What's wrong with me?

1 0 0
                                    

Am intrat in casa si am trantit usa. M-am lipit cu spatele de zid si am coborat pana am atins podeaua, mi-am sprijinit fruntea de maini si am continuat sa plang.
-Kirstie, esti bine?! a zis Lucas care atunci intra in camera.
Parea chiar speriat. A venit la mine si m-a mangaiat pe spate.
-Ce s-a intamplat?
-Ma urasc.
-Nu spune asta... Esti o persoana minunata...
-Am tipat la Seb si i-am spus ca nu-l mai suport pe el si pe minciunile lui.
-E vina lui ca te-a mintit.
-Mi-a zis ca Jace ma insala cu Meredith, a spus ca i-a vazut sarutandu-se.
-Si de unde stii ca te minte?
-Jace nu m-ar insela niciodata, mai ales cu Meredith.
-N-as fi atat de sigur, doar Jace a mai avut multe iubite la viata lui.
-Esti la fel ca el!
Am plecat si m-am refugiat in camera incercand sa gasesc un raspuns. N-am reusit. Eram impreuna cu Jace de doi ani. De cand ne-am cunoscut ne-am placut reciproc... Nu stiu daca simt mai mult pentru el dar... Niciodata nu s-a uitat la o alta fata si mie mi-a fost suficient. El ocupa un loc foarte important in inima mea. Seb a aparut parca de nicaieri si m-a vrajit intr-un fel in care nimeni n-a facut-o. Era diferit de ceilalti...felul in care ma privea...cum imi vorbea...calmitatea cu care imi raspundea la cele mai nebunesti iesiri...zambetul lui...cand eram cu el, simteam lucruri pe care nu le simteam cu nimeni altcineva.
De ce? De ce nu pot alege in care sa am incredere...?

A treia oara-i cu norocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum