magában azért imádkozik, hogy csendben túl legyenek az étkezésen.

pretend it longer |HU!larry™|Where stories live. Discover now