Kringggg
Aira yang berada dalam keadaan mamai terus mengambil jam loceng yang berada di atas meja bersebelahan dengan katilnya lalu menutup(?) Jam loceng itu. Dia terus bangun menuju ke bathroom untuk membersihkan diri dan solat subuh. Selepas itu dia terus mempersiapkan dirinya untuk ke pejabat.
Alamak, aku dah lewat ni. Lima belas minit lagi sebelum meeting dengan client. Ujar Aira setelah melihat jam di tangannya yang sudah. menunjukkan jam 8.45 minit pagi.
Setelah melihat dirinya di cermin yang sudah kelihat kemas itu. Dia terus bergegas ke keretanya dan mula memanaskan enjin keretanya sebelum memulakan perjalanan.
Setelah menunggu beberapa minit. Kereta Aira terus meluncur ke pejabatnya.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Assalamualaikum. Im sorry Mr Rayyan. Im late. Ucap Aira setelah dia sampai di hadapan clientnya.
Waalaikummussalm. Its okay. Have a site. Saya pun baru sampai jugak.
Terima kasih Encik Rayyan.
Selepas selesai perbincangannya dengan Encik Rayyan. Dia terus balik ke pejabatnya semula.
Tok tok tok
Bunyi ketukan pintu dari pembantunya itu menghalang dia daripada menatap komputernya bagi menyiapkan kerjanya
"Masuk"
Cik Aira, ni ada beberapa laporan yang Cik Aira kene tanda tangan.
Okay Nadia, awak letak je kat situ.
Baiklah Cik Aira.
Nadia yang ingin keluar, tidak jadi meneruskannya apabila Aira memanggilnya kembali.
Hari ni saya ada kena jumpa ngn sape sape lagi tak.
Setakat ni tak de Cik.
Okay. Kalau ada orang nak jumpa ngan saya jangan bagi kecuali ada hal penting sebab saya buzy hari ni.
Baik Cik Aira.
Okay, awak boleh pergi sekarang.
Auni terus menyambung kerjanya yang tergendala itu tadi.
Selepas beberapa jam, tiba tiba Nadia masuk ke pejabat Aira.
Sorry Cik Aira, Cik Aira taknak keluar lunch ke.
Aira terus melihat jam di tangannya.
Tak pe lah, saya banyak kerja lagi ni. Awak pergilah dulu.Baiklah Cik Aira, saya keluar lunch dulu yer.
Aira terus menyemak kembali data data yang diberikan oleh pekerjanya.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Maaf mengganggu, Cik Aira ada kat dalam. Ujar Arash
Boleh saya tahu, encik ada buat appoiment dengan Cik Aira ke.
YOU ARE READING
Suamiku ceo
RomanceAira Dhia Rana yang terpaksa berkahwin dengan seorang ceo yang terkenal iaitu Muhammad Arash Mikael Berlakunye insiden yang tak terduga yang meyebabkan mereka mengenali antara satu sama lain tetapi mereka tidak tahu yang mereka akan berkahwin. Apabi...