Selepas siapkan tugasan,Yuju pergi ke kafeteria bersama kumpulannya iaitu GFRIEND.Mereka mengambil makanan lalu mencari tempat.
Eunha:Korang tahu tak,ada student baru....^_^
GFRIEND:Student baru,siapa?
Eunha:Nama dia Mark...
Yuju:Mark?
Sowon:Kenapa Yuju,kau kenal dia ke?
Yuju:Err...kenal.Sebenarnya dia boyfriend aku tapi kitaorang putus :( ...
GFRIEND:Apa boyfriend!!!
Yerin:Tapi kenapa putus??Yuju pun ceritakan pada mereka tentang dia dan Mark.
GFRIEND:Ohh...macam tu...kesian kau..
SinB:Tak sangka kan yang Mark tu buaya darat...
Umji:Betul tu...
Eunha:Jadi aku ada peluang lagi la ni???Semua melihat Eunha dengan perasaan marah kerana dia merampas kepunyaan Yuju...
SinB:Ishh...kau ni jangan la cakap depan Yuju,kesian dia...
Umji:Lagi satu kau tu dah ada boyfriend...tak yah nak menggatal sangat...
Eunha:Ala.... :(
Sowon:Dah tak yah nak buat muka comel kau tu,menyampah aku tengok...Selepas habis waktu rehat,mereka pun pergi ke kelas masing².Sebelum Yuju balik ke kelas,dia pergi ke tandas untuk buang air kecil.
Apabila dia masuk ke tandas,dia ternampak Jungkook dan Tyuzu sedang buat ehemm ehemm.( faham² la ye apa maksud ehemm ehemm tu)YUJU POV
Aku masuk dalam tandas untuk buang air kecil,tiba²
aku ternampak Jungkook dan Tyuzu sedang buat ehemm ehemm...aku pun tutup mata dan jalan slow slow bagi diorang tak tahu aku ada kat situ...aku terus masuk tandas lalu aku tutup pelahan² pintu tandas tu...END YUJU POV
Yuju:Ishh...kenapa la diorang buat time² macam ni da la Jungkook masuk tandas perempuan....kalau nak buat benda tu,buat la kat tempat lain.Diorang ni memang BODOH!!(dalam nada yg pelahan).
Selepas itu,Yuju keluar pelahan²,dia melihat Jungkook dan Tyuzu dah tk da di situ lalu dia keluar sambil melihat sekeliling.Dia tk pasti yg Jungkook dan Tyuzu dh keluar...tiba² ada orang tutup mulut Yuju dan dia tarik rambut Yuju.. Dia ialah Jungkook...
Jungkook:Kau nampakkan apa yg aku buat dengan Tyuzu...
Yuju:.....
Jungkook: AKU TANYA NI KAU JAWAB LA!!!
Yuju:Nampak....hiks hiks hiks
Jungkook:Aku nak kau jangan bagitahu ayah aku pasal hal ni...
FAHAM!!!(ayah Jungkook ialah pengetua universiti)
Yuju:Faham...Jungkook pun melepaskan rambut Yuju dan pergi dari situ...Yuju hanya menangis di situ dan dia mengelapkan air matanya...
Di kelas Yuju
Yuju masuk ke kelasnya dengan perasaan yg marah dan sedih....
Choa:Yuju kenapa mata kau merah???
Yuju:Apa??Me...rah.. Mana ada,kau salah tengok kot???
Choa:Yuju,aku tak buta warna la...Cerita la apa yg berlaku..
Yuju: Tak da apa² la tadi ada habuk masuk mata aku...(bohong Yuju).Selepas itu,semua student balik kerumah...Yuju bersama Choa balik ke rumah sama² kerana rumah mereka bersebelahan(ayat tak betul,harap² korang faham la ye ^_^)tetapi Choa tidak dapat balik bersama Yuju kerana dia ada urusan di universiti....
Choa:Yuju sorry tau aku tak dapat balik ngan kau... Aku ada banyak kerja nak buat.Nanti kan ada majlis penyampaian hadiah...sorry tau Yuju.
Yuju:Tak pa...aku ok je..kesian kau nak buat banyak kerja kan...^_^. Ok la aku balik dulu nanti omma aku risau pulak....Bye....
Choa:Nae....jalan elok² bye...Lalu Yuju pun pergi dari situ...
Dalam perjalanan,Yuju terserempak dengan Jungkook.
Yuju pun lalu di situ dengan menundukkan kepala...Tiba² Jungkook tarik beg Yuju...Jungkook:Kau nak gi mana???
Yuju:Aku nak balik rumah la.nk gi mana lagi...
Jungkook:Kau dengar sini apa yg kau buat kat aku,memang aku tk kan lupakan dan aku akan balas dendam!!!!
Yuju:Masalahnya,aku tak buat semua tu Tyuzu yg buat semua tu!!!
Jungkook:Kau jangan nak salahkan Tyuzu!!!dia tk buat apa² pun, aku nampak dengan mata aku sendiri!!!
Yuju:Kau ni memang susah nak percayakan aku kan...(Yuju pandang Jungkook)kalau Tyuzu kau percaya pulak... Jungkook,aku nak kau barubah la peragai kau tu dan jangan percayakan Tyuzu lagi. Kau bukannya tahu lagi peragai Tyuzu...(sambil pegang bahu Jungkook)
Jungkook:Hey,kau ingat aku tak tahu perangai dia ke??kau tahu tk Tyuzu tu dia bagitahu aku semua tentang dia...
Yuju: Lantak kau la,biar kau menderita...lagi satu petang ni jumpa aku kat cafe..Please vote
Sorry ayat tak betul
YOU ARE READING
MY HUSBAND IS A PLAYBOY...
RastgeleYuju dikahwin paksa oleh omma dan appanya.Yuju dikahwinkan dengan orang yg paling dia benci iaitu Jungkook.Jungkook ialah seorang yg playboy dan dia sangat bencikan Yuju kerana dia pernah mengalami kisah yg paling teruk bersama Yuju.Bagaimanakah keh...