Rondleiding

17 1 0
                                    

Hey hallo!

Ik ben Mary, ik ben 15 jaar oud en ik ga jullie rondleiden door mijn hoofd, de rondleiding begint nu!






Welkom in de gestoordste plaats op aarde aka mijn hoofd! Hier is de ingang, de aapjes heten u al welkom, als u een drankje of hapje wil moet u naar links gaan, daar vind u de hapjesaap, die u graag wat te eten aanbied! Hier rechts hebben we het Ruimtegebied, een van de grootste gebieden in mijn hoofd, als u een Klingon of Vidiian tegen komt moet ik me helaas excuseren, maar geen nood: De Klingons zullen u enkel begroeten en willen aanvallen met een bat-leth, en de Vidiians zullen niets meer willen dan wat van uw organen te jatten, ook hier vindt u een verpleegaap rechts die graag uw wonden verzorgt en uw organen terug op de goeie plek plaatst.  Voor de zekerheid wil ik u vriendelijk verzoeken om een lightsaber mee te nemen omdat de verzekeringsaap met vakantie is.

Dan gaan we nu door naar het Mensenmuseum, waar alle vervelende -wat er redelijk veel zijn- mensen een ereplaatsje verdienen, aan de linkerkant vind u de Vervelende-Supermarkt-Oudjes, die geweldige mensen die midden in het gangpad beginnen te praten over de meest intresante zaken die niemand, maar dan ook niemand, ik herhaal NIEMAND iets boeit! Maar oke, we gaan ons later vermaken over  geweldige supermarkt problemen.

Ik ben bang dat we de rondleiding een andere keer moeten afmaken, ik heb nu net het nieuws ontvangen dat een van de Vidiians een Vulcan in de haren is gevlogen omdat organen oogsten volgens hem niet 'logisch' is.

De hapjesaap wil u graag vermaken met muziek en wat lekkers, ik ben zo terug!


Maybe Swearing Will HelpWhere stories live. Discover now