Imi e dor.Scurt si la obiect.Imi e dor de tot ceea ce a fost si ceea ce putea sa fie in continuare.Poate este si vina mea ca am renuntat la tine,poate nu am fost suficient de buna pentru tine sau poate pur si simplu nu eram de ajuns.Niciodata nu o sa ma mai intorc acolo unde cineva mi-a calcat orgoliul in picioare,iar eu am acceptat asta.Iti placea sa ai dreptate mereu,iti placea sa te joci cu sentimentele mele.Singurul gand care ma macina acum este daca tie ti-a pasat sau doar iti placea sa ma vezi pe mine amagindu-ma,stiind ca nu ai niciun gand,dar eram fericita..macar atat sa faci pentru mine.Mi-a placut sa ma complic,sa ma simt copil langa tine,sa adun fiecare amintire cu tine si sa ii rezerv in loc in sufletul meu.Un singur capitol cu tine nu a fost de ajuns.Mi-ar fi placut sa mai adun cateva pagini si sa le asez langa celelalte amintiri cu tine.Ai fost singura mea fericire,iar acum ai ajuns doar un cosmar.Cand m-ai cunoscut stiai ca nu mai aveam suflet,stiai ca e inchis intr-o cutie,dar tu l-ai luat si l-ai fixat la loc spunandu-mi ca o sa ai grija de el.Acum l-am inchis adanc,adanc in mine si cred ca s-a umplut de praf.Asteapta persoana care va avea cheia sa il readuca inapoi,dar oare va mai functiona la fel?