1 Skyrius, kuriame Benas nusprendžia nebūti tokiu blogu

74 7 3
                                    

Jis tiesiog elegantiškai įvirto į klasę.
Sebastianas.
O elegantiškai todėl, kad, na... Buvo aišku jog jis bėgo, nes taip pridususiai šnopavo, nors ir atrodė sportiškas. Bet pasisekė - nė lašelio prakaito, žandai neparaudo taip, kaip įrausta Beno, o ir plaukai ne tokie susitaršę kaip pastarojo. Benas tai visai kudlotas, pagal Liną.
Ir, beje, štai jie. Sėdi pačiame gale, suolas prie lango. Suolas priešais - laisvas, taigi tas sportiškas vaikinukas ten ir įsėdo, neprataręs nė žodžio - jis tik nebyliai apsikeitė su mokytoja linktelėjimais, kaip kokie sąjungininkai. Benas jau ėmė spėlioti, kad šis kiek apvaloko veido meilutis, kaip jį pavadintų mokytoja, bus tikras padlyza. Gerutis. Po mokytojų padais. Vien jo vaizdas kėlė savotišką šleikštulį, kai jis atsisuko pakabinti savo kuprines ant kėdės atlošo. Ramiai išsitraukė knygą, penalą, sąsiuvinį, o prieš išsitiesdamas žvilgtelėjo tiesiai į Beną.
Na žinoma, juk kudlotasis žiopsojo į blondinuką.
Jis gan greitai nusuko žvilgsnį bei atsivertė sąsiuvinį.

-Klase, tai Sebastianas, prancūzas, - prakalbo klasės auklėtoja Kristina -, Ir lietuviškai kalba puikiai.
Ironiška, juk dabar lietuvių kalbos pamoka.
- Tikiuosi, problemų nekils.

Šūdinai susiklostė tvarkaraštis, pagalvojo Benas, kadangi jau neišeis praleisti pirmos pamokos. Praleidinėti pamokas jis tikrai buvo linkęs, bet tik ne lietuvių. Mėgsta rašyti, mėgsta skaityti. 'Intelektualas jibanas', kaip jo tėvas pašaipiai pasakytų.
O, kad tik jo tėvelis bent kiek jį pažinotų.
Mamai jis paslaptį patikėtų.

-Taigi, atsiverčiame vadovėlio 5 puslapį, užsirašykite datą. Šiandien prisiminsime dalyvius, padalyvius, pusdalyvius.....
Benas užsirašė datą, bet tolesni mokytojos žodžiai išplaukė. Jis buvo per daug susimąstęs, ir praleido pamoką kiek nevykusiai paišydamas anime veikėjus ant sąsiuvinio krašto, ar spoksodamas pro langą. Ar į susikaupusio Sebastiano atvaizdą lange. Benas spėliojo, ar greit bernelį sutryps kietesni vyrukai, bet šeip.... gražuoliukas lyg ir, taigi dėmesio neatsigins? Turbūt.
Ai, ir ko gi Benas jį taip apkalbinėja, kaip tikra boba. Apkalbinėja pats su savimi, savo mintyse. Reiks aptarti blondinuką su Linu.
Kuris, beje, jau niuksėjo Beno petį.
- Žiūrek kokia Aistė papinga šiais metais.
Papinga. Linas visą laiką stalkina jos Facebook paskyrą, taigi šis šoktelėjęs brendimas nėra jam jokia naujiena. Žinoma, Linas bukas, tai kaip gi jam kitaip užmegzti pokalbį?
Benas irgi kretinas, bet ne taip labai. J
am bent jau ne papai galvoj. Bet ir ne dalyvių rūšys...

Pamoka kaipmat prabėgo, atslinko trumputė pertrauka. Pertrauka prieš kūno kultūrą.
Ir koks gi kvaiša sumastė, kad būrelis paauglių suspės persirengti per dešimtį minučių?
Benas nespėjo to sau atsakyti.
Jis nusivilko megztinį ir greitai pakeitė savo džinsus į šortus. Ai, tiks ir taip.

Sebastianas, kita vertus, kiek užtruko klasėje, ir atpėdino į persirengimo kambarį tik po penkių minučių. O kol dar persirengė į savo kiek per prašmatnius krepšininko drabužius...
Vaikinukas nervinosi, jis turėjo savų planų. Na, galbūt jis tikrai per daug tai sureikšmina.
Štai Benas, stovi ana ten, neaišku ko laukia įsikniaubęs į telefoną.

Blondinas prie jo priėjo. Juk neturėtų būti taip sunku paprašyti pagalbos.

- Ei, ėėė... Tu Benas, ar ne? Norėčiau paprašyti kiek pagalbos dėl lietuvių. Nu, gramatikos. Kalbėti tai aš moku, bet va gramatika neaiški.

Jis žvilgtelėjo į tą nerišliai veblenantį vaikiną.

- O.

Ir pasilenkė, kapstydamasis kuprinėje. Išsitraukė kiek apglamžytą, storą, spirale sujungtą užrašų knygelę.

- Va, prašom. Pernai metų užrašai ir namų darbai.

Dalis namų darbų.

Prancūzėlis, kuris savo rugiagėlių mėlynumo akimis, auksiniais plaukais ir aukštu ūgiu priminė lietuvį labiau, negu pats Benas, tik nusuko akis, kiek sumišęs ir švelniai mojuodamas ranka, leisdamas parodyti gestu, kad jam šito nereikia.

- Ne, ne, ta prasme.... Mokytoja pasakė... Pasakė, kad kreipčiausi į tave pagalbos. Su namų darbais ir visa kita. Tu neužsiėmęs?

O jis bent jau ne pasipūtėlis, kaip kad Benas jau buvo spėjęs pagalvoti.
Benas tai jau tikrai taip nesižemintų, šiaip ar taip.

- Mmmh, jo, neužsiėmęs. Nei dabar, nei po mokyklos. Tipo nori kartu daryti namų darbus? Gerai. Pas mane ar pas tave?

Jis nutaisė abejingą miną, buvo atsišliejęs į sieną. Bandė išlaikyti šaltą, cool įvaizdį, lyg flirtuotų su mergina. Bet ir flirtavimo šiuo atveju nereikia.
Štai jis jau važiuos pas gražuoliuką geruliuką į namus. Tereikia sulaukti pamokų galo, nors ir šis randevu bus paprasčiausias namų darbų ruošimas.

Benas, staigiai pajutęs tikrą nubudimą, žvaliai prasėdėjo ir dar dvi pamokas. Ne tik prasėdėjo, bet ir beveik produktyviai dirbo, taigi Lukas, nuolat prie jo prisišliejęs ir beveik sudarantis su juo vieną organizmą, netruko pastebėti jo žvalumo.

- Ko toks linksmas?, jis kuštelėjo per anglų pamoką, kol mokytoja, tikra stropuolė, pristatinėjo šių metų programą. Visas nelemtas prezentacijas bei projektus.
- Ai, šiaip.
- Nebūna šiaip.
Šelmiška šypsenėlė, tikras ':^)' įkūnijimas.
- Mmmm... Ta prasme, pamokos greit baigiasi. Trečiadienis, savaitės vidurys. Ko čia liūdėti?
Linas linktelėjo Tikrai, tikrai...
- Jau lauki, ane?
Benas kiek suraukė antakius, paskui nusišypsojo, lyg užglaistydamas padėtį. Taip, taip, laukė.
Nors nė velnio nežinojo ko jam laukti.
- Jooo, plotas bus geras, - tęsė Linas, kalbėdamas kiek aiškiau, nei įprastai - , Arnas sakė, bus žolytės, ir papukų.
Vėl jis su savo papukais.
Benas valandėlę patylėjo, pagalvojo.
- O ar tu žinai, kad turėsiu prižiūrėti vaikus?
Linas kiek atsilošė kėdėje.
- Vaikus? Juk tu vienturti-
- Kaimynės vaikus, Linai. Kaimynės. Ji bus kiek užimta.
Jeigu Linas būtu pastabesnis, atkreiptų dėmesį į Beno pertraukinėjimą, ir manerizmus, ir visa kita kas išduoda melą. Iš kitos pusės, čia nėra jokių klastų. Aišku lyg dieną, ha.
- Tai va.... Bet juk tu būsi apsinešęs, kabinsi panas, tai skirtumo didelio nėra.

Tiesą pasakius, Benas norėtų kiek prižiūrėti Liną, jie juk draugai. Broliai, nors ir ne kraujo, netgi davę įžadus.
Persmeigė vienas kito delnus, sumaiše kraujus, (nė neįtardami jog tai be galo kvaila), bet savotiškai šis ritualas buvo svarbus, netgi jei šie broliai yra tik hormonu audroje skęstantys Byvis ir Tešlagalvis.

Žinoma, Linas buvo truputuką kvailas ir geraširdis, o Benas protingesnis, nors ir impulsyvus, o dar ir - homoseksualas. Beje, taurus. Bent jau save tokiu laiko. Juk negalvoja apie... Lovos reikalus? Ne, ne. Tik šeip, aiškinsis ar Sebastianas Bartelmi yra gėjus.
Sebastianas.
Bartelmi.
Jau ir taip skamba pakankamai gėjiškai.

Benas taip įsigilino į savo filosofinius apmąstymus, kad net praleido Lino ausų išūžimą apie Aistę. Ir mokytojos didžiuosius planus metams.

- O kaip tau, va, Marija? -, tęsė kiek strazdanotas, idegęs, ir bendrai visai neblogai atrodantis Linas.

Marija buvo smulkutė brunetė, su ilgais, liemenį siekiančiais plaukais kurie įrėmino bene Kleopatriškai išdažytą veidą. Ji visuomet praktikavo panašų makiažą, nieko nuostabaus.
O devėjo kiek santūrius, minimalistinius drabužius. Vienintelis išsiskiriantis dalykas buvo tas juokas. Tikrai debiliškas juokas, kuris ištirpdė bet kokią iliuziją, jog Marija yra protinga.

Marija buvo ne daugiau kaip Aistės padlaižūnė.

- Jo, visai nieko. Tokia, žinai...
Jis ieškojo pamaloninančio žodžio, nors iš tikrųjų ji jam pasirodė juokinga.
-... Įdomi.
- Jo, tikrai. Tokiam protingam kaip tu ji patiktų, turi savo nuomonių ir viską.

Tiksliau pasakius, Aistės nuomones.

- O! Kaip tau Miglė? Ji tai visai.... Ta prasme, kaip tau tai visai.
Juk tu ir nekeli standartų taip aukšai, ane?

Tai buvo beveik įžeidimas. Bet iš kitos pusės, Benas kurį laiką buvo susižavėjęs Linu, net ir tuo pačiu marihuanos praktikuotoju ir dredų mėgėju Arnu. Jis atrodė toks laisvas ir apsinešęs, kad kudluotasis tą vienintelį kartą jį pabučiavo. Ir dar flirtavo su juo! Tai buvo tikra pergalė. O Arnas buvo visai nešviežias, taigi, nieko ir nepamena. Gražiai užglaistyta, ane? Tiesiog savaime.

- Miglė, jo. Nebloga, nebloga.

Dažnai jam norėjosi tiesiog garsiai ir gražiai pareikšti, jog jis homoseksualas.
O dar dažniau jam norėjosi prasmegti skradžiai žemę.

Bet, nieko nieko, pamokos greitai baigsis, ir Benas pradės naują istoriją. Atsigriebs.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RǝʌolutionWhere stories live. Discover now