Teşekkür Ve Veda

1K 66 116
                                    

Merhaba 👋 Ben geldim. Vedalaşmak için. Ya veda etmeyi hiçbir zaman becerememişimdir. Yine beceremeyeceğimi düşünüyorum dolayısıyla ama deneyeceğim bir şeyler.

Öncelikle teşekkür ile başlamak istiyorum. Bu yolun başından beri yanımda olduğunuz, desteklediğiniz, benimle beraber kahkahalar attığınız, bölüm ne zaman geliyor diye merakla sorduğunuz, bölüm geciktiğinde anlayışla karşıladığınız için teşekkür ederim.

Bu hikaye sizin sayenizde büyüdü, sizin sayenizde final yaptı ve yine sizin sayenizde ikinci kitabı çıkarıyoruz. Biliyorum ki birçok kişi ikinci kitaba adımını dahi atmayacak, merak etmeyecek. Ama yine de yanımda benimle ilerleyecek olanlar olacak, yolun sonuna kadar gideceğim insanlar olacak biliyorum. İşte devam etme kuvvetini onlar sayesinde buluyorum. Çok merak ediyorum, bu paragrafa yolun devamında benim yanımda olacaklar 'varım' yazabilir mi? Kaç kişi ikinci kitapta yorum yapacak onu da merak ediyorum. Ha, devam etmeyeceklere de kızmıyorum. Canınız sağ olsun. Bu zamana kadar iyi ki vardınız, bu zamandan sonra da söz iyi hatırlayacağım sizi.

Şimdi özel olarak birine teşekkür etmek istiyorum. Çünkü o hep buradaydı. Hiçbir zaman kalemimden şüphe etmedi. Her hikayemi büyük bir merakla okudu, yorumlarıyla doldurdu. @-Sudy-  hafız, iyi ki varsın lan.

@ozodlx kanka, seni unutmak mümkün ? Çok eski değilsin hayatımda ama sürekli yardımcı olmaya çalışıyorsun. Hakkını helal et len!

Hepinize tek tek teşekkür edemiyorum, kusura bakmayın ama yukarıda ettiğim toplu teşekkürü üstüne alınması gereken alınacak, biliyorum.

Çok uzun konuştum farkındayım. Birçoğunuz buraya kadar okumayacak bile ama inanın yolun başından beri veda cümlelerimi düşünüyorum. İkinci kitap olacak olsa da, ben çok zorlandım bir önceki bölümü yazarken. Bilmiyorum... Gözümden sakınarak büyüttüğüm çocuğumu gurbete üniversiteye göndermiş gibi hissediyorum. Tamamen gitmedi biliyorum ama gitti işte.

Tamam, vedanın kısası makbul değil mi? Ben ufak bir iki bilgi de vereyim. İkinci kitabın ismi Burada Herkes Manyak olacak. Kapağımız hazır. Kitabı bir iki güne yayınlayacağım, o zaman kütüphanesine ekleyecek olan ekler.

Şey, devam etmeyen de neden etmeyeceğini bu satıra yazabilir mi? Yadırgamam, sadece bilmek istiyorum.

Hoşça kalın yol arkadaşlarım. Bir kez daha görüşmek üzere. Mutlu kalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kafan Mı Güzel?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin