Bir şeyi yaparken düşünmek lazım üstünde bir çok defa ....
Her konu için geçerli bu . Dua etmek mesela ...Rabbime yönelince açınca ellerini semaya kalbinden geçen ne varsa ... istersin . Sürekli istersin bir defa değil hep aynı şeyi . Rabbim büyük sevdiği kulunun duasını geç kabul edermiş onun güzel duasını daha çok duyabilmek için ... ama edermiş hayırlıysa hakkında . O yüzden ne dua ettiğine dikkat etmeli insan . Sonuçlarını düşünerek ; beni mutlu edicek mi , üzücek mi ?
Allah'ım ne olur ben sevsin !!! Olmadı işte bu , sevince ne olucak hiç düşünüyor musun , o güzel hayalini kurarken bile kalbinin küt küt attığı şeyi istiyosun bir hevese kapılıp ... 1 ,2 ,3 ,4 ,5 ,6 ,7 ....... istiyorsun ve sonunda oluyor . SENİ SEVİYOR . Artık dünyalar senin , uç kanatlan , sarıl herkese hatta tüm harçlığını kardeşine ver . Sonuçta sen nasıl onu seviyorsan ona seni seviyor. KALBİ SENİN İÇİN ATIYOR , ORDA SEN VARSIN . ne kadar anlamlı bir cümle değil mi . Yazarken bile elim titredi . Hevese kapılıyorsun bir gün , hafta , ay sürüyor. Sonra bir anda duruyorsun ''E peki sonra ?''' sonra ne olacak işte herkesin olduğu gibi sevgilin olucak .Sonra bir de sevgili olsak nasıl olur hayalleri gelir aklına . Her şey yolunda sıra artık ikinizde . Beklersin tabi bir hareket .... e hani ? Yok paşam üç adım geride dur . Siz herkes değilsiniz !!!
O tüm mutluluğun ardından kapı gibi , altına imzası atılmış senet misali '' ŞİMDİ DEĞİL '' cevabını yiyince kabinin durur gibi olduğunu hissedersin , dilin damağın birbirine yapışır ya böyle içinde beynine doğru ilerleyen ve yüzünü yakan bir ateş , sıcaklık ilerler içinde hehhh işte tam o hissle birlikte bazı şeyler yeni dank eder beynine , sonra sorarsın kendine ;
NE İSTEMİŞTİM Kİ BEN ????