1.bölüm

28 3 0
                                    

   Son defa bu sabah burda açtım gözlerimi...
    Amerika ya her şeyi bırakıp gelmiştim. Doktor olmak için. Tamam Türkiye'de de okuyabilirdim ama kafa dinlemem gerekiyordu; olanları unutmam.
      Üniversite bin 4.yılı bitmişti Amerika'ya geldiğimde. Şimdi neden gittiğimi , niye geri döndüğümü merak ediyorsunuz, biliyorum. Her şeyi anlatıcam. Unutmak istediklerimi, unutamadıklarımı.
        Lisedeydik, ben daha doktor olmayı yeni yeni hedefliyorum. Oğuz vardı, kalbimi çalan bir anda her şeyim olan Oğuz...
       Başta birbirimize karşı olan hislerimizi sadece arkadaşlarımıza anlattık , birbirimize söylemedik. Sonra Oğuz mezuniyet in olduğu gün herkesin önünde her şeyi dönmüştü. Bana aşıktı, bende ona. O kadar mutluydum ki o an. Mezun olduktan sonra İzmir i yazdık ikimizde tercihlere, puanlarımız yüksekti ilk tercihimiz tutmuştu. En yakın arkadaşlarımız da bizimle gelmişti. İzmir'de hep beraber okuyacaktık, hayallerimiz gerçek olmuştu. Melis, yaren , ben bir ev tutmuştuk . 2 odası vardı. Yarenle ben aynı oda da kalıcaktık, çok erkenden konuşmuştuk. Oğuz da Bora,Enes ve yağızla bir ev tutmuştu. Bizim evin hemen arka sokağında. Üniversite mi? Çok iyiydi. Oğuz'la olan iilişkimiz de herkesin ki gibiydi. Kavga da ediyorduk, gülüşüyorduk da. Zaten kavga etmesek anormal olurdu değilmi?
        Bir gün Oğuz'la kıskançlık yüzünden çok ağır bir kavga ettik. En yakın arkadaşımın bana aşık olduğunu iddia etmişti hatta direkt söylemişti. O gün eve ağlaya ağlaya gitmiştim. Bana bir ton bağırmıştı. Kalbimi kırmıştı. Sonra Ona kıyamadığım için kendimi toparlayıp evine gitmeyi düşünmüştüm. Sanki hissetmiş gibi. Çocuklar da zaten bizim evdeydi. Oğuz u yalnız bırakmak istemişlerdi( iyi bok yemişler).
      Kendi anahtarımla kapıyı açıp sessizce Oğuz'un odasına doğru yürüdüm. Heyecanlanmıştım. İçeri girdiğimde olayın farkına varana kadar olduğum yerde kaldım. Sonra anahtar elimden düştü, Oğuz'un yüzü bana döndü, benim ; benimse gözümden bir damla yaş düştü. Oğuz'un yanında yatan kızı görünce elim ayağım titredi. Kız olayın farkına varınca tişörtünü ve kısacık eteğini giyip evden çıktı. Ben hala ne yapacağımın farkına varmazken, bana doğru yaklaşan sevgilimin suratına bir tane tokat attım. Attım ama benim Can'ım daha çok yandı. "Bunu bana yapmadın değil mi? " dedim sessizce
"Öykü"
dedi. Açıklama yapamıcağını anladığım Zaman tekrar ,bu sefer bağırarak
"bunu bana yapmadın değil mi Oğuz"
dedim. Başını öne eğince duyduğum hayal kırıklığını size anlatamam. Sanki onun 'yapmadım' demesini bekler gibiydim. Göğsüne vurmaya başladım. Çok kırgındım. Çok kızgındım.

"Allah belanı versin, Allah belanı versin, Allah belanı..."

Versin diyemedim sadece hıçkırdım. Anahtarı da orda bırakıp o lanet evden çıktım. 5 dk sonra kendi evime geldiğimde kapının vurulma sesiyle yanıma koşan arkadaşlarım suratıma baktı öylece. Yaren ağladığımı görünce gelip sarıldı.
" BENİ ALDATTI!"
Diyebildim sadece. Yaren kulağıma fısıldadı. "Geçicek birtanem"
" Geçmicek!"
Diye bağırdım. Yaren benden ayrıldı. Enes suratıma öyle üzgün bakıyordu ki utandım. Acımışlarmıydı bana diye düşündüm. Koşar adım odama gittim. Kapımı kilitledim. Yaren de o gece odasına girememişti ama sesini çıkarmadı kuzum. Sabaha kadar uyumadım. Bunu bana neden yaptığını ve bundan sonra ne olacağını düşündüm. Sonra kaçmaktan başka çarem olmadığını düşünüp Amerika da ki iyi bir okula kaydımı yaptırdım. Vize falan derken 4 gün geçmişti.sessiz sessiz 4 gün geçti. Ertesi güne kadar bundan kimsenin haberi olmadı tabi ben bavulları toplamaya başlayana kadar. Yaren kafasını test kitabına nerdeyse gömerken dolabı açıp bavuldumu aldım. Yaren kütürtülerden rahatsız olmuş olacak ki banabakmaya başladı.  Naptığımı anlamadı başta sonra Kaş'ları çatıldı, yüzü kızardı ve gözünden bir damla yaş geldi. Bense sadece ona dönmüş öylece bakıyordum.

"Napıyorsun sen!"
Diye bağırdı hemen
"Yaren, otur ve beni dinle tamam mı birtanem?" Dedim sakin ama yorgun sesimle
" Neyi dinliyim ya!" Diye bağırdı bu sefer daha yüksek sesle. Bağırışlarımızı duyan Melis odanın kapısını paldır küldür açtı.
"N'oluyor ya burda"
Diye kızdı.yarenin kızaran yüzünü gördü önce , sonra benim yatağımda duran bavula baktı
" bune amk" Dedi küfür ederek
"Beni dinleyin !"
Diye bağırdım.
"Hala dinleyin diyor, zaten senin bu sessizliğinden bir halt yediğin belliydi" Dediyaren
" öykü Allah aşkına n'oluyor?" Dedi Melis, sitem ederek.
" ben gidiyorum" dedim sessizce
"Nereye ya!" Diye bağırdı Melis
"Amerika ya " dedim.
"Hiç bir yere gitmiyorsun. Oğuz'un suçunun cezasını biz çekmicez, bize bırakamazsın!" Dedi yaren daha kısık sesle.
"Burada devam edemem lütfen anlayın beni" dedim sitemkar bir şekilde
" öykü, lütfen saçmalamayı kes! Biz bunun üstesinden gelebiliriz, anladın mı?"   Dedim melis de ağlayarak. benim de gözümden yaşlar firar ediyordu. Tartışmamız 1 saate yakın sürdükten sonra kızlar bana belli etmeden ben bavulumu toplarken oğuz uaramışlardı. Zil çalınca kapıyı yanımdan kalkıp yaren açtı. Kapı açıldıktan  sonra fısıltılar duydum daha sonra odama oğuz girdi. Çökmüş görünüyordu. Sakalını kesmemişti saçları dağılmıştı. onu görmezden gelerek bavulu toplamaya devam ettim. Dolaba doğru yürüdüm ona arkami döndüm biraz daha baksaydım hemen Ağlayacaktım.
"Öykü, sevgilim ne yapıyorsun!" Olduğum yerde durdum. Hala bana sevgilim diyordu. Allah aşkına ne hakla! arkami döndüm yüzüne baktım kızgınca
"Kes sesini, çık odamdan!" Diye bağırdım. Bana doğru yaklaştı ve dudaklarımızı birleştirdi. O kadar sıkı tutuyordu ki hiç gitmiyim diye. Nefesi azaldıktan sonra bıraktı beni. Tokat attım ben de. Tekrar o gün gördüklerim aklıma geldi.
"Beni ne kadar üzdüğünü görmüyor Musun?" Dedim yorgun Çıkan sesimle
"Şşş söyleme, sen böyle söyleyince kendimden nefret ediyorum"   Dedi belime elini  koyarken İtmedim bu sefer sadece konuşana kadar.
"İnsanın en büyük darbeyi en yakınından yemesi çok kötüymüş, bunu bana öğrettin!" Deyip onu ittim.
" güzelim, yapma böyle. Beni sensiz, nefessiz bırakma!" Dedi gözlerimin içine bakarak.
"Sen beni o gece nefessiz bıraktın, Oğuz. Şimdi ben gidicem. Sende o sürtükle sevgili olabilirsin! Dedim gülmeye çalışarak.
"Ben seni seviyorum, yalnızca seni!" Dedi yüzüne tükürmek istiyordum.
"Gidicem" dedim ve onu itip bavulumu hazırlamaya geri döndüm. Oğuz bağırarak çıktı odadan
"Allah kahretsin!" Onları iki gün sonra gideceğimi söyleyecektim yoksa oğuz engel olmaya çalışacak biliyorum. Ertesi gün kızlara söyledim. yemin ettirdim. Ağlaya ağlaya uğurladılar beni söz verdirdiler geri dönmen için. Oğuz bu zamana kadar aramadı mı?
aradı ona kafamı toparlayıp geri döneceğimi söyledim. Kızlara sürekli onu soruyordum. Kimseyle birlikte olmadığını kendini derslere verdiğini bölüm birincisi olduğunu öğrendim. Buda okulu bitirdim dile kolay iki yıl sevdiklerimden ayrı kaldım. Oğuz mu? Unutamadım. Ama onun aklı başına gelmiştir. Geri döndüğümde eğer beni hala seviyorsun deneyeceğime dair söz verdim ama hiç bir şey kolay kolay olmayacaktı.

Bugün....



Umarım kitabımı beğenirsiniz beğenip yorum yaparsanız çok sevinirim ilk üç bölümü hazırrrrr. Sizi seviyorum 💖

BÜYÜK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin