3. Rész

853 43 8
                                    

Marcus elkezdte ki szívni a nyakam.
- Ezt még ne! - mondtam neki. - Megláttják. - gondoltam bele. Mac nagy nehezen abba hagyta. Eközben én épp az ingét húztam le róla.

Marcus szemszöge

Imádtam Lili illatát, ami nem kétség a nyakánál volt a legerősebb. De egyszer csak el fogott egy vágy. Érezni akartam az ajkait. Amikor szám fel vándorolt az ővéhez, csókolózni kezdtem vele. Épp az ingem ujját húzta le rólam. De amikor a kezeim újra szabadok lettek, arcát két kezem közé fogtam. Az ágy mögöttünk volt. Egyszer csak Lili hátra lökött a kanapéra. Haját megdobta majd rám mászott. Újra csókolózni kezdtünk. Egy váratlan pillanatban eldőltünk oldalra. Én hátra feküdtem ő pedig felém mászott. Ajkaink újra érezni akarták egymást és ennek mi sem mondhattunk nemet.

Épp Lili felsőjét akartam levenni amikor valaki kopogott

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Épp Lili felsőjét akartam levenni amikor valaki kopogott. Szerencsémre bezártam az ajtót.
- Gyerekek, készen vagytok? - szólt be anyukám. Retentő gyorsasággal felálltunk és indultunk a cuccunkért.
- Mindjárt! - kiabáltam ki és ekkor eszméltem rá, hogy ünneplőbe nem mehetünk.
- Hol a rendes ruhánk? - kérdeztem halkan Lilitől.
- Nem tudom. - nézett be az ágy alá is.
- Öhm, mama szerintem menjetek előre majd megyünk. - anyum valami rendben félét válaszolt majd elment.

Lili szemszöge

A telefon megszólalt. Marcus rám nézett én meg rá.
- Te is arra gondolsz amire én? - kérdezte. Válasz helyet csak bólogattam. Oda ment a készülékhez. Bekapcsolta.
"Egy új üzenet! " oda mentem mellé. Megfogta a kezem és megnyitotta az üzenetet.
- Nincs ruha? Itt a kárpótlás! - olvasta fel Marcus hangosan a szöveget. Nem értettük, de abban a percben mellékeltek egy képet. Marcussal csókolóztunk a képen. Félpucéran. Jött még egy üzenet. "Ha ezt a rajongók most láttnák... 😏😘" Marcus teljesen kiakadt. Olyan szinten elkezdett káromkodni, hogy én meg sem mertem szólalni. Leült a kanapéra. Nagy nehezen oda vonszoltam magam elé.
- Bocsi! Az én hibám, én kezdtem az egészet. - erre felkapta a fejét.
- Te nem vagy normális. - ezt most jól megkaptam. - Nem a te hibád, - meglepődtem, azt hittem ő is úgy gondolja, én vagyok a hibás. - hiszen én folytattam. - húzott az ölébe. Fejemet a mellkasára döntötte. - El kell mondanunk mindent az MMereknek. - puszilt a hajamba. - és ne gondolkozz ilyen hülyeségeken, oké? - kérdezte.
- Ühüm. - szipogtam.
- Túl sokat sírsz mostanában. - jelentette ki. - Mindent magadra veszel. Még ha semmi közöd sincs hozzá. Na meg a másik, hogy imádom amikor mosolyogsz, és nem akarlak sírni látni. Régen olyan mosolygós és pozitív voltál. Mindenben megláttad a jót. Ha miattam változtál meg így akkor inkább hagyjuk ezt az egészet. Nem akarlak szomorúnak se látni.
- Ne merészelj velem szakítani, te vagy az életem és minden reggel úgy kelek fel, hogy a fejembe vagy. Érted. És már két perc után is úgy érzem, hogy hiányzol. Az ölelésed, a csókod, TE. - mondtam az utóbbit a kelleténél kicsit hangosabban. Erre megcsókolt.
- Na gyere! - mondta - kiválasztunk egy képet és kirakjuk, hogy te vagy az én egyetlen hercegnőm. - adott puszit a homlokomra. Végül is kettőt rakott ki, mert nem tudtunk dönteni. A posztolás pillanatában, nagyon feszült voltam, hogy; "Vajon mit szólnak az MMerek? "

Kedveli: lisandlena és további 107 374 személymarcusandmartinus Hey Guys! I wanna tell me, that I have got a girlfriend

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kedveli: lisandlena és további 107 374 személy
marcusandmartinus Hey Guys! I wanna tell me, that I have got a girlfriend. She's a Hungarian girl. Her name's Lili, and she's 14 years old and I love Lili so much. Plz don't hate her.
@lili_hullm (jelölt meg) swipe to the next photo about us.

Kettő másodperc alatt annyi like és comment jött, hogy majd eldobtam az agyam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kettő másodperc alatt annyi like és comment jött, hogy majd eldobtam az agyam.
lisandlena It's so cool.👍 Congratulation! 😘
lukasrieger Oh Bro, beautiful girl! 😍👌
filtrkids 👐
skilltwins OMG! 😱 She can play football?
marcusandmartinus @skilltwins Yes, and she love football

Ezeket adta ki először, aztán jöttek a rajongók! Nagyon féltem.
#1rajongó Noo! 😱😢 Mac I don't believe it! 😭😭😭
#2rajongó OMG! You're look cute so together. 😍😘
#3rajongó You're cute but I'm now jeloulos!
#4rajongó 😵😭😭💔
#5rajongó 🙈😘 cute
#6rajongó fhfjdjdjskh You brake my heart. 😭💔😷🤒

Ennyit olvastunk el. A vélemények megoszlottak és hát a rossz vélemény valamivel több volt. Ettől nagyon elszomorodtam. Amikor Mac ezt észre vette magához húzott.
- Ne légy szomorú, én rosszabbra számítottam. Nagyon sokan azt írták, hogy aranyos vagy. Meg aki, hogy szép - görgetett lejjebb. - és amúgy Line-t rosszabbul fogatták. - egy kicsit megnyugodtam. Elmentem megnézni a telóm és amikor beléptem az Instára hát majd eldobtam az agyam. Ilyet még nem láttam. +1350 követő. Te jó ég! Ekkor láttam, hogy valaki írt is. De rá, nem számítottam...

Maradj még! M&M ff.•Miért pont én? - folyt.•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora