Bölüm şarkısı: Nil Karaibrahimgil - Resmen Aşığım 🎧
(Videoyu başlattıktan sonra okumaya başlarsanız şarkı arka fonda çalıyor💗 Böyle yaparsanız aynı dizide izliyormuş hissi veriyor,
iyi okumalar.💗)
———————-| Esma'dan. |
Alp'i süründürme kararımın üstünden 1 hafta geçmişti. Bu süre içinde hastaneye dahi gitmedim. O da gelmemişti yanıma. Ama Eylül'ün anlattığı kadarıyla bayağı üzülüyormuş. Eylül bir haftadır çektiriyormuş ona. 'Hiç acımadım iyi oldu ona' demişti bana.Bugün de Eylül'le planımızın 2. aşamasını devreye sokacaktık. Hatta ajanlara bile özenmiş, ikimize kod adı koymuştum.
Cafenin mutfağında telefondaki Eylül'le konuşuyordum.
"Kitty'den Maviş'e, Çimen olay noktasına ilerliyor mu?""Kızım Maviş ne be kuş muyum ben?!
Neyse evet Esma-""Esma değil Maviş! Kitty diyeceksin!" Baştan al hadi."
"Üf Es- yani Kitty! Alp.. Ay yani Çimen cafeye-"
"Ay Eylül tamam normal anlat. Bi ajan hevesim vardı kursağımda kaldı yani!"
"Ben ne anlarım kod adından Esma! Neyse Alp az önce çıktı. Bir 5 dakikaya cafede olur. Hadi sana başarılar."
"Tamam mavişiim! Hii, Alp geldi bile! Kapatıyorum!"
Telefonu hızlıca kapayıp önlüğün cebine attım ve mutfakta Alp'in beni göremeyeceği bir yere geçtim. Bir 10 saniye bekledim. yüzüme donuk bir ifade yerleştirdikten sonra ayakta dikilen Alp'in yanına gittim.
"Ne var niye geldin sen?"
"Ben şey için geldim.. Şey.."
"Konuşmak için geldiysen hemen git burdan! Konuşulacak bişey yok."
"Ben kahve içmeye geldim! Cafe değil mi burası? Evet bekliyorum kahvemi."
Hızlıca konuşup yanındaki masaya oturdu hemen. Biraz sinirlensemde aklıma gelen fikirle sırıttım.
"Peki Alp bey(!) Kahveniz hemen geliyor." O, her şeyden habersiz bana sırıttı. Ay yazık olacak, üzüldüm şimdi(!)
Hızlı adımlarla mutfağa gidip kahvesini hazırladım. Sonra da Alp'in yanına gidip masasına bıraktım.
"Buyrun, kahveniz!"Önce kahveye sonra da bana yöneltti çimen yeşili gözlerini. Sonra gülümsedi ve kahveyi eline aldı. Bir yudumda yarısını içti. Ama içer içmez gözleri yeşilden kırmızıya döndü.
Bardağı hızla masaya bıraktı.
"E- Esma! Ne var... Ah ağzıım! Ne var bunun...içinde?!" bir yandan eliyle ağzına rüzgar yapıyordu."Onun içinde pul biber, karabiber, bolca tuz, kekik, nane, tarçın, acılı sos ve—"
"Esma sen öldürecek misin beni bunun içinde kahveden başka herşey var!"
Sonra eliyle mutfağı gösterdi.
"Su! Su getir bana lütfen!""Ne dedin duyamadım? Su mu istedin? Tamam."
Mutfağa gittim. Bardağa sirke koyup masada oturan Alp'e verdim.
Sirkeyi de hızlıca içti. Ama yarısına gelmeden ağzından püskürttü."Su değil bu! Ne, ne bu?!"
"Ay sirke koymuşuum! Ya şimdi hepten yakar ağzını!" suratıma alayla karışık üzülmüş bir ifade yerleştirdim.
Alp masadan kalktı. Cafeden çıkacakken önüne geçtim.
"Kahvenin parasını ödemediniz Alp bey?" dedim elimi uzatıp.Elime parayı bırakıp koşarak çıktı merdivenleri ve gözden kayboldu.
Arkasından şeytanice gülerek-😏👿-
baktım. Bu daha başlangıç Alpciğim(!) Sadece..başlangıç...| Alp'ten. |
Esma'nın içirdiği kahve ve sirkeden sonra yol üzerindeki ilk markete girerek su aldım. Neyseki suyu içtikten sonra rahatlamıştım. Belkide midemi yıkatsam iyi olurdu. Ne de olsa içirdiği şey kimyasal kadar tehlikeliydi. Hem bu sayede inadı geçer affederdi beni, hasta görünce.Bugün de bana siniri yüzünden içirmişti onları. Taktik değiştirmeliydim böyle olmayacaktı.
Hastaneye geldiğimde Fatih hemen yanıma geldi."Alp oğlum ne bu surat ahaha! İnstagramda filtre eklemeye üşendiğin için kendine kırmızı filtre mi ekledin lan ahahaha!"
Bana gülen Fatih'in karnına dirseğimi geçirdikten sonra bıkkınlıkla söylendim. "Çok büyük trol yedim Fatih. Rakip takım çok güçlü çıktı. Acil taktik değiştirmeliyim."
Esma'nın yaptıklarını anlattıktan sonra Fatih uzunca kahkaha attı. Sonra "Benimde aklıma bişey geldi. Sana yeni taktik buldum. Bu kez kesin affedecek seni!"
O anlatırken planını, ben çoktan sırıtmaya başlamıştım. Bu kez affedilecektim. Kesindi.
🌺🌺🌺
2.Bölüm Sonu~
Bölümü nasıl buldunuz? Ben yazarken çok eğlendim💗
En güldüğünüz yer
neresiydi?😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kiraz Hikayesi
Hayran Kurgu[ Selbur sıralamasında #1 (02.07.2018)] Mavi nurdan bir ırmak,💙 Gölgede bir salıncak,💁 Bir de ikimiz kalsak,👫 Yıldızların altında.🌠 - Esma & Alp. -