Burası yeni okulumdu. Ben yeni öğrenci. Ve okul sigara kokuyordu. Öğretmenler ise rahatsız değildi çünkü onlar elinde bira şişeleriyle geziyordu. Bayan ögretmenler şarap bardaklarını usulca dudaklarına götürüp zarifçe içiyordu.
Herkes eteğini miniltmiş benim diz boyu eteğim çok mu uzun ya of!
Sınıfa giriyorum. Ders fizik hiç de sevmem. Öğretmen beni süzüyor. Bacaklarıma bakmasından hoşlanmamıştım.
"Kimin yanına geçmek istersen geç" dedi. Olamaz, sadece bir ezik kız ve en arkada oturan, deri ceketli bir çocuğun yanı boştu. Ezikle arkadaş olmak yerine bedboyun sevgilisi olurum deyip en arkaya oturdum. Bana sinirle baktı.
"Bunu ödeyeceksin," dedi. "Neyi?" Dedim.
"Yanıma oturmak cesaret ister sen de bu cesareti kanıtlayacaksın" dedi. Ne alaka yaa.
Teneffüs zili çaldı ders falan işlemedik. İlk günden geç kalan kız olarak herkesler beni konuşuyordu. Bedboyum bana döndü. Dişlerini sıkarak bana bak, diye tısladı.
Ona bakarak gözlerimi onunla buluşturdum ve boğazımı sıkmaya başladı. Neden bunu yapıyordu?
"Bu daha hiçbirşey" dedi.
Kalktı. O sırada adı Cansu olan sarışın bi yelloz yanıma geldi ve bana tokat attı. "Noluyor ya şamar oğlanı olmaya mı geldik" diye bağırdım. Bana doğru adım atarak hırladı. "Bana bak kızağm, Demir benim sevgilim ona yaklaşma!!"
O sırada Demir sınıfa girdi. Cansuyu öyle görünce keyiflendi. "Cansu seni yanıma oturtmayacağım daha çok hırpalanmak istemiyorsan defol!" Diye gürledi. Cansu gitmeyince birden beni kendine çekti ve öptü.
Ö p t ü.
Hemen karşılık verdim. Okulda fransız öpücüğü yapıyorduk ve bu Demirin hoşuna gitmisti.
"Yataktada iyisindir sen" dedi göz kırpıp.
Yanaklarım kızardı.
Artık okulda beni görenler vay kaşar diyordu. Bir kerecik bana da ver diyenler çoğalmıştı üzülüyordum burdan nefret ediyordum.
Sonraki gün Demir bunlardan birini duydu ve okulun ortasında bi güzel benzetti. Benim için kavga ediyordu. Hiç yara almadan çıktı. Gürledi. " Bu kız benim lan! Laf atani sikerim!!!"
Herkes kaçıştı. "Benimsin. Dimi lan!" Dedi bana. Sustum. Kolumu sıkıyordu. Yarın moraracağından emindim.
Üstümüze yağmaya başlayan yağmur romantik bi hava katmıştı.
"Seninim." Dedim.
Beni kucaklayıp arabasına attı. Arabası porche du. Zengin bir bedboy avlamıştım. Ve ona aşıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 BADBOY +18
ActionBen Alya. Taşındığım bu yeni şehirden nefret ediyorum. Geçmişmden kaçarken devamlı geleceğime yakalanıyorum. O Demir. O hep benden üstün. Okulda kucağından kızlar eksik olmuyor ve yanındaki sarışın yelloz ona bir sülük gibi yapışıyor. O benim olac...