Kilka dni później...
Mam ochotę wykrzyczeć
Jak bardzo cię nienawidzę,
bo cię kocham.*Karol*
Minęło trochę czasu od tej jak bardzo niezręcznej sytuacji z Ruggero. Wczoraj wyprowadził się do swojego mieszkania. Jedyne słowa, których używamy to "cześć" i "pa". Na planie znowu się nie dogadujemy przez co szef się wkurza. A ja nie mogę mu spojrzeć w oczy ponownie, gdy tylko zerknę w moim sercu robi się cieplej, przez co nie mogę o nim co raz bardziej zapomnieć.Byłam zmęczona po całym dniu nagrań, poszłam do swojej garderoby, którą nadal dzielę z Ruggero, niestety. Ubrałam swoje ubrania, wzięłam torebkę i pożegnałam się z Sofią - moją asystentką. Ruszyłam do mojego auta i zza szyby wyciągnęłam błękitną kopertę. W niej znajdował się list.
"Karolciu, spotkajmy się o 19 przed Twoim blokiem. Będę czekał w czarnym BMW, to będzie bardzo ważna rozmowa. K.P".
O co chodzi? Jaki K.P? Czarne BMW? A co jak to porywacz? Ale..zaryzykuje czuję, że to dobry znak. Zadzwonię tylko do Caroliny, żeby zadzwoniła na policję, gdybym nie zadzwoniła do niej do jutra do południa. Tak dla bezpieczeństwa.
To randka? To spotkanie.
Jesteś głupia.O cholerka! Jest 18.15, dobra Karol spokojnie. Szybki prysznic, makijaż i jakiś ciuch. Kilka minut później wbiegłam do domu i zaczęłam się myć. Zakręciłam włosy na lokówce i zrobiłam z loków luźnego koka. Sama nie wiem czemu miałam ochotę zrobić mocniejszy makijaż, więc zamiast samego tuszu nałożyłam kreskę oraz podkreśliłam brwi. Pomalowałam usta czekoladowym balsamem do ust. A na siebie założyłam sukienkę przed kolano w kolorze pudrowego różu, czarną ramoneskę, a do tego czarne koturny. Zauważyłam, że wystroiłam się tak jak Ruggero najbardziej mnie lubi widzieć. Dlaczego każda myśl jest o nim? Karol, przestań! "Ale to miłość twojego życia" - podpowiada mi serce. "Ohh, zamknij się. On ją skrzywdził" - zaczyna kłótnię mój mózg. Stop! Dzisiaj masz o nim nie myśleć tak? Tak!
Wybiła godzina 19, więc zamknęłam drzwi i wyszłam przed dom. Dosłownie przed bramą stało czarne BMW. Miało ciemne szyby, przez co nie widziałam właściciela. Chwilę się wahałam. Wchodzić? Dobra raz się żyję.. Tego się nie spodziewałam.
-Ty?***
Cześć, co tam słychać?? Jak się podoba rozdział? Już niedługo koniec! Myślę tylko nad zakończeniem. Mam pomysł, ale może wy macie jakieś pomysły? Piszcie koniecznie!
Każdy komentarz💬 i gwiazdka🌟 motywują.
Dziękuję~_asia_xx 💋
CZYTASZ
Just Me&You || Ruggarol 🔏
Fiksi PenggemarHistoria Ruggarol od pierwszego poznania, inna niż zawsze, ale za to prawdziwa z miłości. 💞 Karol Sevilla, Ruggero Pasquarelli są osobami, które zagubiły się w uczuciach. Jak znajdą wspólną drogę do szczęścia? 💕 ~By:_asia_xx 💋 Start: 13.08.17r. ...