Linnas käik

2.5K 107 8
                                    

Ema! ema! Kus ta võiks küll olla ma, jooksen koos oma isaga haiglas kuna saan endale venna. Ema! Lõpuks leidsime ta palati
"kuidas teil on?" küsisin
"Melissa" ütles ema "Noh?" Melissa Melissa!!
Keegi raputas mind ning see oli ema. "Mhh" mõmisesin "Aeg üles ärgata!" hüüdis ema "Mis kell on?"
"Pool kaheksa"
"Ok,
OOTA MIDA!?! KELL ON POOL KAHEKSA!!!"
Ma olin nagu välk selgest taevast püsti ning tegin ennast käbedalt korda.
"Tsau paps!" hüüdsin köögis kus isa mulle süüa tegi.
"Tsau! Kuidas magasid?"
"Hästi! ma nägin, et emme sünnitas ning me jooksime koos emme juurde haiglas"
"Mm ok vist"
"Me veel mõtleme kas saame veel lapsi" segas ema vahele
"Ok ma tegelikult ei mõelnudgi nii vara õdesid või vendasid saada" laususin kui hakkasin minema.

Koolis kallistasin Janelit ning Melani. Rääkisime veel veidi juttu klassi ees kui Janeli hakkas eputama kuna talle meeldib üks poiss Sten kes on kooli popim poiss.
Väkk! Ta on koguaeg nii rõve minu arust kuna ta flirdib kõikide tüdrukutega kes teele satuvad.
"Hei tibud!" ütleb ta meile.
MELISSA IGNOREERI!
MELISSA IGNOREERI!
MELISSA IGNOREERI!
Ma pööritasin silmi ning ignoreerisin teda kuid Janeli ainult lõi talle külge.

Lõpuks tunnid läbi! Hakkasin koju jalutama koos oma sõbra Melaniga. Otsustasime minna linna shoppama, kuna polnud ammu käinud.


Kodus
"Tsau emme ja issi!"
"Tsau kullake!" hüüdis emme.
"Melissa tule siia korraks palun" ütles isa.
"Mis on?"
"Noo tööl läheb minu ja sinu emme boss koos oma naisega reisile ja nad annavad meile ameti kõrgendust kui me valvame nende poega, kes on umbes sinu vanune. Umbes üheks kuuks."
"Ü-H-E-K-S K-U-U-K-S!"
"Ega sa pahane pole"
"Ei! See tundub nii lahe!!!"
"Noh tore et meeldib"
"Lihtsalt nii kaua, kuid kui ta mulle meeldib siis poleks see aeg üldse kaua"
Ma hüplesin oma tuppa kuna olin jube õnnelik sest kellegagi uuega kohtuda on nii lahe!
"Melissa palun käi pesus ära kuna me tahame ka juba ruttu minna" hüüdis emme.
"Ok!"
Kui pesus käidud tegin veel vanematele öö musi ja kalli ning läksin oma tuppa.
_____________________________
Loodan et esimene osa meeldis! Kindlasti ärge unustage voteda!!!
❤Mammu❤

Pöördumatu armastus Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt