21 listopada
Zauroczenie mija,
powstaje miłość.*Karol*
Minęło już trochę czasu od ostatnich emocji, razem z Ruggero jesteśmy przyjaciółmi. Jak narazie nie jestem gotowa na związek z nim, boję się mu zaufać. Rozmawiamy normalnie i temat nas jest omijany szerokim łukiem. Nagraliśmy już połowę serialu, ale nadal nie nagrywaliśmy sceny z pocałunkiem Luny i Matteo, a są do nagrania dwie. Jakoś się tym nie zamartwiam, ale mam ochotę od kilku dni pocałować Ruggero. Mam mieszane uczucia..Za kilka minut przyjdzie do mnie Carolina i urządzamy damski wieczór. Dawno nie gadałyśmy, a potrzebuję rozmowy. Słyszę dzwonek do drzwi, więc biegnę otworzyć i witam się z moją najukochańszą przyjaciółką na świecie.
-Hej kochana!
-Cześć, jak ja cię dawno nie widziałam, chyba z miesiąc.
-No ta sprawa z Ruggero.. trochę namieszała.
-Dobra mam wino, świeżutką pizzę i lody, opowiadaj!Usiadłyśmy wygodnie na kanapie i zaczęłam jej opowiadać o ostatnich chwilach oraz relacjach z Ruggero. Powiedziałam jej dosłownie wszystko co leżało mi na sercu. Po prostu potrzebowałam tej rozmowy.
-...no i teraz jesteśmy przyjaciółmi, ale ja Caro jestem zagubiona.
-Kochasz go?
-Kiedyś tylko mi się podobał. No wiesz zauroczenie..ale z każdym kolejnym spojrzeniem, pocałunkiem dotykiem nabieram uczuć od środka. Sama nie wiem czy to jest miłość, nigdy nie byłam zakochana.
-Wiesz no, ja jestem więc opisz mi co czujesz przy nim, a Ci powiem.
-Mam w nim wsparcie w każdej chwili. Gdy mnie przytula, dotknie mojego ciała przechodzą przeze mnie dreszcze. Każdy pocałunek wywołuję u mnie ból brzucha, a każde spojrzenie daję ciepło na sercu.
-Oj, kochana, ktoś tu się zakochał po uszy! Musisz mu to powiedzieć, ty bez niego nie możesz żyć!
-Może coś w tym jest..a ty w kim się zakochałaś?
-Wiesz, no..ostatnio coraz więcej czasu spędzam z Agus'em i chyba coś iskrzy. - całą noc przegadałyśmy o Ruggero i Agustinie, niedługo wyznam co czuję do Rugge. Obiecuję.*Ruggero*
Rozmawiałem już od dłuższego czasu z Agus'em, mieliśmy dzisiaj męski wieczór. Piwo, pizza i mecz, to coś dla nas. Od dawna nie gadaliśmy. Opowiedziałem mu o ostatnich relacjach z Karol.
-...no i jesteśmy przyjaciółmi, ale strasznie mnie to męczy. Chciałbym jej powiedzieć co czuję, ale boję się. Co prawda minęło trochę czasu, może jest już gotowa? Stary, no nie wiem.
-Kochasz ją?
-Przyznam, że do akcji z Mechi (to ta blondynka z ostatnich zdarzeń w garderobie - 'autorka')nie czułem, że to miłość, raczej tylko zauroczenie. Gdy straciłem ją, poczułem w sercu, że ja ją naprawdę kocham.
-Jak to jest kochać?
-Wiesz no, czujesz, że możesz na tej osobie polegać jest dla Ciebie wsparciem. Ja gdy mam Karol w ramionach to myślę, że mam cały swój świat w rękach, a każdy pocałunek jej malinowych ust jest chwilą tylko dla nas. A gdy nasze spojrzenia się krzyżują, to jesteśmy na innej planecie, a moje serce paruje z gorąca.
-Ty to kochasz tą Karol nad życie co?
-Całym sercem. A ty? Co jest między Tobą a Caroliną? Ostatnio coś częściej Was razem widuję.
-No właśnie nie wiem, boję się jej powiedzieć co czuję. Ale z każdym spojrzeniem między nami iskrzy.
Przegadaliśmy całą noc na temat Karol i Caroliny. Niedługo wyznam co czuję do Karol. Obiecuję.***
Jak się podoba? Dzisiaj zaczynam maraton, bo chcę powoli kończyć książkę, ale też dać wam trochę szczęścia na nowy rok szkolny? Kto się nie cieszy ze szkoły piszę w komentarzu "Kocham Ruggarol!" Będę szczęśliwa jeżeli ktoś czyta notki 💗Każdy komentarz💬 i gwiazdka🌟 motywują.
Dziękuję -_asia_xx 💞
CZYTASZ
Just Me&You || Ruggarol 🔏
Fiksi PenggemarHistoria Ruggarol od pierwszego poznania, inna niż zawsze, ale za to prawdziwa z miłości. 💞 Karol Sevilla, Ruggero Pasquarelli są osobami, które zagubiły się w uczuciach. Jak znajdą wspólną drogę do szczęścia? 💕 ~By:_asia_xx 💋 Start: 13.08.17r. ...