Şu an otele gelmiştik biz 4 kişilik odada kalıyordum artık nasıl oluyorsa.
" Aleyna sevgilim olur musun mu dedi " " Ha valla dedi kız ama ben ilk defa böyle hissettim ." " Aleyna artık bu sözü bozuyorum " " Ne delimisin yıllık söz o " " Aleyna biz bozduk sen bozuyorlar bozma hem bak bizde de senin gibi olduk kabul edicez biz " " Diyimi kızlar "" Evet " " Ben yine de onun hislerinden emin olmak istiyorum " dedim tamam dediler.Akşam bara gelmiştik . Çok güzeldi ve sadece dans vardı . Tam bana göre kızlara baktık ta erkeklerle sohbet ediyordular sonra kalkıp dans etmeye başladılar . Çetin de kalkıp bırak kızla burun buruna dans etmeye başladı . Ben sanırım kıskanıyorum. Yanıma bir erkek geldi ve bana " Dans edelim mi ?" dedi tamam dedim Çetin kaşlarını çatdı. Aman ona ne ki . biraz dans ettikten sonra deniz kenarında yürümeye başladık ." Eee adın ne "" Alev " " Güzelmiş bende Aleyna " gülümsedi ve be kendine çekdi dudaklarıma yaklaşdıkta ittim . Bara girdim Çetin ve o kız öpüşüyordular ilk böyle hisseiğimden anladım aşık olmuşdum odama girip üstümü değiştirip sahile gittim .İstemsizce ağladım arkamdan sarılan el ve içki kokusuyla Çetin olduğunu anladım " Bırak o kızı ellediyin ellerle bana sarılmanı istemiyorum ." " Bak çok içdim ama inan bana seni seviyorum tam o sözü verdikten beri ......." dedi hayır istiyordun lanet olsun ona dönüp gulumsedim ve sarıldım . " Ama ben seni sevmiyorum onu napıcaz " dedim irkildim ve bana baktı " Şaka lan şaka çokk seviyorum " " Peki sana ne oldu " " Ben sadece kıskandım " " Biliyorum " dudaklarıma yaklaştı onu durdurdum " O kızı öptüğün dudaklarda beni öpme " " Kızlara kendisi yapıştı bana ben sadece dans yapıyordum ." " olsun yine de " " Ha ölmeyelim yani kızım bana eğer ölmezsem seni valla kötü si.. " " Ha bi yürü git " " Tamam içmedim şaka yaptım söylediklerim gerçekti " " Haint " dedim Dudaklarıma yapışdı . geri çekildikten sonra yine haint kelimesi çıldırdı ağzım dan yine öptü tamam aldanan taşa dönsün kendim yaptım. 😋😊" Kızım yine söyle nolur " Ellerim yanaklarına gitti ve Yanaklarını sıktım ve onu öptüm vay bendeki cesarete bak .Beni kucağına alıp odaya götürdü ." Napıyon mal " " Birlikte uyuyalım . Yatağa yatırıp yanıma yattı bana sarıldı anlıma öpücük koyup beni kollarının arasına aldı " Seni seviyorum sevgilim " " Sevgilimiyiz ? " " Evet "
İrem'den
Can beni duvara sıkıştırmış tı. Ve öpüyodu . Bense şok olmuştum . O an ayrıldı ve " Sevgilim olur musun?" " Haa?" " Tamam tamam olurum " " Sevgilimiyiz "" Hıhı"
Merhaba okuyucularım yeni bir hikaye yazmak istiyorum tamamen dram olmasına rağmen aşk ve mizahta içeriyor . kapağı:
ismi: şanssız . Yazayım mı ? bunu yorumlarda bildirin lütfen . Bu arada yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın. Bölümler iki günden bir gelecek okuduğunuz için teşekkürler ...😙😙😙😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esmerler takımı Aşka karşı
Humor4 en iyi arkadaş küçükken bir birlerine bur söz verirler bu söz aralarını aşk girmeyecek diye bir sözdü .Ancak onların arasına 4 erkek girer . Hikayelerini öğrenmek istiyorsanız kitaba bi göz atın .