⬜▪Margaret Hyden▪⬜
Kiértem és megláttam apát. Könnybe lábadt szemmel rohantam felé és ugrottam a nyakába.
Roy 190cm magas. Így nem értettem sosem hogy én miért csak a 160centi vagyok.
-Kislányom.-mondta és szoros ölelésem viszonozta.
Hosszú ölelkezés után bementünk a házba ahol anyu nem épp olyan reakciót mutatott apa iránt mint én.
-Ryan. Te? Hogy hogy itt?
-Gondoltam megleplek titeket.-mosolygott apu és belepuszilt a hajamba.
-Margaret menj fel. Beszédem van apáddal.
Nem mondtam semmit hanem megindultam az emelet felé. Szinte alig értem fel a lépcső tetejére anya már kezdte is.
-Miért topansz csak így haza? Megbeszéltük hogy szólsz ha jössz nem?
-Megakartalak csak lepni titeket. Ez gond? Miért kell mindig ez?
-Ryan! Nem ugrálhatsz csak így ki-be az életünkbe...-csattant fel anya.
Bementem a szobámba mert nem voltam hajlandó tovább hallgatni a veszekedést. Elővettem a telefont és jött egy SMS Scott-tól.
Scott Freedway: Szia Marg nálam maradt a kulcsod amint ráérsz elviszem.
Tárcsáztam a számot és felhívtam. Kisvártatva felvette.
-Szia Scott. Ne haragudj most vettem észre az üzeneted.
-Szia. Semmi gond.
-Esetleg átszaladhatok a kulcsért?
-Persze,gyere. Nincs kedved bejönni a városba?
Úristeeen...
-I..igen persze. Hol találkozzunk?
-A házatok előtt?
-Öt perc és lent leszek.
-Várunk.
Letettük a telefont és én fénysebességgel készülődni kezdtem. Kinyitottam a szekrényem és kivettem es fekete csőnadrágot aminek a térde szaggatott és mellé a kedvenc szürke ingem. Beálltan a tükörbe és ingem betürtem a nadrágomba majd kibontottam a hajam és megfésülködtem. Felraktam egy kis szempillaspirált beletúrtam a hajamba és utoljára belenéztem a tükörbe.
-Gyerünk.-mondtam magam elé és elindultam a földszintre.
-Anyu és apu.-áltam eléjük.-Elhívtak a városba. Bemehetek velük?
-Margaret.-fordult felém anya amint a kérdésen elhangzott.-Szerinted hány óra?-fordult az analóg óra felé.-Fél tíz. Felejtsd el.-mordult rám.
-Kincsem.-jött oda apa.-Menj nyugodtan anyuval van mint megbeszélni.
-Úristen apa.-öleltem magamhoz.-Köszi.
Felhúztam a cipőm és elindultam. Ekkor a kapu előtt két felhőkarcoló várakozott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az első™
RomanceMargaret Hyden vagyok 17 éves és Bostonba lakok. Szeptemberbe kezdem végzős évem. Most lesz az utolsó gimis nyaram. Úgy terveztem hogy a legjobb barátaimmal Amy-vel és Eugene-nel töltöm ezt az időt. És aznap megláttam őt.. Az igazit.. Az egyetlent...