Teksten

12 0 0
                                    

Hiiii!Ben er weer, de shade was niet zo erg, ik kwam net op tijd en anders had de Vulcan 1 nier minder gehad, maar goed, dat is gelukkig niet gebeurd!
Waar zullen we het eens over hebben......Oh, ik weet iets! Kent u die bekende quotes, van die leuke tekstjes die mooi, verdrietig of grappig zijn en geciteerd van een bekend persoon?Tuurlijk kent u die! Wie kent ze niet! Soms zijn er van die teksten waarvan ik denk 'wat is de bedoeling hiervan?'

Zoals:

Only do the things that make you happy. Nou, als je dat zomaar zou kunnen doen dan word er níks meer gedaan, want wees nou eerlijk: Wie word er vrolijk van een berg was of van een heel huis dat moet worden gepoetst? Nou, NIEMAND dus! Stel de hele mensheid zou alleen maar dingen doen die ze leuk vinden, zouden we denk ik niet erg lang leven, na een tijdje ligt het stof zo hoog dat als je simpel door je huis loopt je stikt in een enorme stofwolk van hier tot Romulus en een trage, lugubere, wrede dood sterft, dus ik zou zeggen: Blijf gewoon uw huis poetsen, anders is dit noodlot uw einde.

Of


Pluk de dag. Ik zou graag willen weten waar die'dagenboom' dan staat, want soms pluk ik echt de verkeerde dag, ik bedoel: Kom op nou?! Een boom waar dagen in hangen, dit is gewoon de volgende geldboom aan het worden (Trouwens, als u weet waar ik zo'n geldboompje kan vinden wil ik graag weten waar) Heel, heel vreemd. 

Maybe Swearing Will HelpWhere stories live. Discover now