~ Είσαι ο προστάτης μου ~

441 40 14
                                    

Αποστόλης
Ειμαι στο γραφείο και ψάχνω τον στυλό μου για να υπογράψω τον βρίσκω πουθενά όμως.  Γαμωτο ηταν δώρο από τον παππού μου.  Έτσι και τον έχασα.
Προσπαθώ να θυμηθώ. Στο σπίτι δεν ειναι στη τσέπη μου δεν ειναι . Ωχ θα τον ξέχασα χθες στο μαγαζί.
Παίρνω το σακάκι μου και πηγαίνω στο αυτοκίνητο.  Φτάνω στο μαγαζι και γρήγορα μπαινω μεσα. Εκείνη  τραγουδάει μαλλον θα κάνει πρόβα. 
Τώρα νευρίασα δεν με πήρε τηλ!
Πάω κοντα της και την παίρνω αγκαλιά.  Γαμωτο τι ωραία που την νιωθω στην αγκαλιά μου τι υπεροχη μυρωδια που έχει.
Την ρωταω γιατι δεν με πήρε και εκεινη με ειρωνεύεται.  Θα την σκοτώσω! Την αφηνω και ρωταω ενα σερβιτόρο αλλα εκεινος  μου ειπε ότι δε βρηκαν τίποτα. Την κοιτάζω και εκεινη κανει το ίδιο και το  τραγουδάει το παρε δρομο . Ααααα δεν θα τα πάμε καλά εχει όρεξη για παιχνίδια.
Έχω τόσα πολλά νεύρα την πιανω και την βγάζω εξω ενώ εκεινη συνεχίζει  να με ειρωνεύεται την παρατάω και φευγω.
Γαμωτο πως γίνετε να μου συμπεριφέρεται εμενα ετσι  αποψε το  βραδυ θα παω στο μαγαζί για να πούμε δυο κουβέντες. 
Ειναι τοσο ομορφη ομως. !
Φτάνω στο σπιτι μου γεμάτος νευρα.
Πηγαίνω στο υπόγειο βαζω τα  αθλητικά μου ρουχα και ξεκινάω να παίζω μποξ. Έχω τοσο θυμό για αυτήν και δεν ξερω πως να την διοχετεύσω
. Ξεκινάω να βαράω με δύναμη τον σάκο.
Αυτό γιατί δεν θέλω να με φωνάζει Τολη. Αυτό γιατί μυρίζει υπεροχα γαμωτο.  Και αυτό επειδή θελω να την βάλω κάτω και να της δείξω οιος ειναι ο Τόλης.  Μετά από αρκετά ωρα αφου εχω καταφέρει να ξεσπάσω περνω τηλ τον Θεοχάρη.
" πάμε μαγαζι αποψε " αυτο του λέω και το κλείνω.
Πηγαίνω πάνω για να κάνω μπάνιο και βλεπω την Ναταλία μπροστά μου.
" Γεια " της λεω γεμάτος νευρα μαι ανεβαίνω τα σκαλιά για να παω στο μπάνιο.
" τι έχεις ;" μου λέει και με ακολουθεί.
" τίποτα" της απαντάω και βγάζω την μπλούζα μου.
" σε ξερω Αποστόλη " μου λεει και φιλάει το στήθος.
" Ναταλία δεν έχω όρεξη " της απαντάω και ειναι ετοιμος να βγάλω την φόρμα μου.
" είσαι ποτε δεν έλεγες όχι στο σεξ και όταν ήσουν κουρασμένος σε χαλαρωνε ετσι μου έλεγες. Τι άλλαξε;" μου απαντάει και με κοιταει στα ματια. Ομολογώ ότι με έπιασε απροετοίμαστο . Δεν έχω όρεξη για σεξ δεν ξερω για ποιο λόγο.
" Ναταλία σταματα τις μαλακιες " της ειπα και μπήκα στο μπάνιο για να κάνω ένα ντουζ . Καθώς ημουν κατω απο το ντουζ σκέφτηκα τη στιγμή που την αντικρυσα για πρώτη φορά. Χαμογέλασα ! Είναι τοσο δυναμική που με τρελαίνει! .
Βγαίνω έξω και δεν βλέπω πουθενά την Ναταλία.  Μάλλον εφυγε. Βαζω τις πιτζάμες μου και ξαπλώνω. 
Μπαίνω μέσα της και νιωθω που ωραία . Συνεχίζω τον  ίδιο ρυθμό και την ακουω να μου λέει. Τολη σε αγαπώ!. Είμαστε πανω σε κάτι κόκκινα βελούδινα σεντόνια και τα κορμιά μας παλεύουν με τον έρωτα. Τα βλεμμα τα μας έχουν ενωθεί τα μάτια της μια θάλασσα που εχω ερωτευτεί. Με φιλάει στο λαιμό στα χείλη και χαϊδεύει την ραχοκοκαλιά μου. Ανατριχιάζω και της λεω.
Ειμαι ερωτευμένος μαζί σου και τελειώνω μέσα της μαζι της. Πλέον έχουμε γίνει ενα.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι ταραγμένος και ιδρωμένος.
Πηγαίνω στο μπάνιο και ριχνω λιγο νερο  στο πρόσωπο μου. Αισθάνομαι καπως αναστατωμένος κοιτάζω τον ευαίσθητο σημείο μου και βλεπω οτι εχω στύση.  Δεν το πιστεύω ειχα στύση στον ύπνο μου. Πρωτη φορα μου συμβαίνει αυτό.  Να δω εγω ονειρο ότι κανω ερωτα οχι σεξ με γυναίκα. Να ονειρεύομαι εγω γυναικα δεν ειμαι καλα .
Κανω ενα κρύο ντουζ για να ηρεμήσω λίγο  και πηγαίνω στην κουζίνα για να φτιάξω κατι να φαω.
Ανοιγω τον κιν μου και βλεπω μήνυμα από τον Θεοχάρη.
" ξύπνησες;"
" Ναι " του απαντάω.
" τι ώρα θα πάμε;"
" κατά της 12 "
" οκ " μου απαντάει.
Βαριόμουν και ανοιξα λιγο την τηλεόραση.
"Σαν σήμερα πριν από 14 χρόνια εξαφανίστηκε η κόρη του Γερασίμου Κομνηνού.  "
Διαβάζω και παθαίνω ενα σοκ. Ειχε εξαφανιστεί η κόρη του αιώνιου εχθρού του μπαμπά μου.
Μετά από λίγα λεπτά δείχνουν την φωτογραφίες της.
Ειμαι μια κοπέλα γύρω στα 16 μελαχρινή με μακρύ μαλλι αφέλειες και εχει μπλε ματια. 
Εμένα αυτό το πρόσωπο κατι μου θυμίζει. 
Το δελτίο λεει ότι αν κάποιος την βρει να ειδοποιήσει τους γονείς.  Πλάκα κάνετε αυτή θα είναι νεκρή τώρα . Τέλος πάντων ούτε την ξερω ούτε και με νοιάζει . Βλεπω ότι έχει πάει 11 και αρχιζω να ετοιμάζομαι.  Βαζω αυτα εδω:

Και πηγαίνω για το μαγαζί.  Ειμαι  εξω και  απο το μαγαζι βλεπω τον Θεοχάρη να μιλάει στο κιν
" Όλα καλά ;" του λέω.
" Ναι " μου λεει και μπαίνουμε μεσα στο μαγαζί. Υπάρχει πολυ κόσμος αλλα τελικα βρίσκουμε ενα τραπέζι κοντα στην πίστα και καθόμαστε εκει.
Ακόμα εκεινη δεν έχει εμφανιστεί και κάθομαι και ακουω όλες τις αφωνες. 
Βλέπω έναν άνδρα να αρπάζει το μικροφωνο και να ανακοινώνει :
" κυρίες και κύριοι σημερα  η Ντεζη δεν θα εμφανιστεί λογο καποια αδιαθεσίας σας ευχαριστώ πολυ " μας ειπε και έφυγε.
Δεν το πιστεύω αυτο !
" φίλε πρεπει ν κανω κάπου "
" πήγαινε βρες την δεν θα είναι καλά " μου λεει και φεύγω.
Πηγαίνω προς το καμαρινι της αλλα ενα τύπο ειναι μπροστά.
Από ποτε βαζει και τύπους εξω απο το καμαρίνι;
." Άσε με να μπω " του λεω ευγενικά.
" Δεν μπαίνει  κανεις μεσα φιλε" μου λέει . Βγάζω  από την τσέπη μου ένα εκατοσταρικο και του το δίνω.
" άμα είναι ετσι μπορω να σου πω ".
Βγάζω και άλλο ένα και του το δίνω.
" δεν είναι εδώ εχει κάτσει εξω μονη της σε ενα παγκάκι " μου λεει και φεύγω από εκεί . Βγαίνω έξω και ψάχνω να την βρω.
Κοιτάζω αριστερά και την βλεπω να κάθετε και να τρώει σποράκια. Σε βρήκα αηδονακι μου. 
Πλησιάζω και βκεπω ενα τύπο να της κράτει το στόμα.  Αα τον μαλακα θα πεθανει.
Τρέχω γρήγορες του ριχνω μπουνιές και κλωτσιές και τον αφήνω αναίσθητο κατω στην γη.
" Τολη τι κανεις εσυ εδω ;" με ρωτάει ξαφνιασμενη και τρομοκρατημένη.
" εσυ τι κάνεις βραδιάτικα εξω μονη σου τρώγοντας σποράκια;; . Αν δεν ήμουν εγώ τώρα θα σε ειχε βιάσει " της λεω και την κοιτάω.  Φοραει κατι αλλο μια φόρμα και μια μπλούζα.  Η μπλούζα κοντή και φαίνεται ο αφαλος.
" Τολη μου σε ευχαριστώ πολυ " μου λεει και πέφτει στην αγκαλιά μου. .
" αν δεν ήσουν εσύ εδω θα νε ειχε βιάσει " μου λεει και με σφίγγει ακομα περισσότερο . Εγώ της φιλαω τα μαλλια και της εχω στην αγκαλιά μου.
" πάμε να φύγουμε από εδώ " της λέω και φεύγουμε μαζι εκεινη ειναι ακομα στην αγκαλιά μου.
Εκεινη γυρίζει και με κοιταει στα ματια .
" είσαι ο προστάτης μου " μου ειπε και μπήκε στο αυτοκίνητο ....

Στοπ πως σας φανηκε το όνειρο του Τολη 😈

Για πείτε έγιναν πολλές...

🆘️ΣΧΟΛΙΟ ΠΛΙΖΖ🆘️
▶️ΑΣΤΕΡΆΚΙ

ΦΙΛΆΚΙΑ 👄😚

" Το Αστέρι της Νύχτας"Where stories live. Discover now