46 DALIS

1.1K 33 0
                                    

Pabudau anksti, vis dar buvau Harry šiltame glėbyje. Jis atrodė labai mielai kai miega, nors tiesą sakant, tai pastebėjau jau seniai. Staiga, prisiminiau šiandienos naktį.Tai privertė mane nusišypsoti. Ta naktis buvo turbūt geriausia mano gyvenime. Tik aš ir Harry. Tobula.

-          Ko šypsaisi? – paklausė Harry, nes pamatė jog šypsausi.

-          Labas rytas ir tau . – nusijuokiau. – tiesiog prisiminiau šiandienos naktį ir negalėjau nesišypsoti.

-          Buvai nuostabi. – pasakė Harry ir pabučiavo į lūpas.

-          Tik tavo dėka aš tokia esu. – nusijuokiau.

-          Tik mano dėka? Neee, aš nesutinku. Tu visuomet buvai nuostabi.- Harry ištarti žodžiai privertė mane susigėsti.

-          Oh.

-          va matai, nemelavau . – Nusijuokė.

-          Žinau. Um... mes nebeturim daug laiko, Harry. Ir aš turiu eiti susiruošti. – Pasakiau išlipusi iš lovos ir apsirengiau chalatą.

-          Taip, tiesa. Tu jau išvyksti... bus sunku be tavęs. – Harry šiek tiek nuliūdo.

-          Ėj.. juk ne į negyvenamą salą išvykstu. Mes susitiksim pakankamai dažnai. O dabar einu į dušą.-Pasakiau Hariui ir išėjau į dušą.

Greit nusiprausiau, apsirengiau šiltesnius drabužius, nes oras tikrai nelepino ir pasidažiau. Po to, nuėjau į savo kambarį ir išsidžiovinusi plaukus susirišau kuoduką. Aš jau pasiruošusi.

Į lagaminus susidėjau likusius daiktus ir su jais nulipau į apačią, kurioje manęs laukė Harry, jau paruošęs pusryčius.

Po pusryčių, abu su Harry įlipome į jo mašiną ir važiavome į oro uostą.

-          Būsima žurnalistė. Geras ar ne. – nusijuokė Harry.

-          Žurnalistų tavo gyvenime tikrai netrūksta. – taip pat nusijuokiau.

-          Tiesą sakant, aš nemėgstu žurnalistų, bet tu būsi mano mėgstamiausia.- pasakė Harry ir padėjo savo ranką ant mano kelių.

-          Asmeninė tavo žurnalistė. Mmmm... man patinka.- nusijuokiau.-Žinai ko visuomet norėjau tavęs paklausti.- pasakiau kiek nedrąsiai.

-          Net neįsivaizduoju. Klausk. – Nusišypsojo Harry.

-          Ką norėjai studijuoti baigęs mokyklą?- paklausiau, tačiau nemaniau, kad jis taip noriai į tai atsakys, tačiau aš klydau.

-          Hmm.. baigęs mokyklą norėjau įstotį į universitetą ir studijuoti verslą. Jau maniau, kad taip ir bus, bet patekau į X-faktoriaus atrankas ir mano planai pasikeitė.

-          Verslininkas. Harry Styles verslininkas. Wow. –nusijuokiau.

-          Kas? Aš jau nuo mažens užsiiminėjau verslu. – Harry pradėjo juoktis dar labiau, nei prieš tai.

-          Oh.. pasakok pasakok.- susidomėjau.

-          Na, kai buvau mažas, mano sesuo atsivesdavo pas mus į namus savo drauges ir jos ten žaisdavo įvairiausius žaidimus, kurie būdavo žiauriai nuobodūs, o tos draugės dar nuobodesnės. Tad vieną dieną aš sumasčiau šiek tiek paerzinti jas.

-          Kaip erzinti? – paklausiau.

-          Neįleisdavau Gemmos draugių, kol man nesumokėdavo.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang