AHoop diye çığlık atarak uyandım.odaya bi anda babam girdi telaşlı bir şekilde " ne oldu kızım " ben babami çok seviyorum ya .
MULTI ALpın verdiği gül" baba ben çok kötü bir kabus gördüm sen ölüyordun ben çok kortüm baba" babam benim yanıma oturdu bende ona kocaman sarildim ve yanagindan öptüm.
babam çıktıktan sonra üstümü çıkartim sadece üstümde ic çamaşırım vardı banyoya giderken hop abim içeri girdi. Ha siktir ben normalde banyoda giyinirdim ama şimdi burda yarı çıplak bir şekilde abimin önündeyim.
Ben hemen yorganla üstümü örterek abim beni süzüp "offfff hayatımda böyle fizik görmedim" bu benim abim tarık çok gıcık biri gırtlaklayasim geliyor. ama ne kadar gıcık o kadar yakışıklı ve iyi biri
"sıktır git abi "dedikten sonra çıktı ve bende dolaptan kırmızı ic çamaşırtarımı aldım ve mavi bağlanmalı etegimi üstüne beyaz askılı sade üstümü alıp yatagin ustune koydum. Banyoya girip kirli çamaşırlarını sepete atım çilekli sanpuanimla banyomu yaptım. Havluyla sarildim odaya girip kurulandıktan sonra giysilerimin altına beyaz spor ayaklarımı giydim ve saçlarımi duzlestirdim.
rimel ve çilekli parlaticimi sürdüm okul çantamida alıp aşağı indim halam kahvaltıyi hazırlamış abim ve babam beni bekliyorlardı
Bende masaya oturup herkeze "günaydın" dedim herkezde deyince kahvaltimizi yaptık
♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡
NEŞE SAYGININ HAYATİ= neşe küçüken nannesi olmuş ( babasının dediğine gore). izmirde yaşıyorlar. Çok zenginler. Evde sadece neşe, abisi tarık, babasi nuri , halası fatma yaşıyorlar kocaman villaları var neşe lise3de abisi4 de. evde sadece iki şoför var biri neşe için.neşe kolejde okuyor. Bir sevgilisi var alp. En iyi arkadaşı cansu en sevdiği meyve çilek ki hep cilekli parlatici surer.başka sorularınız için yorumlara yazın.♥♥♥
♡·♡·♡·♡·♡·♡·♡·♡·♡·♡·♡·♡
Okul için villanın onunde şoförü bekledim çünkü canım abim bugün okula gelmiyor bir işi varmış. araba gelince arabaya bindim çünkü samih abinin açmasını istemiyorum ben o kızlardan değilim ( bravo sana) teşekkürler.
Okula varınca kapidan girer girmez bizim kucuk yani cansu bagrira çağıra geldi " nese benim neşem . aaaa kızım bu gun yeni beden öğretmeni geliyormuş aklımda deli fikirler
" eeeee banane cansu yine aynı şeyleri yapma vallahi senin yüzünden rezil ola ola şu siktigimin okuluna gelesim yok artık küçücük boyun var türlü türlü huyun var napican seninle " harbidende öyleydi küçücük boyu var aslında okadar kısa degil sadece sınıfın en kısası. (hahahah)
"Sevebilirsin mesela "
Bende bu dediğine gülerek okula doğru yol aldım. Tam okula gireceken alp elinde 2 tane gule geldi. (Medyada var)"Sevgilim bak sana iki tane senin gibi gül yüzlü güler aldım."
Alp okulun en popüler çocuğu kendi çeteleri var.
"Ayyyy bunlar çok güzel çok teşekkür ederim sevgilim."
Gerçekten çok güzellerdi." gül sevdiğini bildiğim için gül aldım ve bebeğim bu gun çok güzelsin." Deyip goz kırptı. Alp bazen çok alakası oluyor ve ben bunu hiç sevmiyorum
Alp in yanına gidip yanagindan öptüm ve sarildim
" öğöm öğöm ayıp oluyor " cansunun sesine alp ten ayrıldım ve okula girdik ilk ders matamatikti derse girdik.
Ve yerlerimize gectik matamatiktiri sınavı vardı ben matamatikte çok iyiydim hata bütün derslerde iyiyimdir ama sevmediğim dersler var okul 1.siyim.
Matamatik dersi bittikten sonra beden dersi için kızlarla birlikte soyunma odasına gitik üstümü giyinmekten sonra sıraya gectik. Cansu beden dersinden nefret ediyor ve beden hocaları rahat kafasını sisiriyor. Beden dersinde basketbol oynadık. Basketbol oynamayı çok seviyorum.
Okul saati bittikten sonra cansu ile birlikte bir kafede kahve içtik ordan bizim eve gitik ve kalp atışınin tekrar bölümünü izlerken
"Offf su kızın yerinde olmak vardı be" dedim çünkü kız çok iyi dovusuyor.♥♥¤♥♥¤♥♥¤♥♥¤♥♥÷♥♥
Cansu gittikten sonra kendime güzel bir makarna yaptım halam evde yoktu çünkü babamin şirketinde çalışıyor. Çalıyor makarnami bitirdim ve odama uyumaya çıktım. O sırada halam odaya girdi.
"Kızım uyudunmu"
" hayır halacigim daha uyumadim uyumak üzereydim.
Yanima geldi ve oturdu.
" kızım seninle birşey konusucam" bende pozisyonumu diklestirdim.
" evet halacigim seni dinliyorum "
Ben halası çok seviyorum bütün hayatımız boyunca abimle bana annelik eti."Neşe kızım biz babanla is için yurt dışına gidiyoruz ve sizin abinle istanbula gitmeniz gerekiyor."
Ne bu olamaz acaba kaç günlüğüne gidecekler. Ne ıstanbulmu olamaz. Bir keresinde gitmiştim ama olmaz hayır ben okulumdan ayrılıp oralara gidemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tutsagimsin
ChickLitkaan neseyi elde etmisti. neşe güzel sevecen bir kızdı.kaanin ona niye böyle davrandığını bilmiyordu. neşe hayatında ne kadar üzülüp mutlu olacağından habersiz masum biriydi