... Παντού ακούστηκε ο ήχος από τις Ρόδες του μεγάλου τζίπ που σταμάτησαν απότομα στην βρεγμένη άσφαλτο ...
Η Melanie κοιτούσε αφηρημένη έξω από το παράθυρο ..της άρεσε όταν έβρεχε .Τα μαύρα και γκρι σύννεφα της θύμιζαν ότι υπάρχει και κάτι πιο σκούρο από την ζωή .
-Melanie τελείωνε .. κατέβα επιτέλους φτάσαμε.Της φώναξε ο αδελφός της ο Λουκάς...
Είχαν πάει μια οικογενειακή βόλτα ... Έτσι πίστευε ο κόσμος που τους έβλεπε αλλά στην πραγματικότητα μόνο σαν οικογένεια δεν ήταν.
Η Melanie μπαίνοντας στο σπίτι , πήρε στα χέρια της την αγαπημένη της κούκλα και κάθησε στον καναπέ ,καθώς χτένιζε τα μαλλιά της αγαπημένης της κούκλας τραγουδούσε
" hey girl open the walls play with your dolls"Απότομα από το τραγούδι της την έβγαλε ο ήχος από ένα γυάλινο μπουκάλι ,το οποίο έγινε θρύψαλα ....
-Πως είναι δυνατόν να δουλεύεις Σάββατο.....πάλι ψέματα μου λες πάλι με γυναίκα θα είσαι .
-Δεν θα σου δώσω λογαριασμό για το που και πως θα περάσω την ημέρα μου...Μετά από τον κάβα ο πατέρας έφυγε κλείνοντας απότομα την πόρτα πίσω του και η μαμά άρπαξε από την κουζίνα ένα μπουκάλι ουίσκι κάθησε στον καναπέ και άρχισε να κλαίει
-Melanie πήγαινε αμέσως στο δωμάτιο σου .
Είπε ανάβοντας ένα τσιγάρο.Η Melanie άρχισε να ανεβαίνει γρήγορα τη ξύλινη σκάλα ,όταν πιάνει φτάνοντας στο τέλος είδε τον αδελφό της να κάθεται να να καπνίζει κάτι που μόνο με τσιγάρο δεν έμοιαζε.
Μόλις την είδε μπήκε στο δωμάτιο του και κλείδωσε την πόρτα και της είπε να μην τον ενοχλήσει.Η Melanie δεν Περίμενε κάτι παραπάνω ,πάντα έτσι της μηλούσε και δεν της έδινε πότε σημασία γιατί ήταν μεγαλύτερος,18 χρονών.
Βασικά κανένας μέσα στο σπίτι δεν της έδινε σημασία....Ήταν σαν να μεγαλώνει μόνη της .Άνοιξε την πόρτα του δωματίου της και κατευθείαν κάθισε στην κουνιστή πολυθρόνα δίπλα στο κρεβάτι της.
Μπορεί η οικογένεια Martinez να είχε τόσα κακά αλλά η Melanie είχε μία μαγική ιδιότητα.
Μπορούσε να διαβάσει την σκέψη και να αντιληφθεί πράγματα που κανείς δεν θα πρόσεχε, γι'αυτό είχε καταλάβει τι ρόλο έπαιζε ο καθένας στην οικογένειά της.
...
Καθώς χτένιζε τα μαλλιά της αγαπημένης της κούκλας τραγουδούσε
"D-O-L-L-H -O-U-S-E I see things that nobody else sees"Την ώρα που τραγουδούσε διάβασε ταυτόχρονα την σκέψη του αδελφού της :
-Σήμερα το βράδυ που θα συναντηθώ με την συμμορία θα μου δώσουν και άλλο χασίσι αλλά πρέπει να τους πληρώσσω , γι'αυτό όταν κανένας δεν θα κοιτάει θα πάρω από τον οικογενειακό κουμπάρα 500 ευρώ και στις 12 το βράδυ θα φύγω κρυφά από το παράθυρο.
YOU ARE READING
CRY BABY
RandomΗ Melanie Martinez είναι ένα δεκάχρονο κορίτσι που ζει με την οικογένεια της σε ένα σπίτι στην περιοχή του black forest ...... Όλοι βλέπουν την οικογένεια Martinez ως μία φυσιολογική και φιλήσυχη οικογένεια ,αλλά κανείς δεν ξέρει τα σκοτεινά μυστ...