Čo mu mám nato povedať? Vždy viem čo povedať, ale teraz? Proste nič.
"Ja? No.. ehm... a-asi ano." začala som koktať, keď som si uvedomila, že mám strach. Prišiel ku mne a obzrel si ma ešte viac.
"Bola si to ty, tie pohyby, tie kroky viem, že si to bola ty." zašepkal mi do ucha. O čo mu ide ?Všetci sa na nás pozerali, no jemu to zrejme nevadilo.
"Dobre. Austin? Čo tak sa pustiť do toho testu?" ozvala sa Mischelle trošku prekvapene. Teraz som jej bola veľmi vďačna. Austin odo mňa odstupil a usmial sa. Prišiel k prvému dievčaťu a začal jej niečo šuškať do ucha. Celá sa začerveňala a v tom momente odpadla. Nikto netušil co ma robiť a ano čo sa stalo. Takto to pokračovalo asi desať minút. Niektoré odpadli iné začali kričať ako keby vyhrali Jack Pot. Prišiel k Nicol, všetko možne skúšal a ona nič. Prišlo mi to vtipné. Videla som ako ostal prekvapený a dostal trošku nervy.
"Ako?" opýtal sa jej a všetci sme videli ako tomu nechápe. Nicol mykla plecom a zadržiavala smiech. V tom prišiel ku mne a povedal.
"U teba si dam záležať." nevydržala som to a začala som sa smiať. Veľmi som sa snažila prestať, ale márne.
"Milujem ako sa smeješ." dopovedal to a ja som automaticky prestala. Pozrela som sa mu do očí a videla, že sa iba hrá. Čo keby som sa pohrala aj ja? Hmm nie... ja si vymyslím niečo iné.
"Dobre zbaľte sa a môže ísť domov." povedala Mischelle a mne v tom padol kameň zo srdca. Vždy vie ako človeka zachrániť. Zobrala som si veci a odišla. Austina som pre istotu ignorovala.
"Ja idem ahoj a zajtra sa vidíme." povedala mi Nicol a hneď ma aj objala. Nestihla som jej nič povedať a zmyzla. Po ceste domov som sa zastavila na pláži. Nebola už prázdna no aj tak milujem ten šum vĺn. O par minút mi volala a pýtala sa ma kedy prídem domov a ja som jej odpovedala, že som už na ceste. Prišla som domov, vyzula sa a šla do sprchy. Asi po pol hodinke som vyšla a poriadne som sa vysušila, vyfénovala vlasy a obliekla som si pastelovo fialove šortky, biele tielko k tomu som si zobrala šiltovku a čierne conversky. Zobrala som si kabelku, do ktorej som si dala najnutnejšie veci. Zošla som dole po schodoch zo stola som si zobrala peňaženku povedala, že idem von a zavrela dvere.
Po ceste som sa zastavila v starbuckse a objednala si. Vyšla som von, keď som v tom zbadala pouličných tanečníkov. Tancovali úžasne, tak veľmi som sa k ním chcela pridať, ale nevedela som, či by mi to dovolili.
"Teraz sa môže pridať hocikto, kto si myslí, že to natre našej hniezde." Počula som, ako jeden z nich kričal nech ho všetci počujú. Skúsim? Neskúsim? Hmm.. no... ja.. skusim to. Prišla som bližšie a prikývla som s hlavou na náznak, že to skúsim.
Ahojte :) dúfam, že sa vám časti páčia a prepáčte, že ich nepridávam každý deň :/ no mam toho tošku veľa :/
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nebezpečná láska
RomanceBecky je posledný rok na škole, ale čo keď sa to celé zvrtne a namiesto školy sa začne venovať iným veciam? Možno o niečo nebezpečnejšie ako sú len nejaké zlé známky z matematiky či iného predmetu.